• Plot:

    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph Amero (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9



    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden voor de interviews.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons vierde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3


    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout(wbw)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alyda Alma
    Haar ogen gingen open toen het contact tussen hun lippen stopte, ze kon er niks aan doen dat ze bedenkelijk naar de verbrande kant van zijn gezicht keek. De huid was donker, en hier en daar rimpelig.
    Ze zag de onzekerheid in zijn ogen, hoe zijn vingers weer naar het masker tasten. Voorzichtig boog ze voorover, en gaf een kus op de verbrande kant van zijn voorhoofd.


    -

    Cathal
    Ik vroeg me serieus af hoe ze zich er toe kon brengen om die walchelijke huid aan te raken. Omzeker keek ik haar aan, het masker hing doelloos aan de zijkant van mijn gezicht.

    (@Fayan: Yay! *O*)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alyda Alma
    De vraag was van zijn gezicht af te lezen, ze schudde zacht met haar hoofd. Het was niet walgelijk, het was enkel verbrand. Bedenkelijk keek ze hem aan. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ze voorzichtig. Het was duidelijk dat het verbrand was, maar hoe?


    -

    Saph Amero
    Ik loop op een van de verdiepingen van het trainingscentrum. Ik ben niet verdwaalt, ik zoek gewoon mijn tributen. De slachtoffers. Ten dode opgeschreven.
    Ik schud mijn hoofd en verjaag de gedachten. War zijn de tributen? Zouden ze al dood zijn? Voor de spelen begonnen waren?

    [uhm, Saph is Mentor van disrict 4. Lief, maar erg achterdochtig en voorzichtig. Hij is 22]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 0:46 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cathal Ik haalde mijn schoduers op. Een kleine glimlach speelde rond mijn lippen, ik was zo opgelucht.
    'Ik weet neit of je er van weet,'begon ik. Het was geen interessant verhaal. 'Twaalf jaar geleden was er die brand in het ziekenhuis? Ik was zes, en ging naar binnen om mijn zusje te halen. Ze lag daat omdat ze een hele erge koorts had.' Ik glimlachte naar haar. 'Dat ging niet erg zoals geplanned.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Sounds good (wbw)

    Fayan - Stylist
    En nu was ik weer alleen. Ik haatte hem om alleen te zijn, ik hield van gezelschap. Maar aan de andere kant, ik was veel liever alleen dan nog langer in de buurt van Felan. Die jongen haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan en ik vreesde dat ik het niet eens kon opbrengen zogenaamd verdrietig te kijken als hij stierf tijdens de Spelen.
    Ik besloot naar beneden te gaan, even naar buiten, voor wat frisse lucht. Ik nam de trap, zodat het langer duurde en ik even rustig kon nadenken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alyda Alma
    Twijfelend keek ze op. 'En je zusje..?'


    -

    [brb]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph - Mentor District 4
    Ik sloop de trap op. niemand te zien. Volgende etage misschien? Zouden de spelmakers toekijken? Weer schudde ik mijn hoofd. dit is de arena niet!
    dan sta ik stokstijf stil. Snelle voetstappen komen de trap af. De tributen? mutanten? Spelmakers? Ik neem mijn zakmes vast en wacht af.

    [Just a little bit paranoid <3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cathal
    Ik glimlachte. 'die werd door vader uit eht ziekenhuis gehaald. Ik kreeg een hele preek over hoe stom ik bezig was geweest. Ik lachte een beetje, hoewel de herinering best pijnlijk was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I'm going to sleep <'3


    -

    Goodnight, my loves <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oh dear god, een zakmes 8DDD Lol]

    Fayan - Stylist
    Ik spring de ene na de andere trap af en ben met mijn gedachten helemaal niet bij het heden. Ik denk aan alle woorden die Felan tegen me had gezegd en merk daardoor ook niet de jonge man op recht voor me.

    [Goodnight en tot morgen × (:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik druk het zakmes tegen zijn keel aan, het moet een mutant zijn! Beelden flitsen voor mijn ogen, en het duurt even voordat ik door heb dat de mutant me neit aanvalt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Saph: zwart haal, bleke huid en felblauwe ogen, draagt designer kleding want hij kan het betalen. Arrogante foto: zie rollentopic (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.