• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.


    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.


    REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D


    AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Vladimir
    Ik knikte. Ik wilde Stefan zo snel mogelijk vinden. Ik zette mezelf al in de ren houding, en wachtte tot Carlisle dat ook deed.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Spaarkoe schreef:
    Lucy
    Opeens hoorde ik een stem in mijn hoofd. Ik schrok erdoor en deinste nog verder achteruit. 'Ik ben Lucy en ga uit mijn hoofd!' Zei ik denkend. Terwijl ik aan mijn kop krapte. Ik kon hem horen denken en hij mij dus ook. Ik vond dit echt eng. Ik probeerde langs hem te rennen, maar in mijn hoofd klonk 'Wacht!' ik rende door maar ik werd bij mijn staart gegrepen. 'Laat me los!' Gilde ik in mijn hoofd. Maar ik werd teruggetrokken.


    Sam Uley
    Nee, ik laat je niet los. Kalmeer. Ik kan je alles uitleggen. Je bent één van ons. Ik weet dat dit heel eng en verwarrend is, maar ik wil je helpen. Ik zal je niet aanvallen.
    Ik probeerde het meisje te kalmeren. Ik had dit wel vaker gedaan, met de andere jongens toen die voor het eerst veranderen. Maar dit was nieuw. Ze was nog zo klein... zo jong.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:21 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Waarom vind ik het zo moeilijk weer in te voegen als ik even ben weg geweest xD]

    Spaarkoe schreef:
    [Mag ik het meisje zijn van Stefan?? En Caine jebent denk ik geen Stefan en Sam heeft nog niet gereageerd. :) ben trouwens klaar met eten ;)]


    [Ik heb al eerder gevraagt of ik dat meisje mocht zijn via PB. Als ik dat meisje heb/krijg, laat ik Renesmee vrij staan hihi.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carlisle
    Ik keek Vladimir nog even aan en begon toen te rennen, met Vladimir op mijn hielen. We waren beide snel, dus lang zou het niet duren. Ik hoopte dat we onderweg niet hoefden te stoppen om te drinken. Ik was wel verzadigd, maar Vladimir was geen vegetariër.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [TheDirection, voeg in als wolf en help Sam. Die is nu bezig Lucy -klein wolfje- te kalmeren.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Caine dankje!]

    Ik ril even na mijn transformatie. Ik heb mijn broek weer om mijn poot geknoopt. Er klopt iets niet. Maar wat kan ik niet zeggen. Ik hoor de stmmen van de andere maar ook nog iets. een nieuwe stem? 'Wat is er aan de hand Sam?' -Jake-

    dubbele post

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:24 ]

    Vladimir
    Ondertussen dat ik aan het rennen was, rook ik de geur van Stefan niet. Nu rende ik naast Carlisle, bang dat ik hem kwijt zo raken onderweg.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Indien het koord lang genoeg is, zou het dan mogelijk zijn om een ketting aan te houden bij de verandering?]
    Amy
    "Hij is van je moeder geweest en nu geef ik hem aan jou. Verzorg hem goed." Mijn vader was nooit goed in gevoelens uit te drukken. Ik daar en tegen wel. Ik gaf hem een knuffel,"Dank je."
    Hierna liep ik naar binnen ik had de behoefte om te rennen, als wolf. Mijn voeten leidden me naar het bos, snel kleedde ik me uit, waarbij ik de ketting zorgvuldig om een boomtak hing. Snel veranderde ik. En bond mijn kleding om mijn poot. De Ketting legde ik zorgvuldig op de tafel die op het terras stond. Vader wist dat ik wolf was, want hij zag me. Sam was in wolfvorm.
    Hey Sam, hoe gaat het er mee?"

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:30 ]


    Ex astris, sciencia

    Sam Uley
    Opeens hoorde ik Jacob in mijn gedachten.
    We hebben hier een kleine Shapeshifter. Ze heet Lucy en ze is nog heel jong, maar ook heel bang. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen en ze wil steeds wegrennen. Kun je hierheen komen en me helpen?
    Ik was enorm blij met Jacobs komst. Nu had ik extra hulp. Opeens hoorde ik ook Amy in mijn gedachten komen.
    Amy! Goede timing. We kunnen wel een vrouw gebruiken. Kun je hierheen komen?

    Carlisle
    Vladimir en ik renden zo snel dat zelfs als we mensen tegen waren gekomen, dat die ons nooit hadden kunnen opmerken, op geen enkele manier. Wel merkte ik dat we niet de goede richting opgingen, want Stefans geur, die net al heel zwak was, verdween nu.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ik ben nu net 10 jaar ofzo maar ik ben al heel lang alleen :) sinds mijn 5e denk ik dan :P]
    Lucy.
    Je bent een van ons.' Zei hij in mijn hoofd. Ik wou dat het zou stoppen en ik begon kracht te zetten om los e komen. Nu zag ik ook nog een bruine wolf aankomen rennen. Ik begon weer zacht te janken. Ik wou wegrennen maar Sam was te sterk.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Embry
    Ik keek om me heen maar merkte dat er niemand was. Hierna liep ik naar buiten en schopte mijn broek uit waarna ik veranderde.
    Aloowzz


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Amy
    Natuurlijk Sam,
    Hoe bedoelde hij, we kunnen wel een vrouw gebruiken? Ik zag de plek door Sam's ogen en begaf me ernaar.


    Ex astris, sciencia

    Sam Uley
    Waarom ben je zo bang voor ons? We doen je echt niets!
    Vrouwen waren echt zo moeilijk. Ik hoopte dat Amy snel kwam.
    Opeens hoorde ik ook Embry in mijn hoofd.
    Hé, Embry! Volg Jacob en Amy en kom hierheen!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen