• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Adylia (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 22:27 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saverio - 9
    En toen zag ik haar op de gang en rende op haar af.
    "Sorry! Het spijt me, het is gewoon allemaal een beetje moeilijk zo. Ik bedoel... ach, ik denk dat iedereen een beetje overemotioneel is, niet? Nu met de Spelen." Ik lachte verontschuldigend en hoopte dat ze niet weer zou wegrennen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    De schuldgevoelens kwamen ent zo snel weer terug, toen Fayan in een kromp. Ik droeg de bewusteloze vrouw weg en sloot haar op. Hoe kon ik Fayan in godsnaam aan deze wereld blootstellen? Misschien was hij beter afgeweest al onwetende Capitool stylist..
    Ik schud mijn hoofd om de gedachte te verjagen en ga naast hem liggen. Zolang ze hem maar niet meer pijn doen, niet achter zijn familie aangaan...
    'Gaat het weer een beetje?' vraag ik zachtjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Als jij er maar bent," antwoord ik net zo zacht terug. Ik hou hem stevig vast en gluur steeds naar de deur waarachter die vrouw ligt. Wat nou als ze wakker wordt? En de kamer binnenstormt en ik net slaap maar Saph nog wakker is en ze hem aanvalt? En als hij dan niet snel genoeg kan reageren?
    Als ze mij te pakken krijgt, vind ik het alleen maar beter, want dan laat ze Saph tenminste met rust.
    "Misschien moet je dat mes toch bij je houden vannacht."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adylia
    Ik schudde mijn hoofd. ‘‘Het is mijn eigen schuld. En ik denk dat jij terug naar je vriendin moet.’’ Ik sloeg mijn ogen neer, en glimlachte waterig. Het was ook te mooi om waar te zijn in de Spelen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saverio - 9
    "Vriendin? Ik heb geen vriendin." antwoordde ik verward. Hoe kwam ze daar nou bij? Of dacht ze soms dat Aithne en ik ... ?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik knik en pak het mes van het nachtkastje af. Ik steek het in mijn zak, de vertrouwde plek. Het is belachelijk hoeveel zekerder ik me voel.
    'ik zal er altijd voor je zijn, Fayan,' fluister ik. En ik meen het ook, het Capitool heeft al genoeg van me afgenomen. Ik weiger Fayan optegeven.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik wilde dit niet zeggen, maar het moest. Hij moest het weten.
    "Ik vrees dat de jacht op mij nu geopend is, maar Saph, je moet me beloven dat als ze me meenemen, dat je me niet achterna komt," Ik kijk hem aan en streel over zijn wang.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik wilde mijn hand voor zijn mond slaan, ik wilde deze woorden helemaal niet horen. Ik schud mijn hoofd.
    'Dat kan ik niet,' fluister ik. Ik dwing mijn tranen terug.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adylia
    ‘‘Aithne. Al vind ik jullie niet erg bij elkaar passen.’’ Glimlach ik eerlijk, en haal een hand door mijn haren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    "Maar je moet!" probeer ik nog. Hij moet het begrijpen. "Ik heb haar niets over je verteld, ze weet niet van jou, ze kent alleen je stem, dus jij bent nog veilig! Je kunt vluchten, weg van hier, naar een plek waar ze je niet vinden! Beloof me dat je dat doet." Hoe kan ik mezelf ooit vergeven als Saph iets overkomt omdat hij mij achterna komt? Hij moet zichzelf in veiligheid brengen, omdat ik veel te veel van hem hou om hem kwijt te raken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saverio - 9
    "Aithne is mijn vriendin niet. Dat was pas onze tweede ontmoeting," zei ik. Ze was dan wel mijn bondgenoot, maar geen vriendin. Dat was te gevaarlijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    James
    Ik was in de tijden niet zo blij geweest, ik heb mijn beste vriendin terug en ik was niet van plan om haar ooit nog los te laten.
    "Wat dan Prim?" antwoord ik op Prim, niets kon deze dag nog beter maken


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Adylia
    ‘‘Ze vind je leuk.’’ Glimlach ik. ‘‘En daarom is het denk ik beter dat ik ga.’’ Ik zuchtte, het Capitool was vreselijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saverio - 9
    "Maar... maar waarom? Waarom moet je gaan?" Ik snapte er helemaal niets van. Was dit vrouwenlogica?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Het word me allemaal teveel nu. De tranen die ik al de hele avond in houd lopen eindelijk over mijn wangen. Niet Fayan. Dat kunnen ze me niet afnemen.
    'Nee,' fluister ik. Ik probeer mijn stem te vinden, en ehe lukt maar met moeite.
    'Nee, ik laat ze je niet van me weg nemen!' zeg ik. Oh god, waarom kan ik niet stoppen emt huilen? 'Ze hebben genoeg van me weggenomen, het kan me niet schelen wat ze doen. Ik laat ze je geen pijn meer doen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.