• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne

    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 11:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Okay *hugs* Hopelijk ben je er snel weer *O* We love you!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [WHEHEHE,
    ik heb nog helemaal geen zin om te gaan o________o]


    -

    [Why? Did I miss something? *is doing lots of things* D:
    WACHT. GRAPJE. OMYGOD. Oké, Fayan gaat zichzelf maar even van het dak gooien. *facepalm*]

    Fayan
    "Oh. Oh god, Saph. Dat was ik vergeten." Ik wilde mezelf slaan, heel hard slaan. Ik vervloekte mezelf hardop en verbaasde me erover dat Saph niet wegrende.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Moet ik nu wel of geen doei zeggen? (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [-lacht zich stiekem even dood achetr haar computertje- oh god...]

    Saph
    Trillerig haal ik adem, Fayan's stem klinkt maar vaag. Fayan... In paniek kijk ik hem aan, mijn hand al op mijn mes.. Maar dat heb ik nu niet bij me.
    'Nee..' fluister ik in de paniek tegen mezelf. Wanhopig zoek ik in Fayan's ogen voor een spoor van het mutantenvuur, maar het is er niet. Fayan is nogsteeds zichzelf.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [.. I still love you! *hugs Parsel* I love all of you! *O* *in een liefdesbui*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik hoe hoe Saph's handen naar zijn broezak klauwen, waar zijn mes ooit zat en hij kijkt me wanhopig aan, alsof ik ineens heel iemand anders ben.
    "Saph... het spijt me, echt." Ik aai over zijn wang. Waarom is hij ineens zo in paniek?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik denk niet dat je al doei moet zeggen. Denk ik.

    *Hug back*

    *sings a silly song with Larry en leest het gesprek :'3*]


    -

    [Woew! Maar gooi die knapperd van 13 er eens in *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Fayan's stem dringt langzaam tot me door, zijn gewone, lieve stem. Geen gegrom. Zijn hand strijkt over mijn wang, zacht en normaal, zonder klauwen. Geen mutant. Geen mutant.
    Trillend doe ik mijn ogen dicht. Wat moest hij wel niet denken? Waarom verontschuldigd hij zich?
    'Het gaat,' fluister ik. Hk doe mijn ogen weer open. 'S-sorry.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ja, hij mag nu wel op komen dagen! *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Sorry waarvoor?" vraag ik ongelovig. Ik druk een kus op zijn lippen. "Ik ben hier de idioot."
    Ik maakte me zorgen om Saph, hij leek echt heel erg van slag en doodsbang. Ik besloot om nu nooit meer over zijn familie te beginnen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Kheeee :'D]

    Duardo Taurino
    Hij stak zijn hand op naar de piloot van de houvercraft, en sprong behendig uit het toestel. Met een zucht wreef hij over zijn kaak, zich beseffend dat het weer eens tijd was om zich te scheren. Als hij er aan zou denken, het was nu niet bepaald het belangrijkste aspect in zijn leven.
    'Amycus!' riep hij naar de jonge vrouw die hij even verderop zag staan. Die zal niet blij zijn dat zijn vader hem had gestuurd.

    Amycus Calcia
    Toen ze het toestel aan zag komen vliegen, liep ze er heen. Teleurstelling overviel haar toen ze zag wie er naar buiten kwam, terwijl ze binnenmonds William Taurino vervloekte. Waarom moest hij nou per se zijn zoon sturen?
    'Duardo,' zei ze ter wijze van begroeting, en sloeg haar armen beschermend over elkaar.


    -

    Saph
    Krijg jezelf onder controlle, idioot. Wat voor wrak ben je wel niet? Ik kus Fayan op zijn lippen en probeer te glimlchen.
    'Niet jou fout, het gebeurt gewoon soms,' zeg ik gemaakt nonchalant.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Yay! *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.