• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carlisle
    Nessie was lachend op mijn rug geklommen en ik stak even een hand naar achteren om haar te kietelen.
    "Je bent natuurlijk meer dan welkom, Benjamin. Kom verder," zei ik net toen Jacob tevoorschijn kwam.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik glimlachte terug. "Gaat alles weer goed met je Nessie?" -Jake-

    Embry
    'Mijn vader, ik heb mijn vader gevonden. Het was iemand van wie ik het altijd dacht. En ik heb hem ontmoet. Ik ben zolang weg geweest omdat ik erachter ben gekomen dat ik een halfbroer heb. En omdat ik mijn vader ben gaan zoeken.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Renesmee
    Ik lachte even door het gekietel en sprong toen snel van Carlisle rug af, al lachend. Ik liep naar Jake toe en sprong in zijn armen. 'Jaa, meer dan goeddd!'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Benjamin

    Glimlachend liep ik achter de anderen aan naar binnen. Het huis was nogsteeds hetzelfde als dat het altijd al was geweest alleen was het veel minder druk als hoe ik het me herinnerde.
    'Nog iets gebeurd hier terwijl ik weg was?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Met gemak ving ik haar op. "Mooi." Zei ik en hield haar stevig vast. Ik voelde me weer compleet nu zij er was.

    Carlisle
    "Je hebt redelijk wat gemist, ja. Stefan en Vladimir waren hier, in gevecht met Jane. Waar ze nu is weet ik niet, maar ik hoop dat ze nog lang weg blijft. Ze heeft Nessie gebeten."
    Ik hield niet van geweld, maar ik had het niet erg gevonden moest Stefan echt Jane's hoofd eraf hebben gerukt. Ze had teveel mensen en vampiers pijn gedaan en vermoord om ooit nog vergeven te kunnen worden.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 13:50 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    ''Je was weg toen ik je het meeste nodig had. Ik was bijna dood, twee keer. Je hebt me alleen gelaten. Je weet niet hoe verschrikkelijk ik me heb gevoeld. Je hebt me gekwetst.'' Omdat ik niet in het bijzijn van iemand wilde huilen, liep ik naar de bank. Ik moest verdorie getroost worden door een kind van twee omdat ik te zwak was.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Jake en Heidi zijn weg xxxx<3]

    Embry
    'En ik haat mezelf ervoor. Ik had nooit weg moeten gaan dat weet ik. Ik had je iets moeten zeggen maar ik kon het niet. Ik was in de war en ik nam de beslissing zonder over na te denken.'

    Benjamin
    'Dus ze is nogsteeds niet veranderd?' Het verbaasde me niks.
    'Wat was er gebeurt toen ze gebeten was?' Ik gebaarde naar Nessie.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Carlisle
    "Ze is veel bloed verloren en was een tijdje heel zwak, maar Didyme heeft haar gered. Goddank, want als zij er niet was geweest..." Ik zuchtte diep en dacht snel aan iets anders. Het was voor mij ondraaglijk om iemand van de familie kwijt te raken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vladimir
    Ik liep achter Elena aan, en ging op de rand van de bank zitten. Troostend.
    'Gaat het een beetje?' De boosheid in mijn stem was weg, ik wilde alleen maar zorgen dat Elena niet meer verdrietig zou zijn.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Benjamin
    'Gelukkig dat het goed is gekomen. En de wolven zijn hier zo te ruiken ook nog best vaak.'

    Embry
    Ik keek hoe Vladimir naast Elena o de bank ging zitten. Jaloezie ging door me heen maar toch liet ik het gebeuren.
    Hij was er tenminste voor haar als ze hem nodig had.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Elena
    ''I'm fine.'' Zei ik zacht, terwijl ik Dani tegen me aandrukte. Hij gaf niet meer om me. Hij bleef daar gewoon maar zitten alsof hij het hier het slechtste had. ''Ik ga Dani douchen.'' Alles om even voor mezelf te kunnen huilen. Zo snel mogelijk liep ik naar boven, en sloot mezelf met Dani op in de badkamer, waar ik meteen in huilen uitbarstte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry
    Ze verdween naar boven en even later hoorde ik water druppelen. Door het gedruppel heen klonk er duidelijk gesnik.
    Ik stond op en wou richting de trap lopen om haar achterna te gaan.
    Maar Vladimir stond in de weg.
    'Laat me erlangs.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."