• RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel) & Samuel (Fae)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    Koppels
    - Fayan x Saph
    - Cathal x Alyda
    - Percy x Elaine
    - James x Aithne

    Deelnemers aan het plan van Saph & Fayan:
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina

    __

    Je kan altijd inspringen, we don't bite hard



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 11:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ghehe, ik ook op die van mij]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    "Moet je wel eerst je bed uitkomen." Ik zet een lachje op, die duidelijk maakt dat ik hem ook wel zijn bed uit kan gooien als ie het niet zelf doet. Saph is duidelijk geen ochtendmens en ik wel. Hoewel... ik ben eigenlijk altijd hyper en druk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    James
    "Jill, is je naam toch, de tribut van district 2?" vraag ik met een glimlach aan het meisje.
    Ik laat mijn ogen door de kamer heen glijden, ze blijven hagen bij Aithne die een snee brood aan het eten is.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    ReachellPrm leek een beetje onrustig.'Is alles wel goed met je?'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Caesar
    "Nou! Ik weet zeker, dat als je over een paar weken misschien wel weer teruggaat naar huis, dat hij je op staat te wachten om zijn excuses aan te bieden!" roep ik uit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    slaperig bekijk ik Fayan nog eens.
    'Dat, en ons misschien aankleden,' stel ik voor, aangezien hij zelf zijn pyama nog draagd. Eigenlijk ziet hij er echt heel schattig uit, zelfs zijn haar is nog neit gestyled.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jill

    Ik knik naar de jongen. "En jij bent James toch? Uit district 1".


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Primrose
    Ik schrik op door Reachell's stem en zeg ik iets te hard: "Ja het gaat wel, ik zat gewoon te denken aan...Felan."
    Prim, hou je kop erbij en vergeet Felan, zegt een stemmetje in mijn hoofd


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Samuel - District Acht
    'Lijkt me stug, maar we zullen zien,' glimlach ik. 'Maar is mijn tijd niet bijna om?' Ik hoop met heel mijn hart dat ik gelijk heb.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Reachell
    De hele zaal werd stil en draaide zig om. 'Misschien was dat iets te hard?'flijterde ik verlegen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aithne
    "Felan, was je naam toch?, mijn naam is Aithne aangenaam" zeg ik met een glimlach, hij lijkt me iemand die echt aardig is.

    James
    "Ja, ik ben James" grijns ik naar haar ze is best mooi, maar mooier dan Aithne is niemand.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Felan
    Op de vraag van het meisje knikte ik enkel. Ik was niet echt het type dat makkelijk een gesprek met iemand startte. Automatisch gleden mijn ogen weer richting Primrose, die vrolijk zat te praten met Raechell, de tribuut van 11. Ik hoorde iets over bondgenootschappen en voelde een steek van pijn door me heenschieten. Wij zouden toch al een bondgenootschap vormen?
    "Nee, natuurlijk niet, dat wil ze niet meer met je nu je zo tegen haar doet."

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 12:49 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik bekijk mezelf even snel en merk dat ik gewoon rechtstreeks uit bed hierheen gekomen ben. Mijn haar zit door de war, ik heb nog geen make-up op, geen normale kleding aan. Ik moet echt even mezelf inhouden om niet spastisch te gaan gillen en er meteen een stijltang bij te pakken.
    "Uh, ja, dat lijkt me ook wel erg handig."

    Caesar
    "Ja, volgens mij bijn-" en de zoemer gaat. "Tijd voor de volgende! Veel succes, Samuel!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jill

    "En... heb je ook al een bondgenoot? Iedereen zal wel denken dat je beroeps bent".
    Ik moet toegeven James ziet er niet verkeerd uit. Hij doet me denken aan thuis, aan Max.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Primrose
    "Iets te hard." Beaam ik
    Mijn ogen schieten naar Felan, en meteen voel ik me slecht. Ik sta op en loop de zaal uit, dan maar even als een dramaqueen. Ik neem de lift naar verdieping 12 en eenmaal daar ren ik naar mijn kamer.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.