• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Adylia (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 22:27 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ Mooi *O* Ik heb het namelijk al vaker gehoord :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Ik hoor James' stem en roep dan: "James, waar ben je?"
    Het gaat goed met hem, en dat is belangerijk toch?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Ik merk dat Saph ook zijn tranen binnenhoud en dat is voor mij de druppel. Heel zachtjes beginnen de tranen één voor één weer te stromen, maar nu niet uit angst. Bij Saph is het onmogelijk me ooit zo bang te voelen.
    "Ik hou ook van jou," fluister ik en ik druk mijn lippen op die van hem, ondanks de tranen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maeleena schreef:
    [ Mooi *O* Ik heb het namelijk al vaker gehoord :'D]




    [X'D dan weten ze niet wat ze zeggen, want je bent juist heel aardig.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Ik hou Fayan dichtbij me en kus hem zachtjes. Tranen stromen inmiddels over zijn wangen, god wat moet hij bang geweest zijn de afgelopen uren. Mijn arme, lieve Fayan. Hij had nooit zulke dingen meegemaakt, hij was de spanning niet gewend.
    Ik leg mijn hand zachtjes tegen zin wang en veeg wat tranen weg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Na een tijdje, als mijn hoofd echt weer te erg begint te protesteren vanwege mijn gesnik en het feit dat ik niet lig, moet ik me toch echt losmaken van de omhelzing.
    "Saph... wat moeten we nu doen? Het Capitool is naar mij op zoek, jou mogen ze niet vinden!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adylia
    ‘‘Sorry. Ik maak het moeilijker voor je om me niet te vermoorden als de tijd het zo brengt. Ik had het niet moeten vragen of voorstellen, sorry.’’ Een teleurgestelde zucht gleed over mijn lippen voor ik wegrende, de trap af. Nog sneller dan ik ooit had gerend, rende ik naar mijn kamer en viel huilend neer op mijn bed. Ik huilde voor het eerst in acht jaar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    James
    "Oh hier ben je" zeg ik tegen Prim en wendt me dan naar Aithne die tegen de muur aan geleund staat.
    "Oké Aithne, ik vind je niet meer leuk en ik hoop dat we weer vrienden kunnen zijn" zeg ik in een adem.
    Ik weet dat Aithne er niet van houd als je erom heen draait.
    Aithne kijkt eerst raar en laat zich dan in mijn armen vallen.
    "Oh James je weet niet hoelang ik hier op heb gewacht, natuurlijk zijn we nog vrienden" zegt ze blij en springt hyper op en heer waarna we samen in lachen uit barsten.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Saph
    Oh mijn god, wat een zooi, denk ik.
    'Het Capitool zal niets publiekelijk doen,' zei ik langzaam. 'Ze willen niet dat woorden over een eventuale opstand bekent worden.'
    Maar dan is er nog de vrouw die vastgebonden op Fayan's bed ligt, en het feit dat we niet eeuwig onder de mensen kunnen blijven.
    'We verzinnen er wel iets op,' antwoord ik uiteindelijk. Ik leg mijn hand op Fayan's wang. 'Kom, ik zal je bed vrijmaken zodat je kunt rusten.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saverio - 9
    Opeens rende ze weg. Zomaar. Was dat mijn schuld geweest? Ja, natuurlijk was dat mijn schuld!
    Ik ging haar achterna, maar had geen idee waar ze was omdat ik haar district niet wist en dus ook niet de verdieping. Sterker nog... ik had haar naam niet eens gevraagd.
    Saverio, je hebt weer eens iemand van je laten wegrennen. Alweer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan - Stylist
    "Blijf je bij me?" vraag ik zachtjes. Ik wilde niet alleen zijn, want ik was echt doodsbenauwd voor die vrouw en voor haar handlangers... en dat mes. Maar bij Saph voelde ik me veel veiliger.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    "Ehh..James ik denk dat je iets moet weten." Zeg ik
    James is blij, Aithne is blij en uhm...ik ben nog niet blij.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Ik glimlach trillerig.
    'Alsof ik je nog alleen zou laten,' antwoord ik. 'Ik wil je niet verliezen.' voorzichtig sta ik recht en til ik Fayan op. De vrouw is bewusteloos, dus zet ik Fayan op het bed voordat ik haar er af sleep.
    'Uhm, heb je een extra kamer die op slot kan ofzo?' vraag ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adylia
    Ik keek op van een Avox meisje dat mijn kamer kwam opruimen. Aangezien ik prvacey wilde, liep ik de gang op, en droogde mijn tranen. ‘‘Je moet lachen, Adyle. Met huilen kom je nergens.’’Fluisterde ik mezelf toe.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    Ik krimp ineens bij het zien van de vrouw, maar knik.
    "De kamer waar de mentor slaapt. Die is er niet, dus daar kan ze wel in."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen