• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.


    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.


    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne


    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina


    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Don't kill me als deze post nergens op slaat, want ik vind het nog steeds een vage situatie. e.o]

    Lughnasadh
    Langzaam werd ik wakker uit mijn sluimer. Veel meer dan slapen was er hier niet te doen, en na enkele uren - of waren het minuten? Dagen, zelfs? Ik hield de tijd niet bij hier in het donker - was de verveling dermate toegeslagen dat ik ervan in slaap was gevallen.
    Licht had me gewekt. Het kierde naar binnen door de deur die openging. Een meisje stond in de deuropening. Ik had haar nog nooit gezien. Ging een kínd me nu verhoren? Dit was toch niet serieus te nemen...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saverio - 9
    "Het dak?" vroeg ik. Ik had al de hele dag een lach op mijn gezicht en het verbaasde me dat Adylia het nog niet eng was gaan vinden. Ze was ook zo vrolijk en anders dan Aithne, die juist veel meer huilde. Adylia was spontaan en vrolijk, precies wat ik leuk vond.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Klopt ;p]

    Skylar
    Ik ontspan, en zucht. ‘‘Hij was lief, een vader dat ieder meisje wel wilt hebben. Ik was dol op hem.’’ Glimlach ik. ‘‘Maar ik was drie toen hij werd vermoord, dus ik herinner me hem niet erg goed meer.’’


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [klopt]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie - District 9
    'En? Lekker geslapen?' vraag ik. Ik ben stiekem heel slecht in verhoren, maar dat hoeft zij niet te weten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amycus Calcia
    Bedenkelijk keek ze vanuit haar ooghoeken naar Lughnasadh. Haar lippen branden om de vrouw af te katten en van haar los te krijgen wat ze wist, maar ze kon Saph niet alleen laten. Hij zou Fayan gaan zoeken, en dan zouden ze beiden in gevaar zijn.


    -

    Diayh
    'Oh, ik niet,' zeg ik, mijn stem zacht en gevaarlijk. 'Maar Lughnasadh is er nog. Heel... Heel dichtbij jou geliefde... Saph, was het?' Ik kijk hem grijnzend aan.
    'Dus ik vraag het nogmaals... Wie.. zitten er in 'het complot?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adylia
    Ik glimlach, en knik terwijl ik de lift instap, en een lief kusje op zijn wang druk. ‘‘We sturen iedereen weg die ons komt storen.’’ Grinnik ik, en druk op de knop van de 13e etage.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Primrose
    "Natuurlijk ga ik mee en als Aiden je wilt vermoorden moet hij eeratst langs mij komen." Zeg ik
    "Ik heb denk ik helaas wel wat medicijnen uit het Capitool nodig om de wond perfect te kunnen verzorgen." Zeg ik zacht


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lughnasadh
    "Zo goed als maar kan in een comfortabele ruimte als dit," antwoordde ik spottend.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Reachell
    'Wat dacht je van zwaard vechten?'
    Vorig jaar heb ik dat met mijn vader gedaan.Het was leuk allen toen waren ze van hout en niet van scherp staal.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Saph
    Amycus haar ogen flitsen naar de vrouw in de kamer. Zij.. zij zou het weten,. zij wist waar Fayan was. trillerig greep ik amycus beet en sleepte haar naar Cassie.
    'Waar is hij?' snauwde ik de vrouw toe.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:57 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    'Hmm. En je bent vast ook heel blij met al die touwen,' spot ik. 'Mis je je mes?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ @Valeria:
    wat is er vaag?
    Saph, Cassie en Amycus zijn je aan eht verhoren omdat een handlanger van jou, Diayh, Fayan heeft ontvoerd. *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Oriazo
    'Ik betwijfel of het een voordeel is als hij vermoord wordt als je hem goed kan herinneren,' mompelde hij, en wreef even door zijn donkerblonde haar.


    -