• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne

    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 11:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Caesar
    "Je hebt me erg nieuwsgierig gemaakt, Samuel! Ik zal je goed in de gaten houden, bij de spelen! Maar heb je ook zwakke kanten?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    "Pijl en boog schieten, messen werpen, maar ik heb ook de kennis van mijn vader meegekregen. Zo weet ik welke dingen eetbaar zijn en welke dingen je kunnen genezen." Antwoord ik
    "En jij?" Vraag ik enthousiast


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jill

    Ik verveelde me te pletter, en had behoefte aan gezelschap, naast Prim en de andere zat er nog een jongen aan tafel. Ik besloot me tot hem te wenden. "Hey", riep ik vrolijk naar hem.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Samuel - District 8
    Ik bijt even op mijn onderlip bij deze nieuwe vraag. 'Soms vertrouw ik de verkeerde mensen,' zeg ik zachtjes. Helaas weet ik zeker dat hij hierover door zal gaan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    'Nee hoor,' antwoord ik terwijl Fayan weer rechtop probeerd te zitten. 'Ik ben nu wel wakker.' Okay, hij was misschien wat druk in de ochtend, maar ik was nog nooit zo fijn wakker geworden.
    'Gaat het een beetje?' vroeg ik vervolgens, aangezien de vloer er niet zacht uitzag.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Ik schrok op uit mijn niet-heel-vrolijke gedachten als er een meisje tegenover me gaat zitten. "Duidelijk een Beroeps", zei ik onhoorbaar tegen mezelf, voor ik haar begroette met mijn standaard droge "Hey".


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Ik ga trouwens vannacht bij mijn vriendin logeren, dus zo rond drie uur ga ik weg en dan kom ik morgenmiddag pas terug... Nu maar hopen dat we dan nog niet in de Arena zitten o.o]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 12:32 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Reachell
    'Bij mij moet je uitkijken als ik een mes heb.Ik weet welke planten eet baar zijn en hun genezende kracht. mijn ouders hadden een Apotheek. Ik haalde altijd planten uit het bos.Ow en ik heb een goede everwicht.Maar ik ben slecht met pijl en boog.'Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Fae: Don't worry, we hebben ook nog een paar dagen in het trainingscentrum (:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Caesar
    "Aan je stem hoor ik dat je die fout dus vaker hebt gemaakt. Vertel eens?" Het publiek is stil. Dit zijn privézaken en die willen ze maar al te graag zien.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Fauvism: Oja xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jill

    Hij ziet er niet heel vrolijk uit en ik hoor zijn opmerking. Fijn er werd dus gedacht dat ik een beroeps ben. Ondanks dat probeer ik het gesprek op gang te houden.
    "Jij komt toch uit district 12?", vraag ik.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Fayan - Stylist
    Ik klauterde weer overeid, blies een lok voor mijn ogen weg en grijnsde breed.
    "Tuurlijk! Ik ben weer hier, dus waarom zou het niet gaan?" Ik sprong weer op zijn bed waardoor hij een stukje de lucht in vloog.
    "Ik heb vandaag geen stylisten werkjes te doen. Moet jij mentor werkjes doen?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik ga ff eten. Ben zo weer terug!]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor