• Plot:

    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: Aithne (LWTomlinson) & James (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph Amero (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9



    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn: op dit moment zijn we bij het moment dat ons epic stylistengroepje bezig is de tributen te mishandelen aan te kleden voor de interviews.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons vierde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3


    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout(wbw)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    God ik verveelde me. Ik schoot een geïrriteerde blik naar de stylist. 'duurt dit nog lang? Dat jij geen sociaal elven ehbt, betekend neit dat je ons hier moet gijzelen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [abbo ;d]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    "Ik kan je hier nog veel en veel langer houden, dus beter dat je je gewoon stil houdt." antwoordde ik, zonder hem ook maar een blik waardig te gunnen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alyda Alma
    Eigenlijk kon ze er weinig aan doen dat ze voorzichtig dichterbij schoof, en haar lippen op de zijne plaatste voor zover dat kon. Het was een vederlichte aanraking, maar toch heel wat voor haar.


    -

    [Ik gaa :]. Maak het niet te bond. Tot morgen (wbw) xx]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 23:48 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Tot morgen (: (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik ga, m'n accu iS leeg]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Awh, gaat iedereen nu ineens weg? ):
    Maar oké, jij ook tot morgen dan! *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Percy
    Geduldig wachtte ik terwijl Fayan zijn werk deed.
    'Je kan best aardiger zijn, weetje,' stelde ik voor. ik kreeg alleen een geïrriteerde blik van Felan.
    Cathal
    Het was neit echt een kus die ze me gaf, meer een streling emt haar vederzachtte lippen. toch klopte mijn hard als een gek en kon ik niet stoppen emt glimlachen. Het masker schoof wat opzij, zodat een zwarte rand zichtbaar werd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Fayan, Alyda, don't leave me! O.O]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Fayan gaat niet weg?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alyda Alma
    Bedenkelijk keek ze naar de donkere rand die verscheen, en legde haar duim er vederlicht op. Ze wist dat het gevoelloos was, de zenuwen waren net zo erg verbrand als zijn huid.


    -

    [

    Tot morgen allemaal ^-^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Het was een waarschuwing (wbw) Verlaat me niet!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cathal
    Ik dacht nogsteeds aan haar zachte lippen, en alle gevoelens die ze bij me losmaakte. ik merkte het niet toen ze haar duim langs mijn wonden wreef, maar eht was de bedenkelijke uitdrukking op haar gezicht waardoor ik eht wist.
    'uh, sorry,'zei ik snel. Ik schoof het masker terug. Het ws een afschuwlijke wond, dat wsit ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.