• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:

Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.

REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D

AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:55 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Renesmee
    Ik kirde van plezier en sprong half op zijn rug. In de verte zag ik een groot wit huis boven de bomen.

Elena
    Ik zuchtte opgelucht toen ik eindelijk beneden stond, zonder te zijn gevallen. ''Jij hebt honger hé meis?'' Glimlachte ik, en drukte een kus op haar wang. Maar zodra ik Vladimir hoorde praten stond ik toch heel even stil.

Emily
    Ik glimlachte. ''Het is een geweldig kind. Ik zou haar zo op kunnen eten.'' Lachte ik zachtjes, en glimlachte

Feel the fire, but do not succumb to it.

[Ik ben weg.]

Ex astris, sciencia

Embry

'Denk ja dat ik haar zomaar achtergelaten heb? Denk je echt dat ik haar zomaar alleen heb gelaten? Weet je hoe lang ik er wel niet over heb nagedacht om dit te gaan doen? Je moet dat ding in je hoofd een gebruiken bloedzuiger. Denk je dat ik mijn grote liefde echt alleen laat om met zoiets om te gaan als jou?'

Benjamin
    Het huis kwam boven de bomen vandaan en ik stopte.
    'Einde van de rit, er wordt u verzoekt uit te stappen en zelf verder te gaan.' Ik haalde Nessie va mijn rug omdat ze koppig bleef zitten en liep toen naar het grote witte huis.

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Elena
    Ik frons even, en kijk dan naar Dani. ''Waarom maken ze ruzie, Ellie?'' Gaapt ze. ''Shht. Stil maar.'' Glimlach ik, en besluit dan toch maar gewoon de woonkamer in de lopen. Een nieuwsgierige Dani in mijn armen en een nog altijd gebroken ik.

Renesmee
    Ik huppelde achter Benjamin aan. 'ESMÉ! CARLISLEEE! Ik heb een zeldzame Benjamin gevangen.' Ik grinnikte.

Vladimir
    'Ik zou Elena nooit alleen achterlaten. Ze leek er zelfs depressief om te zijn. Sinds je weg was, kreeg ze alleen maar nare dromen, hond,' snauwde ik hem toe.

Carlisle
    "ESMÉ! CARLISLE! Ik heb een zeldzame Benjamin gevangen!" horen we Nessie opeens roepen van buiten. Ik begin te lachen en loop ook naar buiten.
    "Benjamin! Dat is lang geleden!" roep ik verrast.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Embry
    'Je weet niks en dan ook niks over mij bloedzuiger. Je weet niet waarom ik haar heb achtergelaten. Je weet helemaal niks.'

Benjamin
    Nessie riep iets over een bijzondere Benjamin.
    'Hij kan zelfs praten.' Riep ik.
    Nessie die naast me stond keek me raar aan. toen kwam Carlisle naar buiten gelopen.
    'Dat is lang geleden.'
    'Heey Carl, alles goed?'

[ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 13:32 ]

Ik herkende Renesmee haar stem van beneden en besloot even te kijken. "Het Ness." Zei ik toen ik haar zag staan bij Carlisle, Esme en nog een vampier die ik niet kende. -Jake-

Elena
    Ik slikte en liep toen naar Embry en Vladimir. ''Stop met ruziemaken. Stop ermee. Er zit hiernaast een kind van twee. En bovendien doen jullie me pijn zo.'' Prevelde ik zacht, en slikte.

Carlisle
    "Ja zeker, hoe is het met jou? Wat brengt je hier?"
    Ik was verrast door Benjamins bezoek.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Embry
    Ik zag Elena de kamer inlopen. Mijn hart sloeg een slag over.
    'Stop met ruziemaken, er zit hiernaast een kind van twee en bovendin doen jullie me pijn.' Het laatste was bijna niet verstaanbaar.
    'Elena, het spijt me zo.'

Vladimir
    Ik gromde zacht. 'Nasty, prost caine,' mopperde ik zacht in het Roemeens. Smerige, stomme hond.

Renesmee
    Ik klom op Carlisles rug. 'Yayyy,' grinnikte ik. Daarna keek ik op. 'Jakeee!' kirde ik vrolijk. Ik sprong niet van Carlisles rug af, maar keek wel glimlachend naar Jacob.

[ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 13:41 ]

Benjamin
    'Het gaat met mij ook goed hoor. Ik had jullie al zo lang niet gezien ik dacht dat het maar weer eens tijd werd om op bezoek te komen.'
    Er kwam een ontzettende stank en ik zag dat er een van de wolven naar buiten kwam.
    'Hé Ness.' Het was Jacob dus.

Elena
    Ik wende mijn gezicht af tegen de tranen, en beet hard op mijn trillende onderlip. Mijn vingers gleden om het stukje hout om mijn nek. Ik kon het niet aan, dit stomme gedoe. Er reste me een vraag. ''Waarom?'' Fluisterde ik schril Mijn stem was overgeslagen van de emotie die erop drukte, en voor het eerst keek ik Embry aan.