• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Adylia (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 22:27 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Slaaplekker en ik ben er misschien morgen. M'n ouders willen dat ik meega naar een suf dierenpark terwijl ik al zo vaak naar dierenpraken ga dat ik er een hekel aan krijg -.-]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Wel om half 2 's nachts. Dan lijkt alles op elkaar (cat)
    En wow waar gaat dit heen (cat)]

    Saverio - 9
    Ik maak mezelf even los van de kus. "Wat dacht je van een kamer?" We stonden hier wel midden in de gang.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Dierenparken zijn leuk, dat staat voor mij gelijk aan familiebezoek *O*
    Maar oké, slaap lekker! <3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Tss. Ik ben nog fijn fit van de choco ^-^
    Naar een bed, i think? (cat)]

    Adylia
    Ik kijk wat om me heen, en grinnik met roze wangetjes. ‘‘Eh, lijkt me wel handig, ja.’’ Grinnik ik terwijl ik me omdraai naar mijn eigen kamer. Het Avoxmeisje is weg en mijn bed ziet er bijzonder uitnodigend uit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Lool. Maar mijn chocola is op ):]

    Saverio - 9
    Ik volg Adylia en onderweg komen we langs een spiegel. Ik ben nog steeds knalrood. Ik zucht even, maar trek me er verder vrij weinig van aan, net als van mijn shirt die ik vergeten op de gang laat liggen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Arme jij :O. Topic volmaken en 16+ers laten teruglezen? :'D]

    Adylia
    Ik glimlach even als ik de deur achter me heb gesloten, en druk mezelf weer tegen het fijne, zachte en veilige lichaam van Saverio aan. ‘‘Je weet nogsteeds mijn naam niet.’’ Grinnik ik zachtjes, terwijl ik mijn lippen op die van hem druk, en mijn blouse losknoop.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aithne
    "Jij hebt denk ik ook een bondgenoot blijf bij diegene, dan als er nog maar een paar tributen over zijn komen we samen ik, James, jij en nog een jongen wie ik er ook levend uit wil, dan komt het grote werk de beroeps de groep van dit jaar zal maar klein zijn maar nog steeds erg gevaarlijk ik sluip op een avond naar ze toe en vermoord ze, de kans is groot dat ik ook vermoord wordt door een van hun.
    Dan komt het op jou neer je moet zorgen dat jullie drie tot de laatste 3 horen pleeg zelfmoord en dan kunnen wij niks meer doen
    Alsjeblieft Prim beloof me dat je Saverio ook in leven houd." sluit ik af.
    "Wat denk je ervan?" vraag ik na een lange stilte.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [Wat hebben wij met RPG's 16+ maken midden in de nacht? Ik zweer, gaat dat straks ook gebeuren bij Damon en Elena? -gaat Damon leuk vinden. Heel erg leuk.- (wbw)
    Maar ik moet om twee uur weg, omdat dan het gevaar aanwezig is dat mijn pa binnenkomt (no_chears)]

    Saverio - 9
    Ik kus terug en trek haar blouse verder uit, tot die ook ergens op de grond beland.
    "Ga je me die nog vertellen?"

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 1:42 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    "Ik doe mee, maar heb je niks gehoord over 'het plan'." Zeg ik maar de woorden het en plan zeg ik zo zacht dat alleen Aithne me kan horen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Hurry than ^-^ Idunnoow, wachten tot morgen ;'] ]

    Adylia
    Ik grinnik. ‘‘Adylia.’’Zeg ik dan zacht. De rest van mijn kleding beland ook ergens in een hoekje van de kamer, en uiteindelijk sta ik een beetje naakt voor het bed.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [HAHA, vaart erachter! I lol'd.]

    Saverio - 9
    Ik kijk mijn ogen uit naar Adylia's prachtige lichaam en til haar dan op om haar vervolgens op het bed te leggen, terwijl ik mezelf verder uitkleed en wordt dan ineens zenuwachtig.

    [Stiekem is Saverio nog maagd]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Awhh. Cutee ;'D]

    Adylia
    Ik glimlach een beetje verlegen, en druk mijn lippen weer op die van hem. Ergens ben ik wat zenuwachtig, maar dat leek me logisch.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saverio - 9
    "Eh, moeten we niet iets van een condoom of zo?" Stotter stotter. Tsja, ik werd niet elke dag ontmaagd door iemand die ik pas net ontmoet had.
    Niet dat ik het niet wilde of zo...

    [Of we laten Adylia zwanger worden 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    CrispsPink schreef:
    Primrose
    "Ik doe mee, maar heb je niks gehoord over 'het plan'." Zeg ik maar de woorden het en plan zeg ik zo zacht dat alleen Aithne me kan horen.

    "De enige plekken die ik heb gezien zijn de eetkamer en mijn slaapkamer" mompel ik.
    En kijk recht in Prim's ogen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [Fine (nerd) Good to mee :'D]

    Adylia
    Ik keek eerst nog wat rond. Maar bedacht me toen dat het helemaal niets uitmaakte. ‘‘Gezien de situatie? Nee.’’ Grijnsde ik, en trok hem dicht tegen me aan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.