• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Adylia (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 22:27 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    Ik verveel me zo erg dat ik zin heb om gewoon even het Capitool te bespotten. Wat als hij erachter komt dat ik hem leuk vind? Is onze vriendschap dan over? Vind hij mij ook leuk? Wat zal er gebeuren?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saverio - 9
    "Waarom mag ik maar één iemand helpen? We zijn met 24! Ik kan nu toch niet zomaar mezelf omdraaien, naar Aithne lopen en dan jou laten afmaken zonder iets te doen?"
    Wat denkt ze wel niet van me? Nu ik haar ken en mag, moet ik haar wel beschermen, dat is mijn zwakke punt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Saph is toch niet agressief hè, in zijn dromen? (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adylia
    Ik zucht. ‘‘Severio, stop met tegen jezelf liegen. Denk aan jezelf en Aithne. Bovendien zul je me niet zien in de arena. Ik denk dat ik ga voor verstoppen.’’ Glimlach ik geruststellend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saph
    Het was dezelfde warme, lome dag. Het dak was eindelijk weer verlaten, en Fayan lag languit op het bankje, met zijn rozeharige, schattige hoofd op mijn schoot.
    Hij was aan het fluiten, een vrolijk, hyper deuntje.
    'Waarom zo vrolijk, lieverd?' vroeg ik hem. Fayan grijnsde.
    'waarom niet?' vroeg hij vrolijk. Ik voelde zijn hand tegen mijn wang. Zij nagels drukte langzaam tegen de huid aan.
    'De zon is er, jij bent hier... ik heb alleen nog honger.' op dat moment keek ik hem aan, recht in zijn normaal zo mooie ogen, waar het mutantenvuur terug staarde.


    Met een gil sprong ik recht en greep ik naar het mes. 'Nee!' gilde ik in blinde paniek.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ erm.. Nah.. niet heel erg. (cat) Niet meer dan normaal]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saverio - 9
    "Aan Aithne? Aan mezelf? Ik ga niet vechten voor mezelf! Ik hoef niet te overleven, ik heb er vrede mee als ik sterf. Maar ik kan niet toezien hoe bekenden sterven en al helemaal niet als ik ze graag mag, zoals jou bijvoorbeeld."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [LOL, dat mes! Nee, helemaal niet agressief hoor :'D *gaat typen*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aithne
    "Prim!" roep ik door de gang heen, hopend om een reactie.
    Het maakt me niks uit of ik iemand wakker maak ik moet met Prim praten, "Prim!" roep ik nog een keer nog steeds wachtend op een reactie.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Fayan - Stylist
    Uit het niets begon Saph te gillen, vloog hij overeind en greep het mes stevig vast, klaar voor de avond.
    "S-Saph, wat is er aan de hand?" Ik pakte hem vast en dwong hem me aan te kijken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*kijkt onschuldig* 8D Oh, Saphy toch...]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Bedankt degene die zei dat ze trek had in chocola. Door jou zit ik hierm et een chocoladereep en chocomel :'D]

    Adylia
    Ik zucht diep. ‘‘Pas goed op jezelf, Saverio.’’ Glimlach ik flauw, en druk mijn lippen dan zacht op die van hem. Even vrolijk als altijd loop ik weg, richting mijn kamer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saph
    'Nee, nee niet weer!' snik ik in paniek. Twee handen grijpen me vast en dwingen me omhoog te kijken. Ik wil het niet zan, dat aggresieve vuur in zijn ogen, de moordlustige haat. Ik hou het mes voor mijn gezicht, klaar om aan te valle.
    'G-Geef hem terug,' snik ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Leave: Erm, dat was ik. (cat) I'm sorry]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Als ik een vetzak word, is dat jou schuld. Die chocoladereep is namelijk erg klein geworden (cat)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.