• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Adylia (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 22:27 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Jeuhj, more drama *O*]

Saverio - 9
    Ze had gelijk. Waarvoor zouden we die nodig hebben, als de kans groot was dat we toch allebei zouden sterven?
    Ik rolde mezelf bovenop Adylia en keek haar diep in de ogen aan met een grijns op mijn gezicht.

[Komt ie hoor (wbw)]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Whahahaha :9~]

Adylia
    Ik keek hem afwachtend aan, en glimlachte. ‘‘Dit is het enigste dat het Capitool ons nooit meer kan afpakken.’’ Glimlach ik vrolijk, en druk mijn lippen zacht op die van hem.

Feel the fire, but do not succumb to it.

LWTomlinson schreef:
    (...)
    "De enige plekken die ik heb gezien zijn de eetkamer en mijn slaapkamer" mompel ik.
    En kijk recht in Prim's ogen.

Primrose
    "Gekkie het is geen plek, maar een idee. Kom we gaan naar het dak, waar we veilig kunnen praten." Zeg ik
    Ik trek Aithne mee aan haar arm naar het dak en voor ik zeker weet dat er niemand is kijk ik even rond.
    "De mentoren en stylisten gaan proberen zoveel mogelijk tributen levend uit de arena te halen. De tributen gaan schuilen in District 13." Zeg ik
    Het is een veel uitgebreider plan, maar dat alles ga ik nu even niet zeggen.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

16+

[No het is 2 uur D: Even afmaken hoor (cat)]

Saverio - 9
    Ik zoende haar teder terug en drong voorzichtig naar binnen, terughoudend omdat ik bang was om haar pijn te doen, maar ze leek er totaal geen last van te hebben. Ik had nog nooit eerder seks gehad en daar had ik nu spijt van, want ik vond het nu al geweldig.

[Lol, sorry die laatste zin moest even]

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 2:07 ]

[Jongens graag geen 16+ stukjes want er zijn mensen die jonger zijn]

[jij weer :'D]

Adylia
    Ik glimlachte, het was geweldig en het was het waard geweest om zo lang te wachten, want dit was inderdaad speciaal geweest. ‘‘Ik hou van je.’’ Fluister ik zacht in zijn oor. Slaperig, en een tikkeltje uitgeput maar vrolijk, zoals altijd.

[Maar dit is toch niet erg of zo? Tenminste, voor mijn doen is dit heel oppervlakkig, niet gedetailleerd en heel soft]

CrispsPink schreef:
    [Jongens graag geen 16+ stukjes want er zijn mensen die jonger zijn]

We vermelden het, en je bent niet verplicht het te lezen (:

[En het is alweer voorbij -snelle wip zeg-]

Saverio - 9
    Ik hield Adylia in mijn armen en gloeide nog de hele nacht na. Dat was fantatisch.

[En nu moet ik vluchten voor mijn papa. Tot morgen *O* <3]

[Oh ik was hier allang maar ik vond mijn boek wat interessanter. En dan vooral omdat een van de meiden een sms'je kreeg waarin stond: Je kunt maar beter oppassen.....anders ben je ook zo een dood kreng -A]

CrispsPink schreef:
    (...)

Primrose
    "Gekkie het is geen plek, maar een idee. Kom we gaan naar het dak, waar we veilig kunnen praten." Zeg ik
    Ik trek Aithne mee aan haar arm naar het dak en voor ik zeker weet dat er niemand is kijk ik even rond.
    "De mentoren en stylisten gaan proberen zoveel mogelijk tributen levend uit de arena te halen. De tributen gaan schuilen in District 13." Zeg ik
    Het is een veel uitgebreider plan, maar dat alles ga ik nu even niet zeggen.

"Hoe willen ze zoveel mensen er uit krijgen, rond de arena zit een krachtveld dat zei een spelmaker die soms bij ons thuis komt zelf!" roep ik uit het gaat ze nooit lukken.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

[Slaaplekker (K)]

Adylia
    Ik glimlachte, en viel niet veel later in slaap. Ik had iets dat ik kon koesteren in de arena. Het was het meer dan waard geweest en ik zou nu zeker doorgaan tot het einde. Ik wilde dat het altijd zo bleef.

[Tot morgen!]

LWTomlinson schreef:
    (...)
    "Hoe willen ze zoveel mensen er uit krijgen, rond de arena zit een krachtveld dat zei een spelmaker die soms bij ons thuis komt zelf!" roep ik uit het gaat ze nooit lukken.

Primrose
    "Tributen gaan knoeien met dat krachtveld. Plutarch Heavensbee is de Hoofdspelmaker en doet ook mee aan het plan." Zeg ik

Aithne
    "Met pijl en boog kan je er wel door heen komen" mompel ik, iets wat ik op heb gevangen in de tijd dat er een spelmaker bij ons thuis was.
    "Maar ik ga naar bed, het is al erg laat denk nog maar na over mijn plannetje" zeg ik en loop weg terug naar de eerste verdieping.

[Ik ga echt naar bed, tot morgen (bloos)]

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)