• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.


    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.


    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne


    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina


    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Ik kantel mijn hoofd en kijk peinzend naar Amycus. Er klopt hier iets niet, denk ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amycus Calcia
    'Maar vertel eens, Lughnasadh. Hoe gaat het met Bricius?' Haar blik zocht die van de vrouw.
    Bricius: de man waar Lughnasadh van had gehouden. Tot Duardo hem om het leven bracht tijdens een later toch mislukte inval op het Capitool. Maar er waren veel doden gevallen, en niet alleen aan de kant van het verzet.


    -

    Diayh
    'Liegen?' vraag ik spottend. 'Waarom zou ik liegen?' Ik spuit het goedje zijn bloedbaan in. Geen fysieke pijn, ditmaal. Hallucinaties, zijn grootste angsten zouden werkelijkheid worden. Grijnzend kijk ik hem aan.
    'Veel plezier.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik moest even een zwakke plek voor haar verzinnen, en kon zo snel niet op iets anders komen :'D]


    -

    [*heeft zin om Diayh te slaan*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Maar hij is zo leuk en Evil (no_chears)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fae schreef:
    [*heeft zin om Diayh te slaan*]

    [*heeft tegelijkertijd zin om Diayh te zoenen* :'D

    Sorry, ik heb iets met bad guys]


    -

    Amycus schreef:
    (...)
    [*heeft tegelijkertijd zin om Diayh te zoenen* :'D

    Sorry, ik heb iets met bad guys]


    [ kijk, met jou kan ik praten *O*
    He's sexy and evil]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    'Ze kunnen veel dingen fluiten.Wij thuis gebruiken ze als er bijvoorbeeld een vrede bewarkers aan komen of als het werk er op zit.Toen mijn broer en zus nog heel klein waren waren konden mijn ouders niet altijd naar hun toe komen. Meestal zong mijn moeder een liedje.Ik wist hoe het liedje ging en ik zingde het een keer zonder te weten dat er een Spotgaai er was.Elke avond fluit de spotgaai het liedje.In een arena kun je dat gebruiken om in leven te blijven.'Zei ik

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 16:17 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Adylia
    Ik glimlach, het voelt prettig om te horen. ‘‘Wil je dat herhalen?’’ Glimlach ik, en sluit genietend mijn ogen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maeleena schreef:
    (...)

    [ kijk, met jou kan ik praten *O*
    He's sexy and evil]

    [That's why I can't wait (wbw)

    Chiara: *staat te trappelen*]


    -

    Amycus schreef:
    (...)
    [*heeft tegelijkertijd zin om Diayh te zoenen* :'D

    Sorry, ik heb iets met bad guys]

    [Hijs wel hot indd ^^
    Maar hij moet van Fayan afblijven ;x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lughnasadh
    Ik verbeet de flauwe pijn die plotseling op kwam zetten. Het was al zo lang geleden gebeurd, en bovendien was mijn geest teveel afgestompt om nog werkelijk van iemand te kunnen houden.
    "In plaats van dingen die we allang weten, kunnen we het ook eens over iets nieuws hebben. Misschien kun jij me eens vertellen hoe je mijn naam weet?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik wachtte met dichtgeknepen ogen af op de pijn, maar die bleef uit. Maar toen ik verbaasd mijn ogen opendeed, zag ik heel andere dingen.
    Ik zag Saph, vastgebonden op de stoel, bebloed en met wijd openstaande, starende ogen. Hij was dood.
    "Nee, nee.. nee... nee... NEE." Ik voelde hoe ik langzaam gek werd en rende naar Saph toe. Ik wilde hem vastpakken, maar toen was hij plotseling verdwenen.
    Nu zag ik mijn familie, allemaal één voor één... ze stonden in de kamer, werden gemarteld, geslagen, vermoord... ze gilden, smeekten me op hulp en iedere keer als ik naar ze toe rende om te helpen verdwenen ze weer.
    Ik zag afwisselend Saph, mijn familie en een groep jongens uit mijn verleden waar ik voor vluchtte. Mijn hart bonkte zo hard, dat ik me verbaasde dat hij nog niet uit mijn ribbenkast was geknald.
    "HOU OP!" riep ik. Wat was dit! Ik draaide rond, zag iedereen op me afkomen en ze verdwenen weer. Ik zakte ineen, merkte niet dat mijn lijf schokte van het hysterische huilen.
    Ik rolde me op tot een klein bolletje, kneep mijn ogen dicht en sloeg mijn handen over mijn oren, maar het hielp niet. Ik bleef de beelden zien, hoorde het gegil nog steeds.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Skylar
    Het kon me niets schelen dat ik voor schut stond, dat hij me een huilebalk zou vinden of wie me zo zou zien. Ik mocht nooit huilen, en nu had ik het nodig. Dus sloeg ik mijn armen om Nerp heen, en snikte uit tegen zijn borst.


    Feel the fire, but do not succumb to it.