• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne

    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 11:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ *Kijkt* Awesome! *O* Can'wait tot hij aankomt.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Caesar
    De zoemer ging, voor ik kon antwoorden. Dit meisje had iets heel gevaarlijks gedaan. Ik was niet persoonlijk beledigd, voelde me niet aangevallen, maar ze had het publiek voor zich gewonnen door zich tegen me te keren. Dat was al de tweede vanavond. Hoeveel konden de bewakers nog aan?

    Fayan - Stylist
    "Dan gaan we daarheen," Ik huppelde voor hem de trap op, maar liet zijn hand geen moment los. En nu maar hopen dat we niet weer gestoord werden en ik me weer halfdood zou schrikken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Opgelucht volgde ik Fayan naar boven. Mijn leven had wel een paar vreemde wendingen gekregen de laatste dagen. Vreemde, maar niet per sé slecht, dacht ik met een blik op Fayan.
    Eenmaal op het dak ging ik zonder vrees op de rand zitten.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elaine
    Ik stond op, maar voor ik het podium verliet, stak ik drie vingers in de lucht, en drukte ze daarna tegen mijn rode lippen. Ik knipoogte, en liep eervol weg. Het publiek was zelfs hier te horen. Opgelucht haalde ik adem, en glimlachte ik even. Ik durfde het.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [*verveeeel :'D*

    Zal ik gewoon plaatselijk de tijd doorspoelen?]


    -

    [ we doen gewoon alsof hij een supersnelle hoovercraft heeft, joh. (joehoe)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Een beetje benauwd sloeg ik toen mijn armen stevig op Saph heen. Ik wist dat als hij viel dat er niets gebeurde en hij gewoon weer terug zou komen, maar ik zag het krachtveld niet en het was echt hoog.
    "Vertel verder over je familie..." zei ik. "Je had het over je vader."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Hij is een gewone visser,' vertelde ik, mijn ogen gericht op de grond beneden. Stiekem was het fijn, om Fayan's armen zo stevig rond me te voelen. 'Mijn jongere broer ook, hij is 19.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Joaa, maar dan moet Amycus Saph en Fayan - ik moet daar iets voor verzinnen.. Fayaph? Sapan? - wel weer storen. Die moeten hem kennen, etc. En anders zit ik alleen maar met Duardo en Amycus, is ook saai :'D]


    -

    [Dat is waar (no_chears) Mhm...]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Joa
    Maar anders denk ik dat ik ga, want ik heb nu ook niks te doen..]


    -

    [(no_chears) Het is toch laat... *vind eht nu wel kut voor jou*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Saphay! 8D]

    Fayan - Stylist
    "Vis jij ook weleens?" Ik had nog nooit gevist. De enige vissen die ik zag waren die op mijn bord of in een enorme luxe aquarium, waar ik altijd vol bewondering naar keek. Maar een vaag gevoel zei me dat die vissen niet te vinden waren bij Saph thuis.
    "En je moeder?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Njaa, daar heb ik niet zo'n last van. Ik moet morgen toch weer werken tot 5 uur 's ochtends, dus als ik morgen wat later wakker word ik het alleen maar beter :'P]


    -

    [Fayan, you're seriously asking that? (cat)]

    Saph
    Ik richt mijn blik weer op de duisteris voor ons.
    'Soms,' antwoord ik. 'Als er eten nodig is.' Ik negeer de vraag over mijn moeder. Pijn en angst wellen zich opnieuw op in mijn borstkas, als beelden van het verleden door mijn hoofd beginnen spelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.