• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ik ben er weer dus Lucy ook :) ;)]
    Lucy.
    Ik opende mijn ogen en lag in een vreemde kamer. Paniek overwelmde me, maar al snel snapte ik het weer. Ik liet ke uit het bed zakken en deed snel mijn kleren aan. Ik liep zachtjes de trap af en keek wie er waren. Zo te ruiken was er een vampier bij een mensenmeisje een wolf zoals ik was er ook en geluk overweldmde in mijn lichaam. Tegen over Carlisle stond een Egyptische vampier en naast hem stond een vampier met bloed in het lichaam. Even snapte ik het niet meer. Ik wou stil verder lopen, maar ik viel pijnlijk van de trap af.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Embry
    'Waarom niet? Na wat ik jou heb aangedaan heb je alle recht om me te slaan.'
    Wel meer dan alleen slaan ook.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Vladimir
    Ik luisterde een deel mee met het gesprek, en schiet dan onhoorbaar door de, nog snel geopende deur heen. Ik had hem niet dichtgedaan, ik ging rechtstreeks naar een boom, vlakbij villa Cullen. Daar sprong ik dus een boom in, en bleef daar zitten. Waar zou Stefan toch zijn?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carlisle
    Ineens hoorde ik harde bonken op de trap en ik rende er met twee stappen heen.
    Onderaan lag Lucy. Ik hurkte naast haar neer.
    "Lucy?" vroeg ik bezorgd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Benjamin
    'Ik ga heel even naar buiten.' Ik zou zweren dat ik net iets voorbij zag komen.
    Ik liep naar buiten en keek rond, boven in de boom zag ik iemand zitten.
    Ik sprong de boom in en ging naast hem zitten.
    'Hey Vla.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [LOL, hey Vla. Dat klonk echt droog :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    [LOL, hey Vla. Dat klonk echt droog :'D]

    [(A)]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lucy.
    Gaat het?' Vroeg Carlisle me. Ik stond meteen op en veegde mijn kleren af. 'Ja meneer hetgaat wel..' Zei ik rustig terwijl ik opstond. Ik liep naar buiten en veranderde snel. Ik zal weer verder trekken ik was die mensen alleen maar tot last.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Carlisle
    Voor ik ook nog maar iets kon zeggen was ze verdwenen.
    Ik besloot later deze dag Sam om te bellen. Misschien konden hij en zijn roedel meer informatie uit haar krijgen.
    Maar eerst liet ik hem en Emily genieten van hun pasgeboren dochter.
    Toch liep ik ook naar buiten, gewoon voor wat frisse licht en ik ving de geur op van Benjamin, samen met Vladimir.
    Van een afstandje keek ik naar ze.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik haal mijn schouders op. ''Slaan lost niets op.'' Zeg ik zacht, en wrijf met de rug van mijn hand wat over mijn wang.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry
    'Maar soms wel. En je moet niet huilen, ik ben het niet waard om te huilen.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lucy.
    Ik liep verder in mijn wolf gedaante. Ik werd niet tegengehouden wat ik eigelijk best fijn vond maar tegelijke tijd was ik ze vergeten bedanken. Ik rende de bosjes in en transformeerde terug. Ik liep naar meneer Carlisle. 'Meneer Carlisle, ik ga weer verder. Bedankt voor de nachtrust en het een, maar ik ga weer weg.' Zei ik. Ik probeerde weer weg te lopen, maar ik werd vastgegrepen door Carlisle.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Elena
    Ik stikte bijna in de snikken toen hij dat zei, en waren het niet de tranen die me dwongen in zijn armen te springen. Veilig weg te kruipen. Voor eens zou ik naar ze luisteren. Want ik was kapot. Dus duurde het niet lang voor ik luid snikkend tegen zijn warme lichaam aanstond, en mijn tranen liet rollen over zijn shirt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carlisle
    Voor Lucy wéér weg kon lopen greep ik haar vast.
    "Niet zo snel, dame. Ik wil vanavond de roedel bijeen halen, misschien heb je daar iets aan. Maar dan moet je nu wel bij ons blijven. Dat lijkt me sowieso veiliger."
    Ik kon het meisje niet het bos in laten gaan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Bew]
    Vladimir
    Ik keek somber opzij naar Benjamin.
    'Hoi Ben. Hoe gaat het met Kebi, Amun en Tia?...' vraag ik wat somber.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.