• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne

    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 11:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik knikte, mijn achterdochtigheid terug.
    'En dat weet je zeker?' vroeg ik haar. 'Hij is niet iemand van het capitool die ons verlinkt?' Ik hield Fayan wat steviger vast. hij zou het meest in de problemen komen als we werden verlinkt, no way dat ik dat liet gebeuren.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 1:36 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Dat weten we ook niet zeker van Fayan, als ik je eraan mag herinneren dat het tien keer duidelijker is dat hij uit het Capitool komt dan Duardo,' merkte ze op, doelend op Fayans felroze lokken en Duardo's ruige uiterlijk.

    Duardo Taurino
    Hij schraapte zijn keel even, en zette een stap naar voren. 'Je zal nooit veranderen, Amycus.' Hij grinnikte even, en richtte zicht tot de twee.
    'Aangenaam,' zei hij, en stak met een vriendelijke glimlach zijn hand uit.


    -

    Saph
    'Fayan is degene die het plan in werking heeft gezet,' herinnerde ik haar geïrriteerd. Ik knikte in Duardo's richting.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik was even beledigd. "Ik verlink echt niemand hoor, waar zie je me voor aan?"
    Toen richtte ik me op het enorme gestalte dat Duardo was. "Fayan." stelde ik mezelf voor.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Haar grijsblauwe ogen boorden zich even in die van Fayan, waarna ze zichzelf oprichtte. 'En Duardo's grootvader zette tien jaar geleden het verzet op. Als je me niet gelooft, dan stuur ik hem weer terug en kan je de rest van de contacten ook -'

    Duardo Taurino
    Halverwege haar zin pakte hij haar onderarm en duwde haar een stukje achteruit. 'Alsof jij het recht hebt om mij ergens heen te sturen.'
    Daarna liet hij haar los, haar valse blik negerend wendde hij zich weer tot Saph en Fayan. 'Goed. Het verblijf voor de tributen wordt dus District 13. Er is een ziekenhuis beschikbaar voor eventuele gewonden, en de kamers worden momenteel alvast in orde gemaakt. Vervoer hebben we ook. De vraag is dus alleen nog wanneer.'

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 1:44 ]


    -

    [Lieverds, schatten, ik heb het koud en ik ben moe. Morgen ben ik hier de hele dag. *O* *Fuck, 2 uur bijna? Niet verslaafd aan deze RPG... Echt niet..*

    Bye <3]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 1:43 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Pff, lekker moment =3

    Tot morgen dan <3]


    -

    [Oké, slaap lekker dan. Tot morgen <3 *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    ik schud geïrriteerd mijn hoofd.
    'Best,' antwoord ik. 'Maar nu ga ik naar bed, spreek zelf maar een datum af ofzo.' Het was een lange dag gweest, en hoewel Fayan me dolblij maakte, was ik doodop. ik gaf Fayan een kus op zijn zachte lippen.
    'tot morgen,' zei ik zachtjes. Ik knikte kort naar de andere twee en verliet het dak.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Bye! *O*
    Edit: ik heb Saph's stuk ff afgesloten (wbw) Tot mrogen lieverds]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 1:45 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ik denk niet dat we de tributen voor de Spelen nog weg kunnen krijgen, maar het moet vlak na het begin. We kunnen nooit iedereen overhalen elkaar niet uit te moorden, maar ik wil er zoveel mogelijk uit krijgen."
    Daarna is er een stilte. Waarom praat ik eigenlijk?
    Opeens zei Saph dat hij ging slapen, gaf me een kus en liep weg, mij achterlatend met deze twee zeer intimiderende personen.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 1:47 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Duardo Taurino
    Zonder iets te zeggen liet hij Saph gaan. Juist, hij was dus helemaal uit District 13 gekomen voor ee chagrijnige puber en een boze ex?
    'Dat lijkt me inderdaad het beste,' bevestigde hij wat Fayan zei. Goed, tenminste iemand die iets nuttigs zei.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 1:48 ]


    -

    Amycus Calcia
    Geërgerd keek ze vanuit haar ooghoeken naar Saph. Kon ze ook maar gewoon weg gaan, zonder dat iemand er iets van zei. Maar dat kon ze niet, niet nu Duardo er was. Ze zou hem laten zien hoe ze was, dat ze anders was dan het meisje dat hij in de steek had gelaten voor het eerste jonge ding dat hij voorbij had zien huppelen.


    -

    Fayan - Stylist
    Maar hoe kregen we ze eruit? En hoe haalden we ze over elkaar niet uit te moorden?
    "Denk je niet dat het nogal opvalt als we de tributen inlichten en ze, zodra de Spelen van start gaan, gewoon rustig hun spullen pakken en elkaar met rust laten?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    'Er zijn sowieso een paar tributen die hun mond niet kunnen houden, en die zullen dus ook niks te horen krijgen. Waarschijnlijk zullen er dus een aantal sterven bij de Hoorn, als we alles stil willen houden kan het niet anders.'

    Duardo Taurino
    'Wanneer zijn alle tributen bij elkaar? Dan kunnen we degene eruit plukken die mee willen werken, en hun inlichten.'
    Hij keek vragend van Amycus naar Fayan, en trok zijn wenkbrauwen op toen geen van beiden echt antwoord leek te willen geven.


    -