• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Adylia (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 22:27 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Primrose
    "Ik besef me eindelijk pas dat Felan niet de goede voor me is en hij stond op het punt te bekkwn met die mentor van Ditrict 11." Zeg ik
    "En ik denk dat de ware in de buurt is, heel dichtbij in iedergeval." Zeg ik

[Die laatste zin is ff een hint, ik ga deze keer niet zijn naam noemen]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Saph
    Het word me allemaal teveel nu. De tranen die ik al de hele avond in houd lopen eindelijk over mijn wangen. Niet Fayan. Dat kunnen ze me niet afnemen.
    'Nee,' fluister ik. Ik probeer mijn stem te vinden, en ehe lukt maar met moeite.
    'Nee, ik laat ze je niet van me weg nemen!' zeg ik. Oh god, waarom kan ik niet stoppen emt huilen? 'Ze hebben genoeg van me weggenomen, het kan me niet schelen wat ze doen. Ik laat ze je geen pijn meer doen.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Awh my god Saph. Ze zijn echt veel te lief D: *ik wil echt een story schrijven over ze*]

Fayan - Stylist
    En dan breekt Saph en begint hij te huilen. Ik druk hem tegen me aan en streel zijn rug en wang.
    "Saph, ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je." Het liefst zou ik nu meteen met Saph de deur uitrennen, weg van het Capitool en ergens heel ver weg in een ander District een nieuw leven beginnen, met z'n tweetjes, maar dat kan niet. We kunnen de tributen niet achterlaten.
    "Ik beloof je, Saph, dat zodra dit voorbij is, ik je meeneem naar ergens hier ver vandaan en dat ik je dan nooit meer loslaat," fluister ik.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Van mij mag je! >.< ik wil het zo graag zelf doen maar ik vind er de tijd niet voor!]

Oh god wat een idioot ben ik toch. Ik druk mijn gezicht tegen Fayan's borstkas, ik kan niet stoppen met huilen. Ik hoorde sterk te zijn, te helpen met de opstand, maar ik voelde me nog een kind.
    'Beloof het,' fluister ik door mijn snikken heen. 'Dat we elkaar altijd terug zullen vinden.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

James
    Vrouwen, echt ik snap ze gewoon niet Douglas was degene van ons twee, wie vrouwen snapt.
    "Oh" was het enigste wat ik uit wist te brengen, "Maar ik ga even ik zie je zo weer" zeg ik tegen Prim en loop weg iemand zoeken die vrouwen snapt ; Aithne of Aiden.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

[Nee, weet je hoeveel jij doet? Seriously, where is your timeturner? (cat)]

Fayan - Stylist
    "Ik zweer je, dat wij elkaar altijd terug zullen vinden en dat ik altijd van je zal houden." Ik til zijn hoofd omhoog en kus hem. Daarna veeg ik de tranen weg van zijn wangen, ook al worden ze meteen vervangen door nieuwe.

[ I really, really want a timeturner / offtopic
    Erm, dit, mijn huiswerk, emt mijn verloofde praten, dingetjes tussendoor.. ik, aan de computer vastgeplakt? Nah]

Saph
    Trillerig knik ik, en druk mijn gezicht weer tegen zijn borstkast. 'D-Dankje wel,' stotter ik, terwijl ik de snikken probeer te stoppen. 'V-voor alles Fayan..'

Adylia
    ‘‘Omdat je anders nog iemand moet beschermen in de arena.’’ Glimlach ik, en schud dan mijn hoofd.

Feel the fire, but do not succumb to it.

[ Vergeet ik on-topic te zeggen: als jij een verhaal met Saph en Fayan maakt, ben ik je eerste abo, schat]

Primrose
    "Doei." Zeg ik
    Ik loop naar de lift en druk op knopje 12. Ik ga naar de gezamelijke ruimte en plof neer op de bank. Felan slaapt blijkbaar al en ik ben dus alleen aangezien Seamus nu ook ligt te slapen. Ik verveel me nu alweer en geef het op en probeer te slapen.
    Maar ik schrik wakker door een droom over Ginevra die gemrtaeld wordt.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Saverio - 9
    "Ik kan mezelf ook opofferen, weet je." Maar dit meisje heeft wel gelijk. Ze doorziet me meteen en dat is me nog nooit overkomen.

Fayan - Stylist
    Het was zo moeilijk voor te stellen, dat deze gebroken jongen in mijn armen dezelfde was als die laatst op me af gesprongen was met een mes, ervan overtuigd dat ik een mutant was. Hij had zoveel meegemaakt, zoveel meer dan mij, zelfs nu met deze halve ontvoering.
    Maar ik was in zo'n korte tijd zoveel van hem gaan houden, dat ik hem niet meer los zou kunnen laten.
    "En jij bedankt, voor het openen van mijn ogen, Saph."
    Zonder hem was ik nog steeds een medeplichtige geweest van de jaarlijkse moorden. Zonder hem was ik nog steeds incompleet geweest. Nu niet meer.

Adylia
    ‘‘Dat moet je niet doen. De manier waarop je sterft, zegt veel over de persoon zelf.’’ Ik knik. Dat zei mijn moeder altijd, en het ironsche daaraan is dat ze zelf dood is.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Saverio - 9
    "En wat zou dat dan over mij zeggen?" vroeg ik nieuwsgierig.

[AUW, ik beet op mijn tong D:]

[Argh, wáárom zijn ze zo lief samen >.< *smelt*]

Saph
    Ik bloos en wacht tot ik eindelijk stop met snikken. De tranen zijn inmiddels ook gestopt en ik vaag de laatste snel weg. Ik had niet zoveel gehuild sinds de arena. Het ontmoeten van Fayan, deze hypere, ijdele, maar toch zo lieve jongen, was het beste dat me ooit was overkomen. Zachtjes kus ik zijn wang.
    'Het was maar een kleine moeite,' mompel ik. 'Hoe gaat het met je hoofd?'

[Auw, pijnlijk o.o]

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 0:18 ]