• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne

    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 11:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ik zal er nooit, nooit, nooit, nóóit weer over beginnen." Zweer ik hem en ik druk mezelf zo dicht mogelijk tegen zijn warme lichaam aan. Mijn Saph.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ["Mijn Saph" o.o
    Ik: Awwwwww, zo ben ik ook met mijn vriendin. (cat) MIJN Amy. van mij.]

    Saph
    Ik druk mezelf tegen Fayan's warme lichaam aan, en voel mezelf rustig worden. 'Maak je er maar geen zorgen over,' zeg ik een stuk kalmer. 'Je zult mijn vader en broer toch ooit ontmoeten.' Ik glimlach lichtjes. Het was belachelijk, maar Fayan had me erg snel gekalmeerd. Na zulke flashbacks stond ik meestal nog uren te trillen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Duardo Taurino
    Terwijl ze de trap afliepen - het dak af -, luisterde hij naar de korte samenvatting van Amycus. Soms wierp hij een korte blik op haar. De liefde was ondertussen gedoofd, maar op bepaalde vlakken verlangde hij nog steeds naar haar.
    'En jij kon het niet laten om je ermee te bemoeien?' merkte hij op toen ze vertelde hoe ze erachter was gekomen. Rond zijn lippen hing een grijns.

    Amycus Calcia
    Even wierp ze hem een felle blik toe, en drukte op één van de knopjes in de lift. Leunend tegen het glas keek ze hem bedachtzaam aan. 'Ik denk dat jij nog altijd degene bent die contact met anderen moeilijk kan vermijden.'
    Zijn gezicht betrok, en lichtelijk tevreden met zichzelf liep ze de gang op toen de liftdeuren weer opengleden.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik opende mijn mond om door te vragen, maar klap hem dan weer dicht. Niet meer over zijn familie beginnen. Dat lag blijkbaar heel erg gevoelig en ik wilde hem niet van streek maken.
    Dus ik besloot over te stappen op het District zelf.
    "Hoe is het eigenlijk, in jouw district? Is het heel anders dan het Capitool?" Ik wist wel dat het anders was, maar hoe? Ik had er nooit zoveel aandacht aan besteed en daar schaamde ik me nu voor.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ["Mijn Saph"

    Aww :'D]


    -

    [Wacht, Amycus loopt van het dak af? Waar Saph en Fayan zijn? *Verliest de logic*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hé, nu je het zegt. Hoeveel daken heeft dit gebouw? (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ow, ik dacht in een kamer

    Nou ja, dan gaat ze wel van het landingsplateau naar "het dak", ofseu? :'D]


    -

    Saph
    Ik leg mijn hoofd op Fayan's shoulder. 'De huizen zijn vooral gemaakt van hout daar,' begin ik. 'Het zal niet warm zijn in de winter. De meeste mensen werken vanaf zeven uur tot zes uur 's avonds, om eten binnen te halen.'
    Ik wil doorgaan, maar ik zie plots Amycus de lift uitlopen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik zucht diep als ik zie dat we alwéér worden gestoord, maar ben niet van plan me te bewegen. Ik zit wel goed zo.
    "Laat het alsjeblieft belangrijk zijn..." mompel ik. Anders stuur ik ze gewoon weer weg. Dan hebben ze geen reden om hier te zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Met een ruk zwaaide ze de deur naar het dak open, haar grijsblauwe ogen vonden Saph en Fayan al snel. Achter zich voelde ze de warmte die Duardo uitstraalde, en alsof ze door een bij gestoken was liep ze meteen richting de twee.
    'Jongens!' riep ze, zodat ze - Fayan, voornamelijk - gewaarschuwd waren zich niet dood hoefden te schrikken.

    Duardo Taurino
    Met een zucht liep hij achter haar aan, het dak op. Ze was niks veranderd.
    Hij trok enigzins verbaasd zijn wenkbrauwen op toen hij de felroze bos haar zag. Amycus had niet verteld dat één van hen uit het Capitool kwam. Zou het wel een goed idee zijn, om hem dan te vertrouwen?
    Toen hij dichterbij zag, kon hij de armen die ze om elkaar heen hadden geslagen zien. Het deed hem denken aan zijn broer, en de jongeman die hij verloren was aan het Capitool, tijdens een inval. Tot die middag had zijn broer nooit verteld wat die jongen werkelijk voor hem had betekend.


    -

    Saph
    'Hey,' zei ik, weinig enthousiast. Ik hield Fayan dicht tegen me aan, en hoopte maar dat dit belangrijk was. Oh, en dat ik er niet voor op moest staan. Dat zou fijn zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Achter Amycus kwam een grote man aan. Hij leek niet erg vrolijk. Wie was hij en wat kwam hij hier doen? Hij leek me geen stylist of mentor en al helemáál geen tribuut.
    Ik keek Amycus afwachtend aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Beiden leken niet erg blij met haar verschijning, maar het moest maar. Het was hun plan, en daarbij weigerde ze alleen te zijn met haar ex terwijl zij gingen zitten kleffen op het dak.
    Voor de zekerheid keek ze even om zich heen, en streek haar lokken - die wild in gevecht waren met de wind - uit haar gezicht. 'Dit is Duardo Taurino, een belangrijk lid van het verzet uit District 13. Hij is hier om ons te helpen met jullie plan.'


    -

    Fayan - Stylist
    Mijn mond zakte open. Dus District 13 bestond echt? En hij kwam daar vandaan? Uit District 13? Die nu ineens wel bestond? Om ons te helpen? Ik snapte er niets meer van, maar het was weer tijd om me een op de achtergrond te houden. Amycus' blik zorgde daar wel voor.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen