• Ik vraag me af, hoe ging joun eerste zoen?

    Hoe oud was je, wat had je verwacht, was de verwachting uitgekomen, en was je erg nerveus? :'D

    Als je dit niet wilt neergooien op internet, dan is het begrijpelijk. x'D maar toch wil ik wat mensjes hun verhaal horen, ben erg nieuwsgierig! :'D

    Hier mijn verhaal:

    ik was 14, en het was met een meisje, op een schoolfeest.
    1 woord:
    VRE-SE-LIJK. kgdslhkleshsre don't even wanna talk about it. D:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 23:37 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Lol, jullie zien het allemaal wel heel erg zwart en wit.
    Er bestaat ook nog zoiets als een tussenweg. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dunno :') Ik heb nog nooit gezoend, laat staan een vriendje gehad :Y) (19 & forever alone)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik was 14, het was een jongen, het was koud en het was winter en het was kut. Maar toen dacht ik dat dat normaal was. But he was just a terrible kisser. x)


    Felix

    xD ik was 16, het was op vakantie met een begeileider van dat kamp. Het was met doen, durf, of de waarheid en ik wist van te voren dat ze me dat zouden gaan laten doen omdat ik hele tijd met hem gekoppeld werd xD

    Ik wist niet wat ik ervan moest verwachten, maar achteraf vond ik er niks aan...

    Hopelijk si de volgende beter (A)


    Talent is worthless unless exercised

    nerveus schreef:
    Wacht nog op de ware :$

    Dus ik ben nog een groentje :$

    Srsly?
    Ik geloof niet in de ware.


    I was an angel living in the garden of evil

    I want to kiss too! But i haven't yet :C


    Inspiration can hit you any time

    Ik was zestien en ik ging op kamp. Daar heb ik een jongen leren kennen, en hij was eigenlijk de eerste, aantrekkelijke jongen die ooit interesse in me toonde. Op een avond hadden we een fuifje en ik had een beetje Tsjechisch bier op en toen was er een slow en voor ik het wist waren we aan het zoenen. Ik ben niet gestopt omdat ik nieuwsgierig was, maar ik voelde me daarna best rot omdat hij gevoelens voor mij had en ik niet voor hem. Uiteindelijk had ik hem gewoon gebruikt, wat best wel slecht is van mij.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Het was just amazing.. ik was 9. (:

    Mijn eerste zoen faalde behoorlijk. De jongen waarmee ik zoende kon er niks van, hij draaide veel te snel rondjes en beet hard op mijn lip! :|


    I was an angel living in the garden of evil

    perfect was het, ik was 15 met het vriendje dat ik nu nog steeds heb en op een date! Ja dat hoor je nu niet zo vaak meer....


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Het faalde keihard, de eerste :x
    Ik was 13 en we lagen op mijn bed, en opeens zoende hij me. Ik schrok me dood :x Maar toen deden we het overnieuw en dat was geweldig <3
    Geen spijt van gehad, al is het achteraf een sukkel.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 14:28 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik was 13 of 14 -weet ik niet meer haha- en ik was aan het kamperen op een camping hier in de buurt met een paar vrienden. Sneaky onder een slaapzak heb ik voor het eerst gezoend, haha.
    Ik vond het wel oke.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 14:33 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn eerste zoen heb ik pas dit jaar gehad. Ja, ik ben pas ontgroend op mijn 17de en dat boeit me geen ruk. Ik was vet nervous en zenuwachtig, maar het was echt fantastisch *O*. Hij was met Assassin/Nikki en het was zoooo lekker ^^

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik was 13 of 14, weet het niet meer precies. Op dat moment vond ik die eerste zoen natuurlijk geweldig, maar achteraf gezien viel het vies tegen. Hij zoende heel raar haha. (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Maliker schreef:
    Het was just amazing.. ik was 9. (:

    HAHAHAHA, fantastisch? :'D
    - lacht keihard -
    En je bent nu twaalf en ontmaagd? :'D
    - lacht harder -

    Van mij krijg je de epic facepalm. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"