• Je kent het wel; je loopt vrolijk vanuit je slaapkamer naar de trap, huppelt vrij en blij naar beneden en dan, bij die achtste traptree, verliezen je voeten de grip en glij je vrolijk naar beneden. Bekijk het van de zonnige kant; je hoefde niet te lopen ! c: alleen, dan lig je beneden, en doet je heup pijn, :c

    Of je loopt vrolijk door de gang op school, heerlijk, het gepiep van je AllStars onder je, totdat je uitglijdt en met je hoofd tegen een deur belandt die - auw- op dat moment net opengaat.

    Wie van jullie heeft nog meer van die Akward Moments ? (:
    Laat je horen !


    I am yours, and you are mine. And if we die, we die. But first we'll live

    Ik viel van de trap af bij gym, gelukkig zag niemand het (bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik stond in de rij van de supermarkt, dicht tegen een man aan, aangezien de mensen achter me zo duwden. Dus raak ik die man per ongeluk aan, schreeuwt hij door de winkel; 'Zeg, blijf je wel even uit mijn broekzak, meisje!' Ik kon wel door de grond zakken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik loop de trap af in school, glijd een meisje voor me uberbelachelijk uit. Ik natuurlijk dubbel.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik loop ooit tegen een rode, horizontale paal. Horizontaal als in, op neushoogte. Deed zo veel pijn :c


    Has no one told you she's not breathing?

    Als het heeft geregend en ik moet werken glij je nogal snel uit. Dus dat levert behorrlijke awkwarde momenten op
    Ook als ze dan het water van de zeilen af gaan halen en er net iemand onder staat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one