• Molly “Moll” Sevanus is een normaal meisje van ongeveer veertien jaar, bijna vijftien. Alhoewel, normaal? Ze heeft veel problemen met haar neus. Zoals als ze op ongeveer dertig meter afstand is van een container, dan kan ze door de stank flauwvallen. Ze krijgt les thuis, en is bijna nooit buiten. Totdat ze achtergelaten word op het strand van La Push, omdat ze daar op vakantie is samen met haar ouders. Ze ontmoet de shape-shifter Seth Clearwater, en valt als een blok voor hem. Alleen wanneer ze weet dat hij een weerwolf is, rent ze weg van La Push, weg van hem. Ze komt uit bij de bosrand, waar een grote villa staat. Daar ontmoet ze de Cullens. Ze zou geadopteerd worden, maar ze weigert dat. Molly zou niet willen kiezen tussen de wolf Seth, en de vampiers, de Cullens. Voor wie zou ze moeten kiezen? En wat als ze verraden wordt aan de Volturi?


    Doen/Niet doen?
    Origineel/Onorigineel/Regelmatig?
    Titel?
    Waarschuwen?
    Opmerkingen?

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 16:10 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Problemen met haar neus?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    Problemen met haar neus?


    ---> In onderhoud

    Problemen met haar neus, als in; Alles te sterk ruiken.
    Zoals als ze op 30/20 meter afstand van een prullenbak is die heel erg stinkt, dan krijgt ze teveel afvallucht binnen en dan kan ze flauwvallen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zou er eigenlijk een andere draai aan gegeven hebben. Want dat ze naar de Cullens gaat is echt heel erg onorigineel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    iUser schreef:
    (...)

    ---> In onderhoud

    Problemen met haar neus, als in; Alles te sterk ruiken.
    Zoals als ze op 30/20 meter afstand van een prullenbak is die heel erg stinkt, dan krijgt ze teveel afvallucht binnen en dan kan ze flauwvallen.

    Aah zo, nu snap ik het:Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Schneider schreef:
    Ik zou er eigenlijk een andere draai aan gegeven hebben. Want dat ze naar de Cullens gaat is echt heel erg onorigineel.


    Er komt ook een draai in, sowieso in het verhaal. Maar dat vertel ik niet :Y).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.