• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne

    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 11:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Okeuh. :'D Waar kan ik Fayan en Caesar in gooien? 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    Er komt een jongen naast me zitten en hij is volgens mij uit District 1, dus hij hoort vast en zeker bij de Beroeps.
    "Hoi." Zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Ceasar meot de karakters van Fae interviewen (wbw)
    en over Fayan weet ik niet o.o Moet Saph er gewoon zijn vandaag, is hij gekidnapt, of is hij gekidnapped, in elkaar geslagen voor informatie en op zijn kamer? *Laat de keus bij Fayan*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Als ik opkijk zie ik dat de rest allemaal aan het andere eind van de tafel zit. Ik schuif nog een hap eten naar binnen - ik zou er wel bij willen gaan zitten, maar dan moet ik steeds Primrose in de ogen kijken en eerlijk gezegd is dat wel het laatste dat ik kan gebruiken nu. Onwillekeurig focust mijn blik zich steeds weer op haar, ondanks dat ik probeer naar andere dingen te kijken.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Reachell
    'Klopt ik ben een paar keer op het dak geweest.Ze moeten een beetje meer oppassen want sommige bespreken dingen i hun kamer. Ik heb soms een beetje staan luisteren..'Zei ik eracher aan


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cassie - District 9
    De douche heeft echt belachelijk veel knopjes. Ik druk op de eerste die ik zie, die echter kokend heet blijkt te zijn. De volgende is ijzig koud, wat me beter bevalt. Rustig ga ik midden in de douche zitten, met een glimlachje om mijn lippen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Caesar
    De zoemer ging en ik zat vast klaar voor de volgende tribuut om te interviewen.


    [Ehm. Misschien kunnen we doen dat ze nog eerst een gesprek hebben met die Amycus en die vent uit 13 en dan worden ze afgeluisterd en als ze dan weer naar beneden of zo willen lopen worden ze gekidnapt? Idunno 8D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*O* Ja, maar Amycus is er niet
    dus.. Fayan mag Saph wel gaan wakker maken? 8D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    James
    "Hallo, jij bent Primrose toch, de tribuut van district 12?" vraag ik met een glimlach, zoals iedereen denkt ze vast dat ik bij de beroeps hoor, het enigste waar ik me op ga focussen in de arena is Aithne levend er uit krijgen en daar kan ik geen beroeps bij gebruiken.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Primrose
    "Ik ben twee keer op het dak geweest." Mompel ik
    Ik zie dat Felan ergens anders is gaat zitten en dat is waarschijnlijk omdat hij geen zin heeft om me te zien. Ik probeer zijn blik vast te houden maar dat lukt me niet, want natuurlijk wil hij niet naar me kijken. Verliefd zijn is....vreselijk

    "Ja, noem me maar gewoon Prim hoor." Antwoord ik op de vraag van de jongen
    Hij gedraagt zich niet als een Beroeps en Beroeps willen waarschijnlijk nieteens met iemand uit District 12 praten, dus ik neem aan dat hij geen Beroep is.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 12:19 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Reachell
    Er ging een Jongen van District 1 naast ons zitten.Hij was vast een beroeps. prom zei hoi tegen. 'Hoi.'Zij ik ook ff.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [En als Caesar tijd heeft, Samuel en Cassie moeten nog geïnterviewd worden(A)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [@Fae: Caesar wacht op je ^^ je meot gewoon een van je karakters het podium op laten lopen, lieverd]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*had Caesar's post even gemist en gaat nu typen*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Samuel - District 8
    Ik ben zenuwachtig voor het interview. Als ik iets verkeerds zeg, word ik immers niet gesponsord... En dan gaat de zoemer en word mijn naam omgeroepen. Ik loop het podium op, lach naar het publiek, doe net of ik geen zin heb om ze allemaal neer te knallen en ga tegenover Caesar zitten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.