• Ik vraag me af, hoe ging joun eerste zoen?

    Hoe oud was je, wat had je verwacht, was de verwachting uitgekomen, en was je erg nerveus? :'D

    Als je dit niet wilt neergooien op internet, dan is het begrijpelijk. x'D maar toch wil ik wat mensjes hun verhaal horen, ben erg nieuwsgierig! :'D

    Hier mijn verhaal:

    ik was 14, en het was met een meisje, op een schoolfeest.
    1 woord:
    VRE-SE-LIJK. kgdslhkleshsre don't even wanna talk about it. D:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 23:37 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Op een trampoline onder de sterrenhemel. Terwijl ik aangeschoten was maar dat boeit niet. Het was heel leuk wel. Ik was 16 (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    nog nooit gehad (ik ben 14)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ik ben nog knalgroen haha.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    hahah al 3 lieven gehad en nog nooit gekust, hoe doe ik het toch XD

    Uhm nog nooit gezoend dus heb geen verhaal (a')


    Ivar Oosterloo.

    PamperGurl schreef:
    (...)
    Ten eerste; Ik vind het niet erg als je mengt ;') Ten tweede; Ik denk niet dat ik zo gauw een vriendje zou kunnen krijgen, want zo ben ik gwn niet (; en zoenen dat zou ik gwn niet kunnen. Ik mag dat sowieso niet van mijn ouders. Weetje Hoé boos mijn ouders zouden worden? -vooral vader- Ik denk wel dat ik het zou kunnen als ik verloofd was :'P hahaha stiekem. Dus kortom, het moet heel serieus zijn met diegene en zoals mijn vader altijd zegt; Jongens willen heel graag zoenen en verder gaan enzoo dus pas op! En als het over is ben jij degene die spijt heeft. BOEM! zo ben ik opgevoed. :)

    Hmm.. ikzelf ben half Filippijns en in de cultuur moest je je in m'n moeders tijd verloven zodra je mekaars hand aanraakte. Ook nog steeds is m'n moeders familie redelijk streng en daaruit heb ik wel goede waarden meegekregen, such as: wees voorzichtig met jezelf, heb zelfrespect en geef jezelf niet aan de eerste de beste mee. Dat zijn dingen die vooral voor meiden opgaan, en dat vind ik best fucked up. Zoals Lil' Kim zei: 'Here's something I just can't understand, if the guy have three girls then he's a man. He can either give her some head, or sex her raw. If the girl do the same, then she's a whore.' Het is inmiddels zo in ons systeem ingebakken, dat ikzelf ook niet anders meer kan denken. Ik ben niet in staat om binnen nu en een half jaar met drie mensen seks te hebben, puur om exact dat punt te bewijzen.
    Ikzelf ben ook gelovig, maar ik vind eigenlijk wel dat de seksuele normen die vrouwen worden opgelegd, ook voor mannen zouden moeten gelden.
    Oeh, interessant onderwerp voor m'n verslag.


    No growth of the heart is ever a waste

    @C18

    Het is ook echt puur om het geloof en zelfrespect enzo en het ligt vooral aan de cultuur. Wij zijn nou eenmaal heel anders dan Nederlanders of mensen die geen moslim zijn. Dit onderwerp ligt echt gevoelig bij ons. Wij zeggen ook niet dat een man stoer is als hij het gedaan heeft met 3 vrouwen en een vrouw een hoer als ze hetzelfde doet. Mensen moeten het echt niet verkeerd begrijpen. Maar een vrouw is over het algemeen meer kwetsbaar en het is dus een schande als je geen maagd meer bent. Maar geloof me, het is echt niet stoer als een man het met iemadn doet! geloof me dat is ook een schande! ALs mijn broertje zoiets ozu doen zou mijn vader hem kapot slaan en iedereen zou hem vies aankijken. Dus bij een man geldt hetzelfde alleen mensne kijken meer op van een vrouw... <
    Edit: srry voor typfouten.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 11:20 ]

    Ik was 12, ik wilde het niet.Maar hij pakte me op mn bek. Vond het nog erger als ik had verwacht :x


    I'll take you to another world

    Ik wacht nog even. (cat)
    Ik heb overigens ook nog geen vriendje, en ik ga pas zoenen als ik een vriendje heb. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik heb nog niet gezoend(ik ben 13)
    dus geen verhaal van mij:Y)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 11:36 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    ik heb nog nooit gekust, & ik word bijna 15. (:

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 22:26 ]


    Save me from myself.

    PamperGurl schreef:
    @C18

    Het is ook echt puur om het geloof en zelfrespect enzo en het ligt vooral aan de cultuur. Wij zijn nou eenmaal heel anders dan Nederlanders of mensen die geen moslim zijn. Dit onderwerp ligt echt gevoelig bij ons. Wij zeggen ook niet dat een man stoer is als hij het gedaan heeft met 3 vrouwen en een vrouw een hoer als ze hetzelfde doet. Mensen moeten het echt niet verkeerd begrijpen. Maar een vrouw is over het algemeen meer kwetsbaar en het is dus een schande als je geen maagd meer bent. Maar geloof me, het is echt niet stoer als een man het met iemadn doet! geloof me dat is ook een schande! ALs mijn broertje zoiets ozu doen zou mijn vader hem kapot slaan en iedereen zou hem vies aankijken. Dus bij een man geldt hetzelfde alleen mensne kijken meer op van een vrouw... <
    Edit: srry voor typfouten.

    Exactly! *O* Daar gaat 't me om :Y). Het is mooi dat men zulke waarden heeft en ze doorgeeft, maar dan niet alleen voor het ene geslacht en het andere niet. Om precies die reden heb ik een diepe haat tegen fundamentalisten, die teringhonden die landen als Saudi-Arabië en Iran regeren.


    No growth of the heart is ever a waste

    die moet nog komen. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    @ C18

    Ooow maar je moet geen teringhonden zeggen. (N) Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik had gelezen dat een voetballer in Saoudi-arabie was geweest en hij had een tattoo die zichtbaar was en toen werd die man opgepakt o.o Hij beinvloedde zogenaamd de jongeren daar. Srry, maar ik vind dat wel erg overdreven... Je kan toch zelf uitmaken of je het wil of niet? Of nog 1 ding; Ik had op het nieuws gezien dat vrouwen uit Iran ofzo volgens mij in Turkije kwamen op vakantie. Ze waren helemaal bedekt omdat ze geen open kleren mochten drsgen daar en toen ze er eenmaal waren deden ze helemaal open kleren aan :'D Mygod serieus...

    Veertien jaar. Het was Halloween en m'n EX EX EX EX vriendje bracht me naar het station, 't was fucking koud en ik moest nog een half uur wachten. En voor ik instapte ,-verkleed als priester- kreeg ik toen m'n eerste zoen. Hij verkleed als tovenaar XD


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)