• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne

    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 11:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jill

    Ik schoof samen met Jack aan bij het ontbijt. Ik ging ergens afgelegen zitten. Pakte wat eten en begon met het ontbijt. Het meisje van district 12, Primrose, zat te eten met wat andere. Nadat ze me verteld had, dat haar zus is gestorven door iemand uit district 2 haatte ze me.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    [Okeuh. Fayan is onderweg (wbw)]

    Fayan - Stylist
    Ik was al vroeg wakker en rekte me geeuwend uit. Het duurde even voordat ik besefte waarom ik ook alweer zo vrolijk was maar dacht toen blozend terug aan gisteren.
    Meteen kon ik niet meer in bed blijven liggen. Ik ging hem wakker maken!
    Ik stormde mijn kamer uit, in mijn pyjama op weg naar verdieping 8.
    Daar aangekomen had ik geen idee waar zijn kamer was, dus ik ging alle ruimtes maar af.
    Ze waren allemaal leeg, behalve één, waar Saph met open mond opgerold lag te slapen. Hoe lief!
    Ik liep naar hem toe, ging naast hem op het bed zitten en streelde over zijn wang.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reachell
    Ik nam een slok thee. Het was natuurlijk warm en ik nam een te groot slok dat voelde ik aan mijn tong.'Ik ben al 4 x op het dak geweest.Maar niemand merkte me op.'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Caesar
    "Samuel, aangenaam kennis te maken!" Ik neem hem even van top tot teen in me op.
    "Jij lijkt me niet zo'n vechter, maar wel één die met zijn hersens iedereen uitschakelt, of niet soms?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Felan
    Zodra ik van haar wegkeek, voelde ik haar blik op mij gericht. Het was echt verschrikkelijk irritant, en als we de eetzaal voor ons alleen hadden gehad had ik er ook zeker wat van gezegd, maar nu was hij vol en ik wilde de indruk die ik had achtergelaten niet nog slechter maken. Dat gedoe met Fayan was ook al vreselijk uit de hand gelopen en gisteren had ik ook een onuitwisbare indruk gemaakt tijdens de interviews. Ik vroeg me af waar die duistere kant van me opeens vandaan leek te komen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Langzaam voelde ik mezelf weer bewust worden van mijn omgeving. Nee, dacht ik slaperig. Het is veel te vroeg om wakker te worden. Ik draaide mijn hoofd en maakte een slaperig geluid in mijn keel. Het bed voelde anders, alsof er iets op mijn bed was gezet. Slaperig deed ik mijn ogen open, om recht in Fayan's gezicht te kijken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Saph deed heel langzaam zijn oogjes open en keek me even vaag aan. Hij was echt zó schattig op het moment.
    "Goedemorgen!" riep ik giechelend. Zijn uitdrukking! Háh!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    "Heb je al een bondgenoot voor in de arena?" Vraag ik
    Reachell is misschien wel de perfecte bondgenoot, als Felan me blijft negeren en ik weet dat hij niet hetzelfde voor mij voelt en dat zal hij waarschijnlijk ook nooit doen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Samuel - District 8
    'Nou, ik zal het gevecht niet zo snel opzoeken, nee. Maar als ik er niet ben, kan ik ook niet neergestoken worden,' merk ik op. Een gelogen glimlach speelt om mijn lippen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Caesar
    "Ah, kijk, dat bedoel ik! Dat is nu slim bedacht! Je spaart je krachten op voor het uiteindelijke, onvermijdelijke gevecht? Dus dat is jouw sterke kant: jezelf zo lang mogelijk buiten beeld houden?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik keek hem even vaag aan. Waarom was Fayan hier? Ik kon me vaag herineren dat Fayan geen vijand was, ook al werkte hij met het Capitool. Of, wacht, nee..
    Langzaam kwamen alle herinneringen van de vorige avond terug en ik glimlachte slaperig.
    'Goedemorgen,' mompelde ik glimlachend terug, met een gaap erachter aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    'nee ik heb nog niemand.'
    Prim leek me wel een goede bondgenoot. Ze was jong maar leek me sterk.
    'Waar ben je goed in?'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Samuel - District 8
    Ik knik en glimlach dan veelbetekenend. 'Misschien heb ik nog wel een andere sterke kant, die ik voorlopig voor mezelf hou.' Die heb ik niet, maar dat hoeft hij niet te weten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    "Ben ik te vroeg?" lach ik bij het zien van de enorme gaap. Zodra hij zijn mond weer dicht heeft druk ik heel snel een kusje op zijn lippen, maar doordat ik vooroverbuig en een enorme kluns ben, verlies ik mijn evenwicht en donder zo over hem heen, aan de andere kant van het bed op de grond.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aithne
    Onze mentor volgens mijn was zijn naam Garto, stuurde me toch naar het ontbijt.
    Wanneer ik de eetzaal in loop zie ik James zitten langs een meisje zitten een steek van jaloezie gaat door mijn buik, misschien was ik dan toch gevoelens voor hem, ik heb eerder gevoelens gehad voor James maar mijn vader had het verboden, hij was niet goed voor mij en daarom moest ik hem haten.
    Ik ga aan de andere kant van de tafel zitten.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)