• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne

    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 11:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*O I... Has returned (wbw) Maar ik heb geen idee wat Cathal/Percy/Saph kunnen doen momenteel. (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Zoals te verwachten zit iedereen bij het ontbijt. Ik ga zitten naast de meisjestribuut van District 11, want ik heb Felan nergens gezien.
    "Hoi." Zeg ik tegen haar


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Reachell
    'Hoi, Ik ben Reachell.'Ik glim lachte en stak mijn hand uit


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Wat is dat hanging tree-ding in de beginpost? O:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [@Fauvism: Hanging Tree is dat liedje dat Katniss altijd zong! *O* Het is dus gewoon een youtube link, ik had zin om hem erbij te zetten (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Met wallen onder mijn ogen van de slaap niet kunnen vatten, en mijn mondhoeken in hun tegenwoordig standaard naar beneden hangende staat kom ik de eetzaal binnen, duidelijk veel later dan de anderen, want vrijwel iedereen lijkt er al te zijn. Ik plof neer op een stoel zonder te zien naast wie ik zit, en begin bijna mechanisch te eten wat er op mijn bord ligt, zonder ook maar te proeven wat het is.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    "Prim." Zeg ik vriendelijk
    Ik schud haar de hand en probeer haar interview te herrineren.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Maeleena schreef:
    [@Fauvism: Hanging Tree is dat liedje dat Katniss altijd zong! *O* Het is dus gewoon een youtube link, ik had zin om hem erbij te zetten (wbw)]


    [Oooh, ok. *gaat luisteren*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    Ik word wakker in mijn bed en ben even helemaal gedesoriënteerd. Dan herinner ik me langzaam alles weer en begin geruisloos te snikken. Mijn hoofd begraven onder mijn dekens, dit moment deel ik niet met camera's. Ik wil naar huis, naar kleine Aurora die me mama noemt en naar Dario die bijna geen kind meer is. Na een minuut of tien sla ik de dekens terug en loop naar de douche.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Reachell
    'Er zijn wel veel stelletjes dit jaar.'Zei ik.
    Ik aarzelde even maar vetelde het toch. 'Ik heb het idee dat de mentoren en stylisten iets van plan zijn.'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Samuel - District acht
    Ik word wakker in de slaapkamer die tijdelijk van mij is en ga rechtop zitten. Rustig neem ik de tijd om wakker te worden en mijn masker op te zetten, dan kleed ik me om en loop naar de liften. Op naar het ontbijt dan maar.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Primrose
    "Inderdaad." Mompel ik
    "En ze zijn inderdaad wat van plan, we kunnen dat alleen op het dak bespreken aangezien het Capitool ons hier afluisterd." Zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James Werreson - D1
    Zo als verwacht zit bijna iedereen aan de ontbijt Aithne kwam niet mee, onze mentor een best jonge man zei tegen haar dat ze uit mocht slapen.
    Alleen ga ik in een hoekje zitten en richt mijn blik op het meisje van district 12 Primrose was haar naam volgens mij.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [I'm back! Wat is er ondertussen allemaal gebeurd? (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [niet veel! *O* Het ontbijt is ent begonnen, en volgens mij moeten er nog wat snelle interviews gedaan worden]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.