• Ik vraag me af, hoe ging joun eerste zoen?

    Hoe oud was je, wat had je verwacht, was de verwachting uitgekomen, en was je erg nerveus? :'D

    Als je dit niet wilt neergooien op internet, dan is het begrijpelijk. x'D maar toch wil ik wat mensjes hun verhaal horen, ben erg nieuwsgierig! :'D

    Hier mijn verhaal:

    ik was 14, en het was met een meisje, op een schoolfeest.
    1 woord:
    VRE-SE-LIJK. kgdslhkleshsre don't even wanna talk about it. D:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 23:37 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Bij durven doen of waarheid bij een lelijkaard.
    Maar dat ervaar ik niet als eerste zoen want dit was maar 2 seconden tuitlippen ofzo.
    Dus ik wacht ongeduldig op een hopelijk fantastische eerste keer..


    Owl you need is love.

    Hecate schreef:
    Er moeten eerst nog een paar leuke jongens in mijn leven komen, haha. Ik ben nog harstikke groen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nightcrawler schreef:
    Hier kan ik helaas niet over meepraten. D:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Baskuh schreef:

    Hoe oud was je, wat had je verwacht, was de verwachting uitgekomen, en was je erg nerveus? :'D


    Pfff, ik ga ws 101 zijn ofzo :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.


    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 16:23 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben 14, en wacht nog steeds. (krul)


    EGYPTIAN GOD

    moet nog komen
    behalve als lip op lip ook telt, dan ik groep 7 tijdens twister xd


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Uh. Gewoon een zoen op de mond, toen was ik 10 ofzo? Ik vond 't wel leuk, want die jongen was echt knap, haha ;D
    En een tongzoen, toen ik 13 was. Alleen vind ik niet echt dat die meetelt, aangezien toen ik z'n tong voelde ik wegrende, lol ;d Dat was dus niet zo leuk. haha


    Me so good.

    @ Gnome
    volgens mij heb jij echt veel ervaring met jongens/vriendjes enzo hahaha :'D

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 18:06 ]

    Wynter schreef:
    Nog nooit gehad, (cat)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 19:28 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wacht wel, nu ik deze verhalen hoor (krul)

    bovendien moet ik sws eerst een vriendje HAHAHAHAH


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    ik vind het nodig om dit omhoog te schoppen want ik heb vandaag mijn eerste echte kus gehad -als in met alles erop en eraan- en het was met mijn vriend. We zijn sinds vorige week vrijdag samen en vandaag bleef ik vanmiddag bij hem en we zijn naar het park gegaan en toen zei hij opeens "Annelies?" dus ik zo van "Ja?" en ik keek naar hem en toen gebeurde het. Ik was verschrikkelijk nerveus, haha, mijn hart bonkte als een gek maar 't was leuk :Y)

    Evaporate schreef:
    ik vind het nodig om dit omhoog te schoppen want ik heb vandaag mijn eerste echte kus gehad -als in met alles erop en eraan- en het was met mijn vriend. We zijn sinds vorige week vrijdag samen en vandaag bleef ik vanmiddag bij hem en we zijn naar het park gegaan en toen zei hij opeens "Annelies?" dus ik zo van "Ja?" en ik keek naar hem en toen gebeurde het. Ik was verschrikkelijk nerveus, haha, mijn hart bonkte als een gek maar 't was leuk :Y)


    Je bedoelt inclusief fanfare, balonnen, confetti en dramatische muziek? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn eerste zoen was onder een tafel ergens. Echt dom en het was vreselijk. Ik was 13 jaar, bijna 14 :')


    26 - 02 - '16

    Haha, gewoon een kus op de mond toen ik 8 was ofzo (:
    Verder nog niks


    Not all those who wander are lost.