• Ik vraag me af, hoe ging joun eerste zoen?

    Hoe oud was je, wat had je verwacht, was de verwachting uitgekomen, en was je erg nerveus? :'D

    Als je dit niet wilt neergooien op internet, dan is het begrijpelijk. x'D maar toch wil ik wat mensjes hun verhaal horen, ben erg nieuwsgierig! :'D

    Hier mijn verhaal:

    ik was 14, en het was met een meisje, op een schoolfeest.
    1 woord:
    VRE-SE-LIJK. kgdslhkleshsre don't even wanna talk about it. D:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 23:37 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik was 11 en het was heel dom. (cat)


    Your make-up is terrible

    De eerste keer vond ik het echt heel smerig.
    Ik was 13 en op vakantie.
    Achteraf bleek dat hij gewoon niet kon zoenen., xD

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 10:13 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    DSTYLES schreef:
    (...)

    Like, serieus?

    Ga jij pas zoenen als jij de ware vind?
    O_o
    Je gaat toch niet met iedere jongen zoenen? o.O

    OT: moet nog komen


    Today will be Girl's Day party with you~

    @Hierboven; Dat dacht ik dus ook. Je gaat toch niet zoenen om het zoenen?

    Ik heb nog nooit gezoend en ben 15, dus? (cat)
    Een vriendin van mij die ging zoenen omdat.. Nouja, ze wou het eens proberen --''
    Ze kende die hele gozer niet, dat zou ik dus niet willen Ö
    Zoenen betekend steeds minder en dat vind ik stom, zoenen hoort iets
    moois te zijn wat je met iemand doet om wie je geeft, niet iets wat je
    doet omdat je er zin in hebt.

    Was laatst ook op TV, twee vriendinnen;
    Ja, als we in de discotheek staan en we vinden niemand echt interessant gaan we maar zoenen.

    Wtf? :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben 17 en never been kissed. Of je moet het een vriendschappelijk kusje voor de lol met een vriend noemen.


    SLOAN.

    Endure schreef:
    @Hierboven; Dat dacht ik dus ook. Je gaat toch niet zoenen om het zoenen?

    Ik heb nog nooit gezoend en ben 15, dus? (cat)
    Een vriendin van mij die ging zoenen omdat.. Nouja, ze wou het eens proberen --''
    Ze kende die hele gozer niet, dat zou ik dus niet willen Ö
    Zoenen betekend steeds minder en dat vind ik stom, zoenen hoort iets
    moois te zijn wat je met iemand doet om wie je geeft, niet iets wat je
    doet omdat je er zin in hebt.

    Was laatst ook op TV, twee vriendinnen;
    Ja, als we in de discotheek staan en we vinden niemand echt interessant gaan we maar zoenen.

    Wtf? :S

    Ja, eigenlijk denk ik daar ook zo over. Er is een kant van me dat in theorie en in fantasie best wel eens zou willen zoenen, maar een ander deel van me zegt dat ik zulke dingen moet bewaren voor degene waar ik om geef.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Ja, eigenlijk denk ik daar ook zo over. Er is een kant van me dat in theorie en in fantasie best wel eens zou willen zoenen, maar een ander deel van me zegt dat ik zulke dingen moet bewaren voor degene waar ik om geef.

    Het klinkt misschien stom, maar zo special is zoenen echt niet hoor? Ik vind dat je daar niet per se mee moet wachten totdat je de ware hebt gevonden, want dan kan je misschien wel wachten totdat je dertig bent. Seks vind ik dan iets heel anders, maar zoenen, nee niet echt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    Het klinkt misschien stom, maar zo special is zoenen echt niet hoor? Ik vind dat je daar niet per se mee moet wachten totdat je de ware hebt gevonden, want dan kan je misschien wel wachten totdat je dertig bent. Seks vind ik dan iets heel anders, maar zoenen, nee niet echt.
    Dus jij zou met een jongen zoenen die je niet leuk vindt? Dat hoort gewoon niet.

    Sorry, maar ik snap het tegenwoordig niet dat mensen iemand gaan zoenen en daarna bedenken dat die jongen wel leuk is ipv andersom. Je hoort eerst iemand leuk te vinden, zoenen, klaar.


    Today will be Girl's Day party with you~

    TheBoys schreef:
    (...)Dus jij zou met een jongen zoenen die je niet leuk vindt? Dat hoort gewoon niet.

    Sorry, maar ik snap het tegenwoordig niet dat mensen iemand gaan zoenen en daarna bedenken dat die jongen wel leuk is ipv andersom. Je hoort eerst iemand leuk te vinden, zoenen, klaar.

    Iemand leuk vinden is niet de ware? En ze zegt btw niet dat ze de jongen in kwestie niet leuk vind, alleen dat het dan niet de ware is.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2011 - 11:02 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    TheBoys schreef:
    (...)Dus jij zou met een jongen zoenen die je niet leuk vindt? Dat hoort gewoon niet.

    Sorry, maar ik snap het tegenwoordig niet dat mensen iemand gaan zoenen en daarna bedenken dat die jongen wel leuk is ipv andersom. Je hoort eerst iemand leuk te vinden, zoenen, klaar.

    Je hebt veel zo'n mensen en dat snap ik ook niet (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Doncaster schreef:
    (...)
    Iemand leuk vinden is niet de ware?
    Op dat moment is diegene de ware voor je.


    Today will be Girl's Day party with you~

    mijn laatste zoen was trouwens ook een ramp, haha
    hij kon er echt niks van :Y)

    TheBoys schreef:
    (...)Op dat moment is diegene de ware voor je.

    Dat zie ik anders, als ik iemand leuk vind. zie ik diegene niet als de ware.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    TheBoys schreef:
    (...)Dus jij zou met een jongen zoenen die je niet leuk vindt? Dat hoort gewoon niet.

    Sorry, maar ik snap het tegenwoordig niet dat mensen iemand gaan zoenen en daarna bedenken dat die jongen wel leuk is ipv andersom. Je hoort eerst iemand leuk te vinden, zoenen, klaar.


    Nee, dat zou ik inderdaad niet doen. Die conclusie moet je niet meteen gaan trekken, maar helemaal wachten op de ware, vind ik een beetje vreemd. Dan denk ik van, leef een beetje. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik vind dat dat helemaal niet hoeft.


    Big girls cry when their hearts are breaking