• Ik vraag me af, hoe ging joun eerste zoen?

    Hoe oud was je, wat had je verwacht, was de verwachting uitgekomen, en was je erg nerveus? :'D

    Als je dit niet wilt neergooien op internet, dan is het begrijpelijk. x'D maar toch wil ik wat mensjes hun verhaal horen, ben erg nieuwsgierig! :'D

    Hier mijn verhaal:

    ik was 14, en het was met een meisje, op een schoolfeest.
    1 woord:
    VRE-SE-LIJK. kgdslhkleshsre don't even wanna talk about it. D:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 23:37 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik was vijftien en het was nou niet bepaald een geweldige ervaring. [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Het was vreselijk.
    Ik was 12, op school in de hal.
    En iedereen Pushde dat we moesten zoenen alles, en toen faalde het want iedereen keek mee. -.-

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 16:01 ]


    They fell in love, didn't they?

    Westwick schreef:
    Mijn eerste zoen faalde behoorlijk. De jongen waarmee ik zoende kon er niks van, hij draaide veel te snel rondjes en beet hard op mijn lip! :|


    Whaha klinkt herkenbaar! (lol) Gelukkig werd et daarna wel beter :)

    DSTYLES schreef:
    (...)

    Like, serieus?

    Ga jij pas zoenen als jij de ware vind?
    O_o

    Maar je gaat toch nii zomaar met iemand zoenen? :S srry maar hoe raar is dat? Tenminste ik vind het niet kunnen. Je moet wel serieus zijn en van elkaar houden vind ik...
    Ik vind een jongen leuk -best lang- Als hij al voorbij loopt.. OMG :9~
    En zelfs als ik de kans had om hem te zoenen zou ik het niet doen. JaJa, ik ben streng gelovig -moslim-. (A)

    PamperGurl schreef:
    (...)
    Maar je gaat toch nii zomaar met iemand zoenen? :S srry maar hoe raar is dat? Tenminste ik vind het niet kunnen. Je moet wel serieus zijn en van elkaar houden vind ik...
    Ik vind een jongen leuk -best lang- Als hij al voorbij loopt.. OMG :9~
    En zelfs als ik de kans had om hem te zoenen zou ik het niet doen. JaJa, ik ben streng gelovig -moslim-. (A)


    ik ben ook moslim
    maar ik ga niet wachten op de ware voor één kus weetje.
    Sex oke, maar zoenen doe ik wel :')

    Mijn eerste zoen was toen ik 6 jaar was, in de rij van het eerste leerjaar. Maar ik weet er niet meer zoveel van. Het was vast niet zoveel soeps. :'D

    En nu wacht ik nog altijd op mijn tweede zoen, in de hoop een beter verhaal te kunnen komen vertellen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    DSTYLES schreef:
    (...)

    ik ben ook moslim
    maar ik ga niet wachten op de ware voor één kus weetje.
    Sex oke, maar zoenen doe ik wel :')

    o.o Je bent moslim en vindt het oke om te zoenen? :\ Oke, een vriendje is nog te begrijpen, maar zoenen. Draag je een hoofddoek? -Ik niet BTW-

    Ik was 14 en het was een jongen. We waren in het park, gewoon aan het lopen. Het was echt opeens. Wam. Trauma. Sindsdien heb ik nooit meer een jongen gekust.-HORRORFACE-


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik was 15 en het was op een picknick tafel bij een feesttent, mijn 2 beste vriendinnen zaten erbij :'D Het was heel onverwacht maar wel leuk opzich. (bloos)

    En als ik deze reacties allemaal zo lees heb ik écht een compleet ander idee over zoenen dan de meeste hier. :W


    -

    PamperGurl schreef:
    (...)
    o.o Je bent moslim en vindt het oke om te zoenen? :\ Oke, een vriendje is nog te begrijpen, maar zoenen. Draag je een hoofddoek? -Ik niet BTW-


    Hmm. Wacht ik als niet-moslim meng me even in de discussie.
    Jij gaat dus niet zoenen met je vriendje? Interessant. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nog niet gehad.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ehmm, was met een soort van vriend, op zijn bed.
    We lagen een film te kijken en toen zoende die me opeens.
    Ik was echt zenuwachtig maar vond het wel leuk.
    alleen wat minder dat ineens zijn zus kwam kijken wat we deden en daarna door het huis schreeuwde dat we aan het zoenen waren.
    *Durft zijn ouders nooit meer aan te kijken*
    Ik was net 14 volgens mij :P


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Beastcrash schreef:
    (...)

    Hmm. Wacht ik als niet-moslim meng me even in de discussie.
    Jij gaat dus niet zoenen met je vriendje? Interessant. (krul)

    Ten eerste; Ik vind het niet erg als je mengt ;') Ten tweede; Ik denk niet dat ik zo gauw een vriendje zou kunnen krijgen, want zo ben ik gwn niet (; en zoenen dat zou ik gwn niet kunnen. Ik mag dat sowieso niet van mijn ouders. Weetje Hoé boos mijn ouders zouden worden? -vooral vader- Ik denk wel dat ik het zou kunnen als ik verloofd was :'P hahaha stiekem. Dus kortom, het moet heel serieus zijn met diegene en zoals mijn vader altijd zegt; Jongens willen heel graag zoenen en verder gaan enzoo dus pas op! En als het over is ben jij degene die spijt heeft. BOEM! zo ben ik opgevoed. :)

    Oooww en het is niet dat ik het niet zou willen :'P Hahahah, volgens mij vind iedereen het wel leuk. Maar het ook echt doen? absoluut niet!

    Het was op mijn 16e. Ik vond de jongen al een tijd leuk, en hij kwam terug van vakantie en toen hebben we in het gras zitten zoenen. Ik vond het heel romantisch en heel leuk!(A)

    Nu is het helaas uit, maar nogsteeds mis ik het zoenen wel een beetje! :$


    Memories are the moments in life who are worth a place in your heart