• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne

    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 11:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Caesar
    "Wáuw wauw, Elaine." Ik doe alsof ik achterover wordt geblazen door haar verschijning en richt me dan tot het publiek.
    "Valt het jullie ook niet op dat we weer veel beauty's hebben dit jaar? En geliefden! Het wordt een fantastische Spelen!" Dan richt ik me weer tot Elaine. "Vertel eens, heb jij ook geliefde?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Haar ogen schoten meteen naar Fayan, onwillekeurig liet ze haar armen strakker rond elkaar krullen. 'Wat weet jij ervan, Fayan?'
    Sinds anderhalf jaar had ze zich aangesloten bij een klein verzet, dat nog wachtte op een doorbraak. Slechts dat handjevol mensen wisten van de waarheid achter District 13.
    Even keek ze naar Saph, en knikte kort. Daarna verliet ze de ruimte, en liet de deur achter haar dichtvallen.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik wilde nog wat mompelen, maar ze was al weg. Amycus had groot gelijk, ik wist er inderdaad niets van. Ik dacht altijd dat ik redelijk op de hoogte was van alles wat er in Panem gebeurde, omdat ik in het Capitool woon, maar vandaag bleek dat ik op heel veel manieren nog heel, héél erg onwetend was.
    Kop houden dus.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Verbaasd keek ik rond. Okay, subtiele uitvlucht had neit gewerkt. Ik haate grote groepen. Amycus liep ondertussen al weg. Ik nam Fayan's hand vast.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Morgen al de Training toch beginnen-Normaal hoort het voor de Interviews plaatstevinden-
    Primrose
    Een meisje genaamdt Elaine wordt nu geïnterviewd en ik begin me eraan te irriteren dat Seamus ons bijna geen advies geeft. Ja ik moet blijven leven en Felan beschermen, maar hoe?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ja, morgen beginnen de trainingen.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Meteen liep ze door naar buiten, de kille avondlucht verwelkomde haar. Voordat ze haar telefoon uit haar broekzak pakte, keek ze onrustig om zich heen. Daarna koos ze een nummer, en hield het apparaatje tegen haar oor.
    'William?' vroeg ze met een zachte stem, haar blik op het gebouw gericht. 'Er zijn mensen. Stuur iemand, maakt niet uit wie.'
    Als iemand het zou horen, was het net vaag genoeg. Maar voor William meer dan duidelijk. Hij bromde een bevesteging, en hing op. Met een zucht sloeg ze haar koude armen om elkaar, en keek naar de heldere nacht.


    -

    Elaine
    Ik lach even zacht. Een lief en onschuldig geluidje. Keayleigh zei me vooral heel charmant te doen, onbereikbaar en toch ook tastelijk. Mijn verloving mocht ik zelf niet bekend maken, daar snapte ik eigenlijk niet veel van. Ze wilde het pas bekendmaken vlak voor de spelen. ''Ik moet zeggen, Caesar, dat er inderdaad veel liefdes zijn te vinden dit jaar. En ik vind het bijzonder leuk om te zien, en heb zelf inderdaad ook wat vlinders in mijn buik.'' Wauw dit ging eigenlijk vrij gemakkelijk. Het publiek joelde wat, en ik voerde een van mijn trucjes uit. Liefjes, verleidelijk knipperen en door mijn wimpers wat verlegen naar het publiek en Caecar kijken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Zal ik dan even een verzetslidje spelen uit District 13 die inveltreert als stylist ofzo? :'D]


    -

    [Ja! *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Gaat een mentor voor district 1 invullen, anders hebben ze geen mentor]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Arina
    Ik loop ook weg en ga naar mijn eigen kamer. De outfits voor District 8 liggen nog steeds in hoezen op m'n bed, maar ik laat ze gewoon liggen alsof het niks is. Het Capitool moet de Distriscten de waarheid vertellen en geen leugens rondbazuinen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [*begint enthousiast een foto te zoeken*]


    -

    Caesar
    "Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt! Wie is de gelukkige? Is het iemand die je hier hebt ontmoet, of iemand uit je eigen District?"
    Liefdesverhalen waren de sappigste om naar te kijken. Ik vermaakte me altijd prima tijdens die Spelen en hoe tragischer ze afliepen, hoe beter. Het was het leukst als er één geliefde overbleef, die verder moest leven zonder zijn/haar partner. De pijn en wanhoop op hun gezicht aan het einde! Heerlijk!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Terwijl Fayan een eeuwigheid erover doet om te merken dat saph zijn hand vastheeft..
    Ga ik snel mijn hare wassen. geef me 5/10 minuutjes]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.