• Zo nu en dan zie ik een verhaaltje van iemand. En dan denk ik echt van: 'Holy creap, euh...' Echt zo van 'Hoe kom ja dáár op?' Maar das dan ook zo lullig om zo te zeggen van 'Je verhaal is niet goed' of 'Je moet wel ' ' gebruiken, en hoofdletters en dit en dat'
    Ik bedoel, iedereen is ergens begonnen. Als ik mijn oude verhalen terug lees, sta ik mezelf serieus ook uit te lachen, en door die reacties van 'Wouw! Te gek! Snel verder!' was ik wel gemotiveerd, maar ik dàcht dat ik het goed deed! En ik ben zo dus erg lang door gaan schrijven, zonder er echt bij stil te staan, dat het verhaal nergens op sloeg en het gewoon één grote warboel was, die niemand écht begrijpt!

    Ik verzon al heel lang geleden zelf verhaaltjes, maar ik schreef het pas op toen ik redelijk kon schrijven. Maar dr was niemand ofzo die even zei van 'Lieverd, je kunt beter aanhalingstekens gebruiken, en met hooffdletters beginnen.' Ik leerde zo pas fatsoenlijk schrijven toen ik like 11 en ene half was! Niemand had mij gezegt wat ik fout deed. En tot 2 maanden geleden schreef ik stotteren nog zo 'Iiiiiiiiiiik' ipv zo 'I-ik'

    Nu heb ik wel eens de neiging om dat topic van Nancy over handige schrijftips naar mensen te sturen maar dat vind ik ook weer zo lullig. Maar als iedereen blijft zeggen dat ze het zó goed doen, schrijven ze op hun 15e nog zo:
    'Marieke kom je buiten spelen vroeg tom. Ik vind hem zo leuk. *rent naar beneden* Hoi tom! Wil je verkering? Tttttttttttttom... JAAAA!!!!!!'
    Wie mij kan vertellen wie wat zegt, is een held! (cat)
    Ik heb dus serieus mensen die al rond hun 14e 15e zijn, zo zien schrijven.

    Mijn probleem dus:
    Ik wil soms iemand wel tips geven hoe het beter kan, gewoon lief zeggen. 'Ik vind je verhaal heel mooi, alleen met aanhalingstekens word het wat overzichterlijker' Maar dat vind ik ook weer zo lullig!
    Hoe lossen jullie dat op?

    Ehh. Ik zou echt zeggen: 'Misschien moet je eens wat aanhalingstekens gebruiken'. Maar meestal klik ik het verhaal al weg omdat het tè irritant is.


    It's time to be happy again.

    Gewoon zeggen, het is positief commentaar. Mensen leren daarvan. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Lief zeggen en daarna, maar wel snel verder want het is een leuk verhaal!

    Maar vaak doe ik het ook gewoon niet x)


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Soms zeg ik er gewoon wat van:
    Leuk verhaal, maar als je aanhalingstekens gebruikt is het netter en makkelijker te lezen.

    Ik denk dat je ze er mee helpt door ze zoiets te zeggn.


    Me so good.

    Als je er commentaar op geeft, moet je er misschien bijzeggen dat je dat doet omdat je het verhaal wel heel mooi vindt, en dat het de moeite waard is om verbeterd te worden. Uiteindelijk wil iedereen toch dat het verhaal beter wordt?

    Fitch schreef:
    Ehh. Ik zou echt zeggen: 'Misschien moet je eens wat aanhalingstekens gebruiken'. Maar meestal klik ik het verhaal al weg omdat het tè irritant is.


    live the life you love

    Oh maar dat zeg ik vaak ook als ik een verhaal lees :] Als ik zin heb om op die fouten in te gaan althans.
    Iets in de strekking van: Goed verhaalconcept, alleen zus en zo zou ik veranderen, dat is namelijk erg zonde aangezien het verhaal zelf goed verzonnen is.
    Sumthing like that.
    Geloof me, schrijvers zijn over het algemeen erg blij wanneer ze tips horen. Als ik geen tips zou hebben gekregen zou ik nu nog heden en verleden door mekaar halen :'D

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 11:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    HopexDream schreef:
    Gewoon zeggen, het is positief commentaar. Mensen leren daarvan. (:

    Inderdaad.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Fitch schreef:
    Ehh. Ik zou echt zeggen: 'Misschien moet je eens wat aanhalingstekens gebruiken'. Maar meestal klik ik het verhaal al weg omdat het tè irritant is.


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Fitch schreef:
    Ehh. Ik zou echt zeggen: 'Misschien moet je eens wat aanhalingstekens gebruiken'. Maar meestal klik ik het verhaal al weg omdat het tè irritant is.

    Ik vraag gewoon of ze het goed vinden als ik soms in mijn reactie kritiek geef. Vinden ze dat goed en ik heb iets te melden dan doe ik dat, anders houdt ik mijn mond(cat).


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    HopexDream schreef:
    Gewoon zeggen, het is positief commentaar. Mensen leren daarvan. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb ook een keer commentaar gehad en daar werd ik niet vrolijk van dat meisje praatte alsof ze alles beter weette dus Sef, kheb geen idee


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    XxBeautifull schreef:
    Ik heb ook een keer commentaar gehad en daar werd ik niet vrolijk van dat meisje praatte alsof ze alles beter weette dus Sef, kheb geen idee

    Kijk en daar zeg je nu precies wat ik duidelijk wil maken:
    Het klinkt héél snel alsof je het beter weet, en hun maar naar je moeten luisteren omdat je zogenaamd meer "ervaring" hebt.
    Daarom vind ik het zo lullig om te zeggen! ;-;

    HopexDream schreef:
    Gewoon zeggen, het is positief commentaar. Mensen leren daarvan. (:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.