• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Adylia (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 22:27 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[ Dan mag je bij mij op de vetzakken bank komen zitten. (wbw) totdat mijn verloofde de health-freak langs komt en ons laat trainen.]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Saverio - 9
    Ik blijf aan de grond genageld staan terwijl ik knalrood wordt. Wow. Die was onverwachts. Maar niet onaangenaam, dat zeker niet.

Fayan - Stylist
    "Saph, wat is er aan de hand? Geef wie terug?" Ik maakte me echt heel erg zorgen. Wat had hij in godsnaam gedroomd?
    "He, kijk me eens aan." Dat mes stond behoorlijk dichtbij, op mij gericht, dus ik durfde niet mijn hand op zijn wang te leggen om hem te kalmeren.
    "Het was maar een droom." sus ik.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Primrose
    "Aithne!" Roep ik terug in de hoop dat ze nu weet waar ik ben
    "Ik ben in de gezamelijke ruimte!" Roep ik erachteraan voor de zekerheid
    Ze vindt me nu vast wel. Achja anders loop ik wel even naar haar toe

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[Ik... moet... chocola... ik MOET... chocola D:]

[Hihi. I marry this little chocolat ^-^]

Feel the fire, but do not succumb to it.

[Zo en toen had ik ook choco (wbw)]

Adylia
    Als ik bij mijn deur sta, draai ik me om en glimlach. ‘‘Ons geheim?’’ Stel ik grinnikent maar voor.

Saph
    Ik knijp mijn ogen nog steeds dicht, om de tranen tegen te houden.
    'Fayan!' snauw ik pijnlijk. 'A-alsjeblieft,' snik ik er achter aan. Het mes valt uit mijn handen, ik voel me absoluut gebroken. Fayan, lieve Fayan die zo rustige tegen me aan lag in de warme zon...
    trillerig open ik mijn ogen. Fayan staat voor me, bezorgdheid in zijn mooie, normale ogen. Geen mutant. Geen zon. Een nachtmerrie.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Wat voor? ^^]

[*Eet heel onschuldig haar chocolade marsepein dingetje op* Ik heb niets gedaan. (cat)]

Saverio - 9
    Ik ben niet meer in staat om te praten en stotter wat onverstaanbaars. Vrouwen. Ik snap er niets van.

Fayan - Stylist
    Zodra hij zijn mes laat vallen pak ik mijn kans en omhels hem. Geen stevige, geen dwingende, maar een zachte en voorzichtige omhelzing.
    "Het was maar een droom. Ik ben hier en alles is goed," zeg ik zachtjes.

[Witte choco :9~]

Saph
    Ik leun automatisch tegen Fayan aan, alsof k wil verdwijnen in zijn veilige armen. Een nachtmerrie. godzijdank, Fayan is veilig.

[Chocoladeletter ^^]

Adylia
    Ik kijk wat bezorgder, hij is zo witjes en dan weer zo rood, dus loop ik maar weer wat terug. ‘‘Gaat het wel?’’ Frons ik onderzoekend. Ik was altijd zorgzaam.

Aithne
    Een zucht van opluchting verlaat mijn lippen als ik Prim haar stem hoor, snel loop in naar haar toe.
    "Jij wilt toch ook dat James levend uit de arena uitkomt?" vraag ik haar, ik heb geen zin om er om heen te draaien, met mijn arme over elkaar wacht ik op een antwoord.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)