• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Adylia (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 22:27 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [(Fae)]
    Cassie
    Ik hurk neer bij Fayan. Even druk ik mijn wijsvinger tegen zijn hals, waar ik een geruststellend regelmatig gebons voel. 'Hij leeft,' zeg ik zachtjes. Dan sta ik op en ga in de kastjes op zoek naar een beetje jodium voor zijn keel.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    James
    "Prim!, jij was net degene die ik zocht" roep ik.
    Eindelijk ik moest met Prim praten, ze is de enige die mij snapt


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Saverio - 9
    Ik lach een beetje opgelaten. "Dan kunnen we beter samen op ontdekkingsreis gaan, ik ben alleen nog maar op mijn verdieping en hier geweest." Wat moest ze wel niet van me denken? Ik was niet bepaald sociaal bezig geweest en dus durfde ik haar niet aan te kijken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Fayan's hand kruld zich rond mijn pols. Hij leeft nog! Een gevoel van pure opluchting barst in me los.
    'Fayan?' zeg ik zachtjes. 'Fayan, kun je me horen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adylia
    Het drong pas tot me door dat ík het was toen het mijn mond al uit was. ‘‘Lijkt me leuk.’’ Glimlach ik enigzins verlegen, en leg mijn dienblad neer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [oudje xD, dan niettt]
    Brianna
    Fijn,
    Ik zag het al gebeuren hoor. Ik pakte mijn koekjes en slenterde de eetzaal uit. Deze mensen verpestten mijn hyperigheid.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Fayan - Stylist
    Ik hoor een stem in de verte. Een heel bekende stem en voorzichtig open in mijn ogen, maar knijp ze meteen weer dicht tegen het felle licht en kreun opnieuw als er een bijna ondraaglijke pijnscheut door mijn schedel schiet.
    Maar het was Saph die naast me zat. Saph... hij was oké, alles was goed met hem. Ik zocht zijn hand op en pakte hem stevig vast.
    "S-saph..." fluisterde ik heel zacht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saverio - 9
    "Ehm, waar zullen we beginnen?" vraag ik, hopend dat zij meer kent dan het gebouw.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Oh godzijdank,' flap ik er uit. Ik hou stevig zijn hand vast, trillend als een rietje. Hij leeft, hij is bij bewustzijn. Oh god dank. Er staan tranen in mijn ogen, zo opgelucht ben ik.
    'Hoe voel je je?' vraag ik, mijn stem zacht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Een of andere debiel zit te kloten met vuurwerk en dat irriteert me. Hij moet oppassen want als Nala-mijn kat- en ik chagrijnig zijn, zijn we doodirritant en gemeen]
    Primrose
    "En jij bent degene die ik zocht." Zeg ik blij
    James weet wat ik mee-maak en weet waarschijnlijk ook dat je mij niet voor de gek kan houden door woordjes als 'het komt wel goed' te zeggen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [(Fae)]
    Cassie
    Ik glimlach opgelucht als Fayan beweegt en vind op hetzelfde moment de jodium. 'Ik weet niet of je me kan horen, maar dit prikt een beetje,' waarschuw ik vlak voordat ik de snee in zijn keel ontsmet. Het is niet al te diep, gelukkig.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [ Awh, heb ik je gekwetst? :] ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ jongens, lieverds, ruzie vind ik best, maar vecht het via GB uit *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adylia
    ‘‘Hm.. Wat dacht je van de ijssalon op het dak?’’ Glimlachte ik, en bekeek het meisje dat wegliep. Die kleuter moest maar gauw terug naar waar ze thuishoorde. Slimme keus. ‘‘De lift of wie het eerst boven is met de trap?’’ Grinnikte ik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Maeleena schreef:
    [ jongens, lieverds, ruzie vind ik best, maar vecht het via GB uit *O*]



    [Lizz heeft gelijk, wantdeze topics zijn er om lol te maken en natuurlijk te schrijven, maar niet om ruzie te maken]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.