• Plot:

    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph Amero (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9



    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden voor de interviews.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons vierde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3


    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout(wbw)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Yes, I make a horrible Felan (joehoe) ik ben niet goed met personages van anderen :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alyda Alma
    'Of als ik sterf.' Haar blik leek zich in de zijne te dwingen, en ze zuchtte bedenkelijk. Met haar ogen gesloten duwde ze het masker aan de kant, zodat ze hem volledig op zijn lippen kon zoenen. Hopelijk duwde hij haar niet weg, omdat zijn litteken bloot lag. Maar wie kon het zien? Niemand, en ook zij had haar ogen dicht.


    -

    Fayan
    "Helaas, je zult moeten wachten op Primrose voor jullie kostuums. Nu mag je in je gewone kleding. Nee, je moet, ik hoef je echt niet langer zo te zien."
    Ik hoorde hoe 'creaties' uit spuwde. Echt niet dat ik hem nog zijn kostuum gaf. Ik had daar zoveel tijd aan besteed en hij zou er niet van op of om kijken. Nee, ik maakte wel iets anders voor hem. Iets veel leukers. Ik grijnsde opnieuw.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cathal
    Ik voelde mijn ongeschade wang rood worden, tot ik em realiseerde dat haar ogen gesloten waren. Ik kuste haar zachte lippen en koesterde het moment. Imijn armen wonden zich om haar slanke middel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alyda Alma
    Haar armen sloten zich om zijn hals, en ze voelde hoe zijn lichaam dichter tegen de hare werd gedrukt. Hoe kon ze verliefd worden in twee dagen tijd?

    Shenley Pachalidus
    Met haar lange, donkere haren in een vlecht liep ze door de gangen, het mocht dan laat zijn, maar ze kon allesbehalve in slaap komen.


    -

    Felan
    Godzijdank, dacht ik. Ik stond op en deed snel mijn gewone kleding weer aan. 'Jammer genoeg ben je geen tribuut,' zei ik. 'Dat zou zoveel interessanter zijn geweest.' Met die woorden liep ik de kamer uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Het liefste wilde ik hem achterna rennen om nog wat beledigingen te roepen, maar hield me in. Hoe kwam het dat hij toch altijd mijn humeur zo wist te verpesten?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Waarom wil Felan Fayan vermoorden D: Waarom vind hij Fayan niet lief D: Fayan is wel lief D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cathal
    Ik realiseerde me hoe geweldig he was om die volle lippen te mogen zoenen. Ze rook ook nog eens geweldig. Ze had een onbekende, zoete geur om zich heen hangen. Er was geen twijfel over mogelijk, dacht ik, terwijl ik mijn lippen van de haren haalde om te kunnen ademen. Alyda was perfect.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Weet ik veel! *paniekerige emoticon hier* Hij is gewoon niet leif voor de leive Fayan. Fayan heeft een vriendje nodig! *O* *likes gay couples*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ja! D: Iemand, maak even een jongen aan die niet al te jong is want dan is Fayan pedo :x]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Mag ik, mag ik?!?!?!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wow, hoeveel rollen heb jij? :'D haha, maar van mij mag je hoor. Make Fayan happy *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [... *kijkt onschuldig* Uh.. 4
    *Herinert zich toen ze zei dat ze maar 1 rolletje wou in haar aller eerste RPG*
    Okay, oops :'D Heb je voorkeuren over hoe hij moet zijn? Het word waarschijnlijk een mentortje ^^]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 0:38 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [No, I don't care. Mag je helemaal zelf bepalen :'D Leef je uit (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen