• [ bericht aangepast op 21 okt 2020 - 23:03 ]

    Ik vind het echt ontzettend logisch. Maar ik vind wel dat je vader en broertje niet normaal reageren.
    Ik heb de ballen niet om te zeggen dat ik niet mee wil. Jij bent stoer.
    *Ik klink nu heel jong, ik ben bijna 15, maar mijn zusje is net 12 en mijn broertje is 4.* En dan zit je in de bioscoop naar een stomme tekenfilm te kijken. Het is echt heel moeilijk om iets te vinden wat iedereen leuk vindt.

    Kunnen jullie niet naar de dierentuin?


    Food.

    Je broertje begint zeker aardig te puberen (cat)
    Als ik jou was, zou ik eerlijk gezegd ook niet mee willen. Leg de redenen goed en rustig uit en probeer tot een oplossing te komen? ;o;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Scharry schreef:
    Ik vind het echt ontzettend logisch. Maar ik vind wel dat je vader en broertje niet normaal reageren.
    Ik heb de ballen niet om te zeggen dat ik niet mee wil. Jij bent stoer.
    *Ik klink nu heel jong, ik ben bijna 15, maar mijn zusje is net 12 en mijn broertje is 4.* En dan zit je in de bioscoop naar een stomme tekenfilm te kijken. Het is echt heel moeilijk om iets te vinden wat iedereen leuk vindt.

    Kunnen jullie niet naar de dierentuin?


    Haha, thanks! Maar inderdaad, iets vinden wat iedereen leuk vindt is zo verschrikkelijk lastig! Bijna onmogelijk gewoon! Zeg gewoon dat jij de volgende keer wil kiezen? Dat je dan een film meer voor jouw leeftijd zou willen zien, voor de verandering? Een compromis moet mogelijk zijn, haha!

    En nee, een dierentuin is geen optie.. Heb ik ook al geprobeerd, maar dat vind mijn broertje dus ook niet goed genoeg. Hij wil perse naar een attractiepark, al durft hij nergens in.. .__.

    Ik zou mn broertje zwaar hard hebben uitgelachen als die 14 was en nergens in durft


    (Be)lieve in (you)rself

    Luhan schreef:
    Je broertje begint zeker aardig te puberen (cat)
    Als ik jou was, zou ik eerlijk gezegd ook niet mee willen. Leg de redenen goed en rustig uit en probeer tot een oplossing te komen? ;o;


    I tried! Maar dat is dus niet echt mogelijk met hem. Hij wil perse meerdere dagen, omdat hij niets anders weet te doen in zijn vakantie. Buiten dat is hij ook al boos op me omdat ik drie dagen naar Lowlands ga, in het midden van de vakantie, en ik zogenaamd heb verpest dat we op vakantie kunnen (omdat ik dus in het midden van de vakantie weg ben en je zo niets kan regelen). Dus zoals je ziet is mijn broertje niet echt een toegefelijk persoon, haha.

    Vanitysbitch schreef:
    Ik zou mn broertje zwaar hard hebben uitgelachen als die 14 was en nergens in durft

    Dat dus. Gewoon zeggen dat hij niet zo moet zeiken en ergens in moet gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat dus. Gewoon zeggen dat hij niet zo moet zeiken en ergens in moet gaan.


    Ook geen optie! Probeer het elk jaar en dan zegt hij heel stoer dat overal wel ingaat, maar staat dan toch weer jankend voor de ingang van de attractie als het zover is. En dwingen mag ik niet van mijn vader helaas, dus dat wil ook niet. ):

    Heeft hij vrienden die hij kan meesleuren? Of zijn die soms allemaal op vakantie?


    Deep inside, I've never felt alive

    Bingley schreef:
    (...)

    Ook geen optie! Probeer het elk jaar en dan zegt hij heel stoer dat overal wel ingaat, maar staat dan toch weer jankend voor de ingang van de attractie als het zover is. En dwingen mag ik niet van mijn vader helaas, dus dat wil ook niet. ):

    Trek hem mee :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luhan schreef:
    Je broertje begint zeker aardig te puberen (cat)
    Als ik jou was, zou ik eerlijk gezegd ook niet mee willen. Leg de redenen goed en rustig uit en probeer tot een oplossing te komen? ;o;

    Same here, ik houd niet van dierentuinuitjes ofso, ik ga veel liever iets doen met mijn vrienden als naar de bios of kermis. Ik ben niet zo'n familiemens maar hier stemmen mijn ouders ook niet in mee helaas..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pardon, het is ook JOUW vakantie.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    O, dit herken ik echt. Alleen is het dan mijn moeder die zeikt dat ik de vakantie voor haar verpest omdat ik "te veel" werk.
    Sterkte, ik weet hoe je je voelt. Mijn moeder wil ook nooit wat doen en als we dan iets doen, zit ze alleen maar te zeuren. (cat)
    Ik heb helaas geen oplossing voor je, sorry.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vanuit jouw standpunt is het logisch. Dat is meestal wel zo. ;p
    Gewoon niet meegaan, zeg dat tegen je pa, dat je niet mee wilt omdat je toch in geen enkele toffe attractie zal mogen.
    Jij moet je vakantie ook niet laten verprutsen voor hem.
    Als hij zich zo gedraagt, mag je best wel eens een felle bek opzetten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please