• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne

    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 11:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik hield Saph's hand stevig vast en keek naar de deur.
    "Zullen we hier weggaan?" vroeg ik hem. Ik was totaal niet meer op mijn gemak. Ik voelde me klein en nog heel erg jong.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    saph
    ik knikte opgelucht en liep eht kamertje uit, Fayan's hand stevig in de mijnen.

    [zie vorige post, terug over 5 minuten]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik glimlach geheimzinnig. ''Helaas. Alles nog zo pril en onzeker. Bovendien wil ik anderen niet kwetsen.'' Een schepje onschuldige arrogantie was ook niet teveel voor zoiets als dit, en later zou ik het Percy allemaal uitleggen.
    ''En, Caesar? Met wie bekijk jij dit jaar de Spelen? Of moet je hem alleen kijken omdat je lacht bij iedereen die langzaam sterft?'' Ik kon een bitterzoete grimas niet onderdrukken. Ik voelde de waarheid aan zijn gezicht, en het publiek joelde nog luider mijn naam. Een onschuldige flikkering gleed door mijn okerbruine ogen. Dit was kinderspel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Hebben we nog voorkeur? _O_

    Optie 1
    Optie 2]


    -

    Fayan - Stylist
    Ongemerkt lopen we samen hand in hand weg, tot weer terug in het hoofdgebouw zijn. Vragend keek ik hem aan. Waar wilde hij heen? Ik wilde nog niet afscheid nemen voor vandaag.

    Caesar
    Ik deed net alsof ik die laatste opmerkingen niet gehoord had.
    "Ik bekijk de Spelen van waar ik ze altijd bekijk. Samen met de Spelmakers. Maar hoe denk je dat jouw familie naar de Spelen zal kijken? Trots op hun meisje dat ze zo hard zal vechten of bang dat ze zal verliezen?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Parsel schreef:
    [Hebben we nog voorkeur? _O_

    Optie 1
    Optie 2]





    [optie 2]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [TWEE. TWEE. TWEE TWEE. TWEE. TWEEEEE. *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [optie 2!]

    Saph
    Ik was geschrokken door was Amycus had gezegt over district 13. ik moet het uit mijn hoofd krijgen. ik glimlachte naar Fayan.
    'uhm, Ik dacht dat we.. misschien, als je zin hebt.. Nog wat tijd kunnen doornbrengen?' De avond was nog jong.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik moet gaan m'n iPod accu is leeg en ik heb slaap, maar zal tot in de ochtend lezen want mijn ouders gaan boodschappeen doen en dan kan ik ongemerkt achter de computer]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Bye! *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Slaap lekker dan en tot morgen! *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan - Stylist
    Ik lachte breed. "Natuurlijk! Waar wil je heen?" We hadden het hele gebouw nu voor onszelf, want iedereen zat naar de interviews te kijken. Hopelijk viel onze afwezigheid niet op.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elaine
    Ik glimlach zoetjes, en lip zacht over een van mijn roodgestifte lippen. ''Ik denk dat ze mijn naam vol trots zullen roepen. Dood of levend. Ik zal ltijd beschreven worden met eer. En jij Caesar? Wat zullen mensen met jouw doen na je dood? je ergens in een grot verstoppen.'' Ik glimlachte verleidelijk, en boog voorover. ''Geloof mij maar. Over een paar jaar herkent niemand de naam Caesar meer.'' ik fluisterde niet, het was me toen doen om de intimidatie, mijn punt. Ik moest haast mijn oren bedekken, zo hoog was het applaus, de eer. Ik wist zeker dat ik mijn doel had bereikt, mijn naam had laten spreken. Ik was niet bang voor een ventje uit het Capitool, de spelmakers of wie dan ook. Ik had zojuist mijzelf laten spreken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saph
    Er was maar één plaats waar ik me op mijn gemak zou voelen, zeker nu mijn mes in Fayan's kamer lag.
    'Het dak?' vroeg ik onzeker. Het was een warme avond, en er waren behoorlijk wat sterren zichtbaar.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Zo, hij staat in het rollentopic- en story.
    Ik kan hem alleen nu nog niet spelen, anders is het een beetje ongeloofwaardig. Reistijd tussen District 13 en Capitool, weet je (nerd)]


    -