• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lucy.
    Ik probeerde me los te trekken. 'Ik kan prima voor mezelf zorgen.' Zei ik hard tegen hem. 'Ik heb geen familie nodig ze laten je alleen maar in de steek!' Zei ik boos, maar even had ik spijt dat ik het gezegt had. niemand had dit mogen weten.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Carlisle
    "Is dat wat er met je gebeurd is?" vroeg ik zacht. "Ben je in de steek gelaten?"
    Ik zag de pijn in haar kleine ogen. Wat had dit meisje al moeten doormaken op zo'n jonge leeftijd?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stefan.
    Ik zat nog steeds in de woestijn bij dubai. Ik was bijna helemaal begraven ik zag alleen zwart om me heen. Opeens hoorde ik een stem. 'Hier ligt iemand!!' Gilde een meisjes stem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Emily
    Zachtjes wiegde ik Avery wat rond in mijn armen, en gaf haar, haar al vijfde flesje voor vandaag. Het meisje brabbelde vrolijk in mijn armen, en sabbelde daarna zachtjes op mijn pink. ''Wil de kleine meid mee naar buiten?'' Glimlachte ik, en aaide over haar porseleinen gezichtje. Zachtjes wikkelde ik haar in een dekentje en legde haar toen in haar maxiekosi. ''Ik ga even met Avery naar het strand, jij mag wel naar de jongens en Leah, kijken hoe het gaat.'' Knikte ik, en deed zelf een jas aan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    -

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 16:15 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry
    Ik sloeg mijn armen om haar lichaam en liet haar zachtjes uitsnikken.
    'Stil maar, stil maar het is allemaal goed ik zal je niet meer alleen laten.'

    Benjamin
    Het gaat wel goed met ze. Ik werd een beetje gek daar en moest er even tussenuit dus nu ben ik hier


    [Ik was sloom sorryw was op een te geweldige site aan het kijken.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Vladimir
    'Ik zit vast tussen liefde en familie.. Stefan is weg omdat ik voor een mensenmeisje, Elena, koos...' zuchtte ik. Ik wist echt niet wat ik nog moest doen. Ik had ze allebei verloren...


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    Heel even overwoog ik mee te gaan, maar aan de andere kant bedacht ik dat Emily liever alleen wilde zijn met Avery en daarbij... ik was al zo lang geen wolf meer geweest! Ik had er écht even de behoefte aan om uit te rennen.
    Vrijwel meteen toen ik buiten was sprintte ik naar het bos en al rennend en trillend trok ik mijn kleren uit. De vlammen hadden me sneller dan ooit verzwolgen en voor ik het wist rende ik op vier enorme poten in plaats van twee benen. Het was een geweldig gevoel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik snikte tot ik geen puf meer had voor tranen, en ik als een lappen popje in elkaar zakte. Ik was doodop, gebroken, moe, uitgeput, uit elkaar getrokken, verwrongen, vermorzeld. Alles dat goed en kwaad was. Ik nam niet eens de moeite mijn ogen te openen. Alles wat ik nu wilde was in de warme armen van Embry zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Emily
    Ik glimlachte en liep met Avery ons huisje uit, richting de golven. Het meisje kirde van plezier toen ik een drupje zeewater op haar gezicht spatte. ''Is dat grappig kleintje?'' Glimlachte ik, en begon haar zachtjes te kietelen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry

    Ik tilde haar op en liep naar de deur van haar slaapkamer. Ik zwaaide onhandig met mijn voet het deken opzij en plaatste haar op het bed.
    'Ga maar slapen.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Elena
    Ik knipperde moe met mijn ogen, vechtend tegen de overwinnende slaap. ''Laat me niet alleen,'' Fluisterde ik zacht en schril, terwijl ik wat verschoof.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Amy en Leah zijn terug!]
    [Amy]
    Ik liep rond in mijn huis, mijn vader was gaan werken en ik zocht een goed boek. Waarom lag er geen enkel?


    Ex astris, sciencia

    Lucy.
    Hij vroeg dingen waar ik niet antwoord op wou geven. Met pijn in mijn ogen keek ik weg terwijl mijn ogen zich vulde met tranen. Woede sprong in mij op en beval Carlisle weg te gaan. Door mijn woede veranderde ik. Een hard gegrom dat door heel Forks te horen was kwam uit mijn mond. Ik beukte tegen een boom aan met enorme kracht die ook omviel. Ik rende weg met licht gejank. Ik botste tegen een grote zwarte wolf op (Sam) en keek hem met mijn bange Puppy ogen aan. Ik schoot een meter of 2 naar achteren. En keek hem angstig aan.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Sam Uley
    Plotseling knalde er iets tegen me aan. Ik duwde mijn poten in de grond en kwam met een schok tot stilstand.
    Voor me stond een heen klein, doodsbang wolfje.
    Ik probeerde contact te maken.
    Wie ben jij?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 16:42 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen