• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Adylia (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 22:27 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ *Wacht op Fayan, zingt een liedje (cat)*]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 23:12 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik legde mezelf tegen Saph aan en sloeg mijn armen om zijn middel, drukte mijn hoofd tegen zijn borst. Zijn hartslag kalmeerde me.
    "Hebben ze jou te pakken gekregen?" fluister ik. Hadden ze hem ook iets aangedaan?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adylia
    ‘‘Ik moet winnen, voor mijn zusjes. Ze hebben geen ouders meer en als ik verlies, dan hebben ze niemand meer.’’ Verzucht ik, en slik waarna ik mijn ogen neersla, en dan weer glimlach.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saverio - 9
    Nee. Zij zat ook al in zo'n moeilijke situatie, net als Aithne. Als ze nou allebei konden winnen... maar dat kon niet! Ik wist niet wat ik moest antwoorden, dus ik mompelde maar wat. "Wat erg..."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik hield Fayan tegen me aan, ik gaf er niet om dat de badkamervloer ongemakkelijk zat. Fayan was er nog, hij was veilig in mijn armen.
    'Nee,' zei ik zachtjes. 'Ik vond het luik en je aanvalster was bewusteloos. Ik heb haar vastgebonden en ben naar jou op zoek gegaan met Cassie.'
    bijna hadden ze hem te pakken gekregen, dacht ik angstig. Dankzij mijn stomme acties was ik bijna Fayan voor goed kwijt geraakt.
    'Het spijt me zo,' fluisterde ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aithne
    Een stem haalt me uit mijn dagdroom "Prim?" vraag ik en kijk een keer rond.
    Mijn gedachten waren bij mijn vader en moeder.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [*Wacht op James*. Sorry als ik té ongeduldig ben, als jullie dat vinden zeg het gewoon en dan zal ik er iets aan doen]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Ik keek verbaasd naar hem op en schoot overeind. Mijn hoofd protesteerde hevig en even zag ik zwarte vlekken, maar die negeerde ik.
    Ik nam zijn gezicht in mijn beide handen.
    "Zeg dat nooit weer. Het is jouw schuld niet, dus je mag je nergens voor verontschuldigen." zei ik. Ik voelde tranen opkomen, ik wilde niet dat Saph zich schuldig voelde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Ik vind het wel meevallen, ik ben soms ook best ongeduldig *O*
    Dat doet me er trouwens aan denken, vind iemand mij hier irritant? (cat) Want dan meot dat gezicht worden, dan doe iker iets aan.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Ja, Ik ben het." Antwoord ik
    Ik hoop voor James dat alles goed met haar gaat.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Adylia
    Ik glimlach waterig. ‘‘Ik vind wel een manier.’’ Glimlach ik. Serieus, geloofde ik het zelf? Ik zuchtte diep, en gooide mijn ijsje weg. Ik had geen trek meer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    James
    Vermoeid loop ik richting Prim, ik heb veel te ver gerent.
    "Prim?" mijn stem klinkt opeens erg schor, ik wacht op een antwoord


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Saph
    Verbaasd keek ik Fayan aan.
    'Je moet niet zoveel bewegen,' zei ik zachtjes. Ik zorgde dat hij weer comfortabel tegen me aanleunde. 'Voordat je mij ontmoet had, Fay, zou dit nooit gebeurt zijn... Ik hou van je, en-'
    Ik weiger te huilen, Fayan zal zich nog slechter voelen. 'Ik hou van je, ik had hier veel eerder moeten binnen komen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saverio - 9
    "Ik... ik hoop het voor je." antwoordde ik. NEE! Dat was de tweede van wie ik hoopte dat ze er levend uitkwamen! Ik sloeg mezelf met mijn vlakke hand tegen mijn voorhoofd en liep toen zuchtend naar de rand, om over de stad heen te kijken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maeleena schreef:
    [ Ik vind het wel meevallen, ik ben soms ook best ongeduldig *O*
    Dat doet me er trouwens aan denken, vind iemand mij hier irritant? (cat) Want dan meot dat gezicht worden, dan doe iker iets aan.]




    [Je bent niet irritant.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.