• Ik vraag me af, hoe ging joun eerste zoen?

    Hoe oud was je, wat had je verwacht, was de verwachting uitgekomen, en was je erg nerveus? :'D

    Als je dit niet wilt neergooien op internet, dan is het begrijpelijk. x'D maar toch wil ik wat mensjes hun verhaal horen, ben erg nieuwsgierig! :'D

    Hier mijn verhaal:

    ik was 14, en het was met een meisje, op een schoolfeest.
    1 woord:
    VRE-SE-LIJK. kgdslhkleshsre don't even wanna talk about it. D:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 23:37 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Mijn eerste zoen was op mijn negende, haha. Ik was bij mijn buurjongen, en we deden vadertje moedertje. Opeens kwam hij naar me toe en zoende me vol op de mond, haha! :'D
    Ik had echt iets van: O.O What the hell is happening?
    Maar mijn eerste échte zoen was op mijn zestiende. Ik was op een feest, ontmoette een jongen, had al wat drankjes op, en opeens stonden we te zoenen. Beetje jammer alleen dat hij daarna een relatie wou, terwijl ik het gewoon één avond gezellig had. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Die moet nog komen.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 1:02 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik was twaalf, ik vond er toen niet zo veel aan, maar ik had ook niet echt gevoelens voor die jongen geloof ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    nerveus schreef:
    Wacht nog op de ware :$

    Dus ik ben nog een groentje :$


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik was net dertien en had toen bijna drie weken een lief vriendje. We hielden het eigenlijk altijd op kusjes geven, maar we wilden eigenlijk allebei wel met elkaar zoenen. Dus toen zette hij mij thuis af, via de achterdeur en papa en mama waren niet thuis, en toen hadden we gezoend. Super romantisch was het niet, maar wel ongemakkelijk en schattig. Ik vond het wel leuk. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    M'n echte eerste zoen heb ik niet gehad.
    Wel een kusje van 1 seconde toen ik 10 was


    Firm believer of all that is magic

    Er moeten eerst nog een paar leuke jongens in mijn leven komen, haha. Ik ben nog harstikke groen.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Remains schreef:
    Die moet nog komen.


    Shoganai i ne~

    Ik was dertien, na het schoolfeest bracht hij me naar huis. LOPEND, ja we gingen lopen, DRIE KILOMETER. Maar toen kwamen we bij mij thuis aan, en ik dacht dat hij weer wegging, zoent hij me ineens vol op mijn mond :'D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik was 12 of 13 en hij suckte zo hard. We werden ook wel gepusht, het was op school. Helemaal niet leuk, maar die zie ik niet als mijn eerste echte zoen.
    Mijn eerste echte zoen, die me kriebels gaf en die ook iets betekende, heb ik gekregen van mijn huidige vriend en ik was zo'n 17 jaar (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nog nooit gedaan :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik was 14 en het was achter de benzinepomp en het was vreselijk. Trauma aan over gehouden(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    13, op mijn bed. Heel romantisch :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik was twaalf...
    Ik denk er liever niet meer bij na, haha.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.