• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Embry

    Eindelijk had hij me gevonden.
    'Zitten, dat zie je toch.' Ik voelde gewoon dat hij boos werd. Toen ik omhoog keek zag ik zijn ogen die mij dodelijk aankeken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sam Uley
    "Natuurlijk," antwoordde ik en ik gaf Avery heel voorzichtig over aan Amy.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Emily
    Nadat ik klaar was liep ik naar de woonkamer en glimlachte. Iedereen die was langs geweest was nu al dol op onze Avery. Ze was volkomen volmaakt in mijn ogen en ik zou haar beschermen voor iedereen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Benjamin
    Nessie sloot haar warme handen om mijn polsen en begon me mee te trekken naar het huis. We gingen nogal sloom maar om haar tevreden te houden zei ik er maar niks over.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik was klaar met het eten van mijn ontbijt en besloot dat het tijd was om misschien even naar buiten te gaan. -Jake-

    Vladimir
    'Waarom neem je je stank hiernaartoe?' vroeg ik nonchalant, maar ook boos. Zelf een zak rotte aardappelen rook nog beter.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [TheDirection, wel nu is het best wel rustig, er zijn geen gevechten of zo :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Nadat ik gedoucht had, mijn haren had gedaan, mijn make-up op had en was aangekleed liep ik naar Dani toe. Ze was al wakker, zoals ik had verwacht, en daarom tilde ik haar op, en liep met haar trede voor trede de trap af, bang dat ik zou vallen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry
    'Ik neem mijn heerlijke geur mee hiernaartoe omdat ik die niet kan achterlaten. Ik kan niet zonder het spijt me.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Renesmee
    'Offfff, wacht!' riep ik en ik stopte met lopen. 'Ik kan ook op je rug gaan zitten en dan kun je rennend naar de villa.' Ik keek hem aan met mijn engelenoogjes.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Amy]
    Sam gaf Amy aan me. Ik zorgde dat ik Avery's hoofdje ondersteunde en wiegde haar zachtjes.
    "Sam, Emily, jullie hebben een prachtig dochtertje." zei ik.


    Ex astris, sciencia

    Benjamin
    Nessie keek me met stralende ogen aan. Zo kon niemand haar iets weigeren. Ik slingerde haar op mijn rug en begon zo snel mogelijk naar het grote huis te rennen. Nessie zat zowat te springen op mijn rug maar ik had er geen last van.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Sam Uley
    Ik begon trots te lachen bij Amy's woorden. "Dat is zeker zo,"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Ik keek geïrriteerd naar Embry. 'Je hebt Elena trouwens in de steek gelaten,' zei ik. Ik snoof.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik zuchtte opgelucht toen ik eindelijk beneden stond, zonder te zijn gevallen. ''Jij hebt honger hé meis?'' Glimlachte ik, en drukte een kus op haar wang. Maar zodra ik Vladimir hoorde praten stond ik toch heel even stil.

    Emily
    Ik glimlachte. ''Het is een geweldig kind. Ik zou haar zo op kunnen eten.'' Lachte ik zachtjes, en glimlachte


    Feel the fire, but do not succumb to it.