• Ik vraag me af, hoe ging joun eerste zoen?

    Hoe oud was je, wat had je verwacht, was de verwachting uitgekomen, en was je erg nerveus? :'D

    Als je dit niet wilt neergooien op internet, dan is het begrijpelijk. x'D maar toch wil ik wat mensjes hun verhaal horen, ben erg nieuwsgierig! :'D

    Hier mijn verhaal:

    ik was 14, en het was met een meisje, op een schoolfeest.
    1 woord:
    VRE-SE-LIJK. kgdslhkleshsre don't even wanna talk about it. D:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 23:37 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik was 16 -vorig jaar dus gebeurd-
    & ik verwachtte niet veel..
    Was wel een mooie middag ;d lekker heletijd tegen hem aangelegen.
    & voordat hij wegging gebeurde het ineens, toen het klaar was was ik echt zo'n klein blij meisje die een snoepje kreeg of zo.

    Mja, die avond had hij het uitgemaakt via msn (:
    En nu wil hij me terug..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Basecca schreef:
    (...)

    Wat zijn dushi's?


    Ehm.. Van die hoerige meisjes. Vol make-up, leven voor drank en uitgaan, staan graag in de belangstelling en vinden het niet erg om met jan en alleman te zoenen.

    Je kent het type vast wel? (:

    Lol was met een jongen die ik al zo lang kende en op het strand ik was 13 en toen wilde hij veel verder gaan en gaf ik hem een bitch clapxD

    Dursley schreef:
    (...)

    Ehm.. Van die hoerige meisjes. Vol make-up, leven voor drank en uitgaan, staan graag in de belangstelling en vinden het niet erg om met jan en alleman te zoenen.

    Je kent het type vast wel? (:


    dushi betekent toch schatje ?o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Op mijn 12e,
    ik was op ponykamp, en we gingen verstoppertje doen. (Echt like omg?)
    En toen rende een jongen en ik naar de bosjes, en toen lagen we daar zo plat op onze buik. (In de fucking brandnetels :x) En toen waren we opeens aan 't zoenen? :Y)


    hey kijk ik weet niks!

    DSTYLES schreef:
    (...)

    Like, serieus?

    Ga jij pas zoenen als jij de ware vind?
    O_o


    Haha xD nee, maar ik zoen niet zomaar iemand ofzo. Moet wel echt van hem houden enzo (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Midna schreef:
    (...)

    dushi betekent toch schatje ?o-O


    Ja, maar het kan dus ook een andere betekenis hebben. Bij ons (ik weet niet waar nog meer) staat een dushi bekend zoals ik hierboven heb vermeld, maar dat zal niet overal zo zijn. :'D

    nerveus schreef:
    (...)

    Haha xD nee, maar ik zoen niet zomaar iemand ofzo. Moet wel echt van hem houden enzo (A)

    Haha, ik zei ook altijd; Ik wacht op de ware.
    Mooie ware had ik dan XD
    Dursley schreef:
    (...)

    Ja, maar het kan dus ook een andere betekenis hebben. Bij ons (ik weet niet waar nog meer) staat een dushi bekend zoals ik hierboven heb vermeld, maar dat zal niet overal zo zijn. :'D

    Owwww, nja ik ken het alleen als schatje (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dursley schreef:
    (...)

    Moet je ook niet doen inderdaad! Ik liet me helaas wel overhalen en ik heb er nu best wel spijt van. Ik wilde het niet en als ik eraan terugdenk, schaam ik me best wel. Je moet het gewoon doen wanneer je het zelf wil, zonder dat iemand zich ermee bemoeit (behalve degene waarmee je zoent, die moet het ook willen, lijkt me wel handig, haha). Dat heb ik nu wel geleerd denk ik. (:

    Ik was het ook niet van plan. Ik moet iemand gewoon echt leuk vinden, wil ik ook maar aan zoenen denken. En het is en blijft mijn eerste, en die wil ik niet verspillen aan iemand die ik niet eens ken. Maar gelukkig ben ik ook te koppig om toe te geven aan dat gezeur, en denk ik dat ik woensdag gewoon braaf blijf dansen, niets meer (:

    En bovendien zijn al die meiden 14/15, en ben ik twaalf. Ik vind mezelf ook nog veel te jong om ontgroend te worden, eigenlijk...

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 0:02 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    don't wanna talk about it

    Nog nooit gehad, (cat)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik was 13, het was op een familiefeest, de jongen in kwestie verveelde zich, het was geweldig.


    Life is hard and then we die

    Ik heb de mijne nog niet gehad. Maar ik ben pas 13, maar naja, omdat de meeste van mijn leeftijd al wat meer hebben gedaan dan zoenen kan het misschien raar zijn, maar ik vind het wel doodnormaal dat ik nog nooit heb gezoend omdat ik ook nog pas 13 ben, en ik mijne eerste zoen toch wel van de jongen wil waar ik van hou..

    DSTYLES schreef:
    (...)

    Like, serieus?

    Ga jij pas zoenen als jij de ware vind?
    O_o


    En wat is daar eigenlijk raar aan. Ga jij dan met de eerste en de beste jongen/meisje zoenen??
    Ik denk dat ik pas met mijn ware ga zoenen, als ik die ooit vind dan.:$:$(A)-aa-

    Hier kan ik helaas niet over meepraten. D: