• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne

    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 11:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Samuel - District 8
    Ik slik. 'Toen ik klein was heeft mijn beste vriend- Nee, dat klopt niet. De persoon van wie ik dacht dat hij mijn beste vriend was,' verbeter ik mezelf, 'voor de dood van mijn zus gezorgd.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Primrose
    "Perfect en heb je hoogtevrees, want ik zit het liefst ergens hoog in de bomen waar ik alles kan zien?" Vraag ik
    Ja Reachell en ik lijken op elkaar qua karakter denk ik. Ze kan goed met messen omgaan, ze kan haar evenwicht goed behouden en ze weet welke planten eetbaar zijn en of ze kunnen genezen. Ja ik weet het nu zeker, Reachell is de perfecte bondgenoot voor mij.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James
    "Hallo" glimlach ik naar het meisje dat net hey hag geroepen Jill was haar naam volgens mij.
    Aithne was ook binnen komen lopen een keek nog steeds bedenkelijk naar mijn richting.


    Aithne
    "Hallo" zeg ik terug tegen de jongen Felan was zijn naam de tribut van district 12, hij leek een erg aardige jongen fijn nog iemand die ik niet wou vermoorden.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 12:38 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Caesar
    Het hele publiek hapt naar adem. "Kun je daar wat meer over vertellen?" vraag ik en het publiek knikt heftig. Ze willen meer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik lachte en schudde mijn hoofd. Noem me een slechte mentor, maar als mijn tributen 'eer aan het district' wilde brengen door andere uit te moorden, moesten zij dat weten.
    'Nee, ik heb geen mentor werkjes te doen,' herhaalde ik met zijn schattige woordenkeuze.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aguamenti schreef:
    [Ik ga ff eten. Ben zo weer terug!]




    [Laat het eten je goed smaken!]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    "Mooi! Dan kunnen we misschien wel even bezig met..." Ik knikte veelbetekenend met mijn hoofd. Hier werden we afgeluisterd, dus ik kon niets zeggen over ons plannetje tegen het Capitool. Maar Saph snapte me vast wel, die was veel intelligenter dan mij!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jill

    Er mengt zich nog een jongen in het gesprek, James als ik het niet verkeerd heb. Hij komt uit district 1, misschien is hij wel een beroeps. Als dat zo is, dan moet ik met hem vrienden worden. Dat is perfect voor mijn plan.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Samuel - District Acht
    Nee! wil ik schreeuwen, maar dat mag niet, want dit zijn de Hongerspelen. 'In de textielfabriek was een meisje van twaalf om het leven gekomen. Het enige waar ze zich druk om maakten was of de machine het nog wel zou doen,' zeg ik verbitterd. 'Mijn zus was woedend en hield thuis een hele tirade. Mijn zogenaamde vriend, Cam, is naar de Vredesbewakers gestapt en heeft haar doodleuk verraden. De volgende dag werd ze meegevoerd.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    'Ja,' zeg ik met een snelle blik rond de kamer. 'Wat tijd alleen zou fijn zijn.' Camera's microfoons, wie weet wat ze hier allemaal hadden verstopt. ik glimlach en druk een kus op de lippen van Fayan.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 12:41 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Caesar
    Het publiek en ik maken medelevende geluiden en ik schud als tragisch gebaar mijn hoofd.
    "Vreselijk. Zou je nog iets tegen hem willen zeggen, nu jij hier zit en hij thuis naar je kijkt?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    Felan,Felan,Felan,Felan,Felan het enigste waar ik aan kan denken is Felan, de jongen die waarschijnlijk mijn hart gaat breken. Maar hij is o zo geweldig! Kop dicht, andere helft van Prim, denk ik. Ja hoor ik zit in tweestrijd met mezelf. Ik neem een slok van de chocolademelk en ik moet zeggen ik ben eraan verslaafd. Je moet Felan negeren, zegt een stemmetje in mijn hoofd en een ander stemmetje zegt weer: Prim, hij houdt van je maar hij weet het zelf nog niet.

    Ik begin duidelijk gek te worden, en dat omdat ik verliefd ben. Verliefd zijn is en blijft vreselijk.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Felan
    Ik prikte in mijn eten terwijl ik het meisje keurend bekeek. Zoals bijna alle meisjes hier zag ze er niet verkeerd uit. Godver, dat maakte de zaken alleen nog maar moeilijker... Los van het feit dat ik sowieso nooit iemand zou kunnen vermoorden.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Samuel - District Acht
    Ik kijk recht in een camera en steek mijn middelvinger op. 'Cam, ik hoop dat jij hier volgend jaar word afgemaakt.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [*is stiekem best trots op haar personage*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.