• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Adylia (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 22:27 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Ze? Ik nam maargewoon aan dat hij de bewusteloze vrouw bedoelde.
    'Vastgebonden in de kamer,' zei ik zachtjes. 'Voor nu zijn we veilig, Fayan.' Ik hoopte dat mijn stem niet trilde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    James
    "Kom dan rennen" zeg ik en steek me tong uit en ren snel weg.
    Ik hoop dat Aithne en ik vrienden kunnen worden net als vroeger.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [ -.- truste ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [ Trusten! *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adylia
    Ik lach zacht, ietwat terughoudend. ‘‘Het is niets. Gewoon een beetje rennen zal me niet redden in de arena.’’ Glimlach ik flauw. ‘‘Maar ik doe mijn best.’’ Ik wilde niet pessimistisch zijn. Zo was ik niet en zo wilde ik niet zijn, dus pakte ik een bolletje chocola van het ijsstalletje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    Vastgebonden in de kamer? Ze was nog niet weg? Mijn hart begon weer te bonken. Ze was hier nog... zo dicht bij Saph.
    De hoofdpijn nam iets af en ik opende mijn ogen. Het deed nog wel pijn, maar nu was het iets draaglijker.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Dankje schat, nu heb ik zin in chocolade (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [(Fae)]
    Cassie
    Met een zucht kijk ik naar Fayan en Saph. Ik ben hier niet echt nodig, besef ik. 'Als iemand me nodig heeft, ik ben in mijn kamer,' mompel ik. Jezus, ik voel me echt net dertien jaar oud.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Saverio - 9
    "Dat kan je echt wel redden. Je kunt heel snel bij de Hoorn komen, snel weer wegkomen, vluchten als je wordt achterna gezeten. Snelheid is héél belangrijk!" sprak ik haar tegen. Waarom had iedereen van die talenten en ik niet? Mijn plan leek met de minuut onzinniger.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik hield Fayan voorzichtig vast en keek hem bezorgd aan.
    'Gaat het wat beter, Fay?' vroeg ik


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Mij best." Zeg ik
    "Waar zag je haar voor het laatst?" Vraag ik
    Ik begin ook te rennen en voor ik het weet heb ik al hetzelfde tempo van James.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [brb. even andere pc. :x]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ okay ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    James
    "Uhhm.. dat was op de gang van verdieping 1" zeg ik en ren richting de liften.
    Aithne had de rare gewoonte om alleen op plekken te gaan zitten en daar uren te kunnen blijven, en daar in de avond weer terug naar toe te gaan.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Primrose
    Ik ren naar een lift toe en druk op '1'. En als ik op verdieping 1 ben, ren ik naar de kamer van Aithne.
    "Aithne, ben je daar?" Vraag ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.