• Ik vraag me af, hoe ging joun eerste zoen?

    Hoe oud was je, wat had je verwacht, was de verwachting uitgekomen, en was je erg nerveus? :'D

    Als je dit niet wilt neergooien op internet, dan is het begrijpelijk. x'D maar toch wil ik wat mensjes hun verhaal horen, ben erg nieuwsgierig! :'D

    Hier mijn verhaal:

    ik was 14, en het was met een meisje, op een schoolfeest.
    1 woord:
    VRE-SE-LIJK. kgdslhkleshsre don't even wanna talk about it. D:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 23:37 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wynter schreef:
    Nog nooit gehad, (cat)


    Ex astris, sciencia

    Groentje ;'$


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    ik was 14, en mijn vriendje (nu ex) kwam voor t eerst bij me thuis, toen heeft ie me heel op mijn kamer gezoend en ik had er niet super veel van verwacht, maar hij kon ZOOOOO f goed zoenen xD, en toen was ik HEEL erg blij en dus toen was ik nogal verwend xD, want ik hoor heel veel verhalen over hoe smerig mensen hun eerste kus was..

    :D,

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 18:06 ]


    you make everything seem so possible <3

    11 & zéér onromantisch, srsly.

    Mythee schreef:
    Het was op mijn 16e. Ik vond de jongen al een tijd leuk, en hij kwam terug van vakantie en toen hebben we in het gras zitten zoenen. Ik vond het heel romantisch en heel leuk!(A)

    Nu is het helaas uit, maar nogsteeds mis ik het zoenen wel een beetje! :$


    you make everything seem so possible <3

    12/13 (weet niet echt zo goed) en het was met een vakantie liefde waar ik geen contact meer mee heb.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wacht op degene waar ik echt gevoelens voor heb en waar bij ik mezelf durf te zijn. Tot nu toe is er nog niemand langs gekomen die me die gevoelens heeft gegeven... Met andere woorden: Ik ben nog hartstikke groen. Maar ben er wel trots op.


    Believe in yourself.

    nope nog nooit gezoend


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Ik was 13, we hadden een tussenuur. Nadat we wat door de buurt bij school hadden rondgezworven gingen we naar iemand's huis, want die woonde vlakbij school. Daar kwamen enkele klasgenoten op het geweldige idee een variant van "Seven minutes in heaven" te doen, en ik moest het tuinschuurtje in met één of andere gast waarvan ik alleen nog maar weet dat hij van die felgroene sportschoenen met luchtzolen had (hij zit nu op een andere school). Ik had er dus écht geen zin in hem te zoenen. Hij wel, helaas. DDDDDDDDD:
    Mijn eerste zoen die niet compleet tegen mijn wil was, kreeg ik dit jaar op een festival. De jongen in kwestie stond naast me tijdens het concert van Omnia, en hij zei iets over mijn outfit ofseu, ik weet het maar amper meer. Daarna was er een Faun-concert, en toen ze het podium aan het opbouwen waren hebben we wat staan praten over "hoe leuk de muziek was" (heerlijk afgezaagd onderwerp), en tijdens dat concert hebben we samen gedanst. En toen zei hij dat hij weg moest, en ging hij me opeens zoenen. Ik vond het totaal niet erg ((wbw)) maar het was wel stom dat hij daarna meteen verdwenen was. Heb hem ook nooit meer teruggezien, ook niet op de andere twee dagen van 't festival. Oh well. >_>


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    StarSparkle schreef:


    HAHAHAHA epic 8D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik voel me bijna preuts.
    Hier nog een groentje!(doeg)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Nog niet, ben dan ook nog maar 11


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.