• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne

    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 11:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CrispsPink schreef:
    [Jullie weten toch wel dat je waarschijnlijk als mentor geen relatie met een tribuut mag hebben, aangezien dat net is als een leraar en een leerling die een relatie hebben]


    [Ach, details (joehoe)

    ik weet niet, volgens mij hebben we de meesten gehad *O*
    ik denk dat we het wel horen als mensen nog niet geweest zijn, en dan doen we die interviews ook nog even]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CrispsPink schreef:
    [Jullie weten toch wel dat je waarschijnlijk als mentor geen relatie met een tribuut mag hebben, aangezien dat net is als een leraar en een leerling die een relatie hebben]
    [als de tribuut de arena heeft overleeft zijn het ook maar mensen en de regels in Panem zijn anders]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    LWTomlinson schreef:
    [welke districten moeten nog geïnterviewd worden?]


    Idontknow, volgens mij is iedereen nu geweest, behalve een paar districten waar alleen inactieve mensjes in zitten. (cat)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Oke, ik ben er weer. Hebben Fayan en Saph nou al gezoend?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    LWTomlinson schreef:
    (...)[als de tribuut de arena heeft overleeft zijn het ook maar mensen en de regels in Panem zijn anders]



    [Waarom kunnen ze niet een lijst met al die regels maken]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fauvism schreef:
    (...)

    Idontknow, volgens mij is iedereen nu geweest, behalve een paar districten waar alleen inactieve mensjes in zitten. (cat)

    [Nee, ik moet nog geinterviewd, mijn ouders hadden me gister van de computer getrapt...]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    [Oke, ik ben er weer. Hebben Fayan en Saph nou al gezoend?]


    [ Vorige topic, maar ik ga eht proberen in een story te zetten vandaag *O* Gewoon even de berichtjes onder elkaar, zodat ik het kan bewaren]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fae schreef:
    (...)
    [Nee, ik moet nog geinterviewd, mijn ouders hadden me gister van de computer getrapt...]


    zodra Caesar (fayan) er is, mag jij *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fae schreef:
    [Oke, ik ben er weer. Hebben Fayan en Saph nou al gezoend?]


    [Yesyesyes. Fayan (wedding) Saph]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ ik moet nu eerst naar de winkel, lieverds *O* I shall return! geen me 30 minuutjes ofzo]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena schreef:
    [ ik moet nu eerst naar de winkel, lieverds *O* I shall return! geen me 30 minuutjes ofzo]



    [Bye for now.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik ga ff ontbijten, maar ik blijf online via m'n iPod


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [tot zo. :'D]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Lalalaaaa, nu er opeens twee mensen tegelijkertijd weggaan heb ik even tijd voor mijn geliefde kunstverslag. *kuch*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [I'm still here]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.