• Plot:

    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph Amero (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9



    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden voor de interviews.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons vierde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3


    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout(wbw)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [He's asian looking. *melts* :9~]

    Fayan - Stylist
    Opeens voel ik iets kouds en scherps tegen mijn keel en een seconde later besef ik dat het een mes is. Ik spring gillend achteruit.
    "Wat doe je, idioot!" Mijn stem was enorm de hoogte in geschoten en beschermend hield ik mijn handen voor mijn gezicht. Was dit één of andere grap van Felan?!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [You like asians! I now love you.]

    Saph

    Verbaasd kijk ik hoe de persoon achteruit springt. Geen mutant, gewoon een persoon met knal roze haar.
    'Uh, hoi.' zeg ik beschaamd. Ik stop het mes snel weg in mijn zak. Goed gedaan Saph! Weet een persoon die je een maskees vind! Ik probeer te glimlachen. 'Sorry daarvoor. Je bent toch geen spelmaker, hé?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Wat? Spelmaker? Nee, ik ben Fayan, stylist van District 12 en 3," piep ik zachtjes, met mijn blik op zijn zak gericht. Een mes. Waarom heeft die idioot een mes bij zich!
    "Je gaat me toch niet iets aandoen, hè?" vraag ik trillerig. Ik ben nu al doodsbang voor hem. Ik weet dat ik dacht dat hier alleen maar saaie mensen zaten, maar dit is teveel van het goede. Zo spannend hoeft ook weer niet!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Who doesn't like Asians! They're so.... :9~:9~:9~:9~]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik kijk de trillende man raar aan. 'Uh, nee.' zeg ik. 'Waarom zou ik je pijn doen?'
    Stylisten maakten ons klaar voor de slacht, dacht ik. Maar ze wisten niet beter. Ik klop hem op de schouder. 'Je weet niet beter,' vertel ik hem. hij denkt toch al dat ik compleet gestoord ben.
    'Ik ben mentor, van district 4,'ga ik verder. 'Oh, en mijn naam is Saph!' Ik glimlach naar hem.

    [They are! :9~]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Neeee, ik moet slapen (no_chears)
    Ik ben er morgen weer! <3
    jij hopelijk ook (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Zodra hij me op de schouder klopt krijg ik de neiging om hem met een awesome ninja-move van me af te gooien, maar aangezien ik daar nogal ik faal trek ik gewoon rustig mijn schouder terug.
    En hoezo, ik wist niet beter? Waar had hij het over? Was hij één van die mensen die geestelijke helemaal in de war raakten als ze de Spelen hadden gewonnen? Maar dan moest ik lief zijn en niet zo ineengedoken naar zijn broekzak staren.
    "Eh, hoi Saph. Aangenaam... denk ik." antwoordde ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Iedereen laat me in de steek *cries in a corner* D:
    Maar ik ben er morgen zeker weer hoor. Rond twaalf uur, probably :'D *O*
    Tot morgen Lizz... en tot morgen Saph (wbw)
    Slaap lekker :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Anybody here?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Jup, hij vond me compleet gestoord. Ik zuchtte, en stak mijn hand uit in een poging normaal te zijn. 'Nogmaals sorry voor daarnet, ik dacht dat je een van de mutanten was.'
    Ik kijk rond, we staan nog steeds midden op de trap. Ik vroeg me af of er camera's in het plafond zaten...
    'Oh, dus, jij bent Stylist? En je naam is Fayan?' vroeg ik nieuwschierig.


    [Een veel-pratende, on-stabiel en lief iemand is alles wat we nog nodig hadden om deze spelen compleet te maken 8D]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 10:15 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dan ga ik jou tegenkomen zodra ik klaar ben met mijn styliste haten xD]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [En die hebben we al, Fayan :D]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saffier - Styliste District 9
    Mijn meisjestribuut zag er redelijk uit. Haar haar en huid waren práchtig, maar ze was mager als een lat. Je kon haar ribben tellen, afschuwelijk gewoon! 'Dág meisje, wat zie je er mooi uit. Maar je bent zo mager! Was het nou echt zoveel gevraagd om een beetje fatsoenlijk te eten?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassie - District 9
    Dit ga je niet menen, denk ik. Mijn styliste heeft groen haar, alsof ze algen op haar hoofd heeft. 'Dág meisje, wat zie je er mooi uit. Maar je bent zo mager! Was het nou echt zoveel gevraagd om een beetje fatsoenlijk te eten?' Ik staar haar aan. Dan schud ik langzaam mijn hoofd. Dit wijf is knettergek, schiet er door me heen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.