• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:

Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.

REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D

AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:55 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Vladimir
    Ik keek naar Carlisle.
    'Ik koos zelf voor Elena, en toen ben ik verliefd op haar geworden. Stefan was het zat om Elena niet te kunnen doden, en Elena legde me uit dat het laf was om andermans liefdes af te pakken, dus redde ik Jane. Toen is Stefan weggegaan. Maar nu ben ik álles kwijt..' zei ik.

Carlisle
    Ik snapte er nog maar erg weinig van, maar besloot dat ik beter niet mijn tijd kon verdoen met doorvragen en nog meer in de war raken.
    "Laten we Stefan dan gaan zoeken. Hij zal wel niet terug zijn gegaan naar Roemenië en hij zal ook wel ver uit de buurt van Volterra zijn. Laten we Europa daarom maar even afschaffen."
    Stefan kon natuurlijk overal zal, maar Vladimir keek zó neergeslagen, zo somber, dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen hem dat te zeggen.

[ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 18:34 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Sable
    'Micheal Maze, hoezo??' vroeg ik, terwijl ik achterover leunde en mijn handen achter mijn hoofd deed.

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

[Iemand, iemand over om met Rachel te spelen? ^-^]

Feel the fire, but do not succumb to it.

[Ik pas ;D]

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Leah
    "Michael Maze," antwoordde Sable, "hoezo?"
    "Omdat iemand die weerwolf van ons pack een afstammeling moet zijn van onze voorouders. Voor zo ver ik weet ken ik niemand die zo heette. Misschien weet Billy het." Mompelde ik, diep in gedachten. "Maar kon je Paul & Sam in je gedachten horen als wolf?"

Ex astris, sciencia

Vladimir
    Ik zuchtte. Waar zou Stefan zijn?
    'Hmm, misschien in Denali?' vroeg ik. Misschien had Tanya hem wel gezien.

(Ik ga Maggie weer omruilen voor Tanya, dan gaan we lekker naar Denali XD)

[Trouwens, voor de wolven die nu bezig zijn, Sam is ook in zijn wolvengedaante nu.]

Carlisle
    "Dan beginnen we daar," stemde ik in. Ik had Tanya en haar zussen ook al heel lang niet meer gezien. Misschien wilden ze zelfs wel helpen.

[Oké, zal ik onthouden.]

Ex astris, sciencia

Vladimir
    'Ehm, hoe lang duurt het als we hard rennen?' vroeg ik aan Carlisle. Ik was nogal onzeker sinds ik Stefan niet meer zag.

Stefan.
    Ik hoorde iemand graven en licht kwam in mijn ogen. 'Gaat het?' Vroeg een meisjes stem vanboven het zand. Ze trok me uit het zand en klapte op mijn wangen. 'Je bent ijskoud! Hoelang lig je hier al?' Zei ze bezorgt. Ik opende mijn ogen en zag een mooi getint meisje haar ogen waren bruin net een vleugje goud. Haar goudbruine haren vielen met krullen over haar schouders. 'Ik lig hier al ehm.. rond de 2 dagen misschien 3.' Zei ik terwijl ik met mijn hand door mijn haar ging. Ze had iets speciaals.

I'm finally back, Finally after a Year break

Carlisle - ahem, sorry, ik las net het stukje van Stefan 8D
    "Als we snel doorrennen zonder stops dan zijn we er in een dag." antwoordde ik. "Wil je nu meteen vertrekken?"

[ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:16 ]

Embry
    Langzaam werd ik wakker en ik zag dat er niemand meer in het bed zat.
    Geschrokken keek ik om me heen.

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

[Mag ik het meisje zijn van Stefan?? En Caine jebent denk ik geen Stefan en Sam heeft nog niet gereageerd. :) ben trouwens klaar met eten ;)]

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan