• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:

Renesmee = Leave
    Tanya = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Jirachi - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.

EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.

REGELS : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=116685&page=last&message=175

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.
    Dankje :'D

AHUM. Waarom is het topic door een Rpger aangemaakt? Dat mag NIET. Je zult dan moeten wachten totdat er een ADMIN (Jirachi, Caine, Leave) of MODERATOR (Bronte) online komt!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:55 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Lucy
    Opeens hoorde ik een stem in mijn hoofd. Ik schrok erdoor en deinste nog verder achteruit. 'Ik ben Lucy en ga uit mijn hoofd!' Zei ik denkend. Terwijl ik aan mijn kop krapte. Ik kon hem horen denken en hij mij dus ook. Ik vond dit echt eng. Ik probeerde langs hem te rennen, maar in mijn hoofd klonk 'Wacht!' ik rende door maar ik werd bij mijn staart gegrepen. 'Laat me los!' Gilde ik in mijn hoofd. Maar ik werd teruggetrokken.

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

Carlisle
    "Ik kan inderdaad niets doen aan Elena en Embry, maar ik kan Stefan voor je gaan zoeken. Jullie sterke band is nog niet verloren gegaan, die kan nog gered worden. Wat denk je er van?"
    Ik hielp graag mijn dierbaren met hun problemen en als ik Vladimir kon helpen door Stefan te vinden, dan deed ik dat.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

LostPromises schreef:
    [Wie is Dani btw? Dat heb ik gemist...]

[Zusje van Elena, alleen Vladimir en zijzelf weten dat (wbw)]

Jirachi schreef:
    (...)

[Zusje van Elena, alleen Vladimir en zijzelf weten dat (wbw)]

[aha okeey]

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Vladimir
    Ik knikte. 'Oké..' zuchtte ik en ik sprong soepel uit de boom. Ik kwam op mijn voeten terecht en daarna wachtte ik op Carlisle.

Carlisle
    Ik sprong gracieus naast Vladimir neer, rende even terug naar het huis en liet Esmé weten wat ik ging doen en dat ik snel weer terug zou zijn.
    "We kunnen de hulp inschakelen van een aantal vrienden van me, of wil je liever met z'n tweeën zoeken?"

Ik ben even eten :) []

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

Vladimir
    Ik keek bedenkelijk.
    'Liever met zijn tweeën, jou ken ik tenminste, en die anderen niet zo,' antwoord ik op Carlisles vraag.

Elena
    Het duurde een tijdje voor ik weer wakker werd. Ik slikte. Misschien moest ik Vladimir aan iemand koppelen? Misschien een vampier die bereid was Roemeens te leren, ik was meteen alweer klaar wakker.

Feel the fire, but do not succumb to it.

[Eet smakelijk, Spaarkoe ;D]

Carlisle
    Ik knikte.
    'Dat is goed. Eens kijken of zijn geur hier nog ergens in de buurt hangt.'
    Ik snoof en snoof, maar ving Stefans geur niet op. Wel ontdekte ik Jane's geur.
    "Was Jane niet in gevecht met Stefan? Misschien als we haar volgen, vinden we Stefan ook."

Vladimir
    Nu snoof ik ook, en ik rook ook Janes geur. 'Uhm, ik denk het niet, want Stefan is weggerent zodra ik Jane gered had...' Waarom vertelde ik dát? Ze zou mij misschien geen pijn meer doen, maar misschien zou ze als ik Stefans schuilplaats zou ontdekken hem gaan doden..

Carlisle
    Mijn wenkbrauwen schoten omhoog.
    "Je hebt Jáne gered?" Ik kon voor veel dingen begrip opbrengen, maar dit snapte ik niet.
    "Jane hoort bij de Volturi, jij wilt de Volturi neer en je réd een van hun meest verdorven leden?" Ik begreep er even helemaal niets meer van.

Vladimir
    'Elena had me toen iets geleerd om niet liefdes af te pakken. Ach, pluspunt voor mij, want MISSCHIEN doet ze me geen pijn meer. Maarja, nu is Stefan wél weg..' zei ik zacht.

[Amy]
    Ik klapte het boek dicht en legde het voor me op de salontafel.
    "vader?" vroeg ik maar kreeg geen antwoord. Toen ik me omdraaide was hij verdwenen. "Vader?"
    Ik draaide om me heen, om te zien of hij misschien in de keuken was. Daar was hij ook niet.
    "Amy?" Vader's stem liet me opschrikken. Snel draaide ik me naar waar het geluid vandaan kwam. "Kom eens. Ik heb iets voor je."
    Snel liep ik naar hem, hij stond in de deuropening. Hij liet me omdraaien en deed mijn haar opzij. Ik voelde iets koud en zwaar om mijn nek vallen.
    "Vader... wat?" begon ik maar hij liet me zwijgen.
    "Draai je om." Hij nam en spiegel en van zodra ik me had omgedraaid zag ik een gevlochten ketting van een ruw materiaal. Hieraan hing een hanger gemaakt van een of andere steen.

Ex astris, sciencia

Carlisle
    Ik knipperde even verdwaasd met mijn ogen.
    "Elena? Jouw pijn doen? Volgens mij heb ik heel erg veel gemist," mompelde ik. Wat had Elena te maken met de verdwijning van Stefan? Dat had Jane toch gedaan? Tenminste, zo had ik het meegekregen. Zat ik er eens naast?