• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Adylia (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 22:27 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik zou willen dat ik in zijn hoofd kon kijken, kon zien wat hij gedroomd had en dan alles wat hem bang maakte kon wegnemen, laten verdwijnen uit zijn leven, zodat hij nooit meer angst voelde.
    Maar ik kon hem niet beschermen tegen de nachtmerries, daar had ik geen controle over en dat gaf me een gevoel van machteloosheid.
    Maar ik kon hem wel troosten en dat deed ik nu. We stonden in een innige omhelzing naast het bed, waar we beiden letterlijk uit gesprongen waren en het mes lag vergeten op de grond.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saverio - 9
    "Waarom deed je dat?" fluisterde ik. Ik had het niet erg gevonden, als we maar niet beiden de arena in moesten. We konden niet samenzijn. Eén van ons ging dood. Ik ging dood.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    "Ja dat wil ik." Antwoord ik
    Ik sta op en loop naar Aithne toe.
    "Hoezo?" Vraag ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Minuten tikken voorbij, maar ik zeg niets. Ik luister naar het kloppende hart van mijn Fayan, en probeer mezelf te kalmeren. Ik had het moeten weten, dat ik niet zo gemakkelijk van de nachtmerries afkwam.
    Elke avond kwamen ze, maar dit was de eerste keer dat moeder er niet was. In plaats daarvan was het Fayan die ze van me afnemen. Verranderd in een bloeddorstig monster. Mijn lieve Fayan...
    'Sorry,' fluister ik later. Ik heb geen idee hoe lang ik hier al sta. 'H-Het gaat wel weer.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adylia
    ‘‘Waarom niet? Het is nu of nooit.’’ Glimlach ik, en haal een hand door mijn haren. Ik zou zijn reddingsplan laten mislukken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    "Geen sorry zeggen," antwoord ik. Hij hoefde zich niet te verontschuldigen voor iets waar hij totaal geen controle over had en wat hem blijkbaar zoveel pijn deed. Ik wilde vragen waar zijn droom over ging, maar slikte de vraag door. Straks maakte ik hem opnieuw bang en dat wilde ik niet.
    "Wil je weer gaan slapen?" Ik streel een verdwaalde lok op zijn voorhoofd naar achteren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saverio - 9
    "Omdat het beide is. Het kan alleen nu en daarna nooit meer," antwoord ik. "Want we overleven dit niet allebei."
    Ik was me opvallend bewust van de afstand tussen ons, die makkelijk overbrugd kon worden met één stap.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Trillerig knik ik, maar niet omdat ik moe ben. Ik wil Fayan niet nog langer wakker houden hij ahd zijn slaap nodig na alles wat er gebeurt was.
    Ik klim weer in het bed en glimlach righting Fayan.
    'Bedankt...'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adylia
    ‘‘Dus waarom zou ik het niet doen? Ik bedoel, ik zou het hierna nooit meer kunnen doen.’’ Verzucht ik. Dat stomme Capitool.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    Ik lach terug en kus hem opnieuw.
    "Ik blijf wel wakker voor je, ga maar slapen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aithne
    "En hoe wil je dat doen, James laat zich niet ompraten" merk ik op, ik heb een plan maar daar heb ik Prim voor nodig, ik heb Prim nodig om James en Saverio te laten winnen en daar kan ik niemand anders bij gebruiken.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Saverio - 9
    "Dat klopt... het is inderdaad nu of nooit..." Ik twijfel een fractie van een seconde, maar stap dan naar voren en dit keer ben ik degene die haar kust.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik trek één wenkbrauw op en schud mijn hoofd.
    'Je hebt je rust nodig, als je morgen weer wilt kunnen rond stuiteren,' antwoord ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ik kan altijd rond stuiteren, dat zit in mijn genen," grap ik. In de drukke periodes van mijn vroegere stylisten baan werkte ik soms twee nachten achter elkaar door. Ik dronk toen veel koffie en was net zo actief, zo niet nog actiever, als altijd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    "Door James niks te vertellen over dit plan." Zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.